Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beter beeld zenders 1 t/m 10 via de decoder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beter beeld zenders 1 t/m 10 via de decoder

    Is het jullie opgevallen? Mij wel, Sinds vandaag is het beeld op de NPO, RTL en SBS zenders opgewaardeerd via de decoders….
    Ziet er echt beter uit dan voorheen!

    Wat zal Sinterklaas ons nog meer gaan brengen…..💪👏👏👏😉

  • #2
    Even mijn bril poetsen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
      Even mijn bril poetsen.
      Doe dat! Ik kijk nu voetbal op Veronica en het verschil is echt wezenlijk. Beeld is strakker en niet of nauwelijks “vegen” bij snelle wisselingen.
      Overigens zijn er meer zenders gewijzigd in beeldkwaliteit zoals ik het zie.

      Wat er technisch is aangepast weet ik niet, maar het lijkt er op dat een nieuwe wijze van transcoden actief is en dat dit op enkele zenders nu actief is.
      Wel opvallend: het demokanaal loopt nog steeds minder achter tov NPO1.

      Het is nog geen Sinterklaas, nu al een verrassing, Wie weet gaan we volgende week weer een pakje openen 😉
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Nov 2023, 20:51.

      Reageer


      • #4
        Sinterklaas , een kinderhand is snel gevuld.

        Reageer


        • #5
          Zie jij een adembenemend verschil Renschip?
          Ben jij al val je stoel gevallen van deze de kwaliteitsverbetering van het beeld?

          Reageer


          • #6
            En dan ook nog dat geluid, is dat nu DD5.1? Die Sinterklaas toch. Het blijft een grappenmaker. Ik mijn decoder weer aangesloten maar nee hoor geen DD5.1 en wat mij betreft geen merkbaar verschil in beeldkwaliteit. Nu moet ik toegeven dat ik beginnende staar heb. 🫣

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              En dan ook nog dat geluid, is dat nu DD5.1? Die Sinterklaas toch. Het blijft een grappenmaker. Ik mijn decoder weer aangesloten maar nee hoor geen DD5.1 en wat mij betreft geen merkbaar verschil in beeldkwaliteit. Nu moet ik toegeven dat ik beginnende staar heb. 🫣
              Ik heb niets vermeld over geluid toch? Wel dat het nog geen Sinterklaas is. Het beeld is op diverse zenders aanmerkelijk beter

              Reageer


              • #8
                Heb ik dan gezegd dat jij gezegd zou hebben…….? Mij viel gewoon op dat het geluid net zoveel beter was als het beeld. Niet dus en dat ondanks Sinterklaas.

                Reageer


                • #9
                  Ik kijk TV via mijn Humax en ik klaag niet zolang het beeld niet hapert , en dat gaat de laatste tijd erg goed.
                  Ook zit ik niet de hele dag naar het scherm te turen of er misschien iets is veranderd , heb nog wel wat anders (beters) te doen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                    Ik kijk TV via mijn Humax en ik klaag niet zolang het beeld niet hapert , en dat gaat de laatste tijd erg goed.
                    Ook zit ik niet de hele dag naar het scherm te turen of er misschien iets is veranderd , heb nog wel wat anders (beters) te doen.
                    Dit forum volspammen ?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Dit forum volspammen ?
                      Met 3604 'bijdragen' ben jij óók aardig bezig.....😁🤣🤣
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Misschien heeft Bordewolf een zeempje over zijn televisiescherm gehaald...
                        Ik lees ook op andere forums geen extase berichten over een nog strakker dan retestrak beeld bij Delta.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Is het jullie opgevallen? Mij wel, Sinds vandaag is het beeld op de NPO, RTL en SBS zenders opgewaardeerd via de decoders….
                          Ziet er echt beter uit dan voorheen!

                          Wat zal Sinterklaas ons nog meer gaan brengen…..💪👏👏👏😉
                          Helemaal mee eens. Net terug van 3 weken heerlijk spanje. Espn zenders allemaal ook gewoon perfect. Npo ook beter. En ik kijk dan via de interactieve delta tv app op mijn lg g3 77 inch tv!

                          Reageer


                          • #14
                            Na drie weken Spanje is elk beeld mooi

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                              Na drie weken Spanje is elk beeld mooi
                              Als je niks zinnigs te melden hebt zeg dan niks joh! Ik was 3 weken heerlijk op vakantie. En het beeld voorheen via de digitiale tv app op mijn lg g3 77 inch oled was minder. Nu alle espn zenders perfect. Npo zenders verbeterd. de ziggo zenders nog altijd een hogere bitrate dan de espn zenders. Maar is gewoon prima vooruitgang. Maar jou domme opmerking slaat overigens weer nergens op. Overigens had ik in ons apartement in spanje vele nederlandse zenders en via schotel, en gewoon in 1080i ook, dus prima beeld. Oh en de benzine 1,37 euro per liter. wat worden we hier toch hard genaait in Nederland. Maar dat is weer een andere discussie. fijne avond!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X