Ik denk dat jij dan beter de woorden van de moderator moet lezen. Ik denk dat Delta wat betreft klantenservice, waaronder beeldkwaliteit, niets meer op dit forum laat horen. Immers wordt gesteld dat er geen Delta medewerkers op dit forum meer actief zijn. Interne informatie over onder meer diensten waaronder beeldkwaliteit dient op een forum altijd van een actieve medewerker te komen.
En eigenlijk geef ik Delta groot gelijk. Of je verbouwt dit forum tot een volwaardig klantenservice orgaan met duidelijke maar vooral actieve moderatie. Of je laat dit forum doodbloeden tot een speelhoek voor gebruikers dan wel je trekt de stekker eruit. Ik denk in ieder geval dat de tijd gepasseerd is dat alles nog goed te praten is met uitspraken als we zetten een streep onder het verleden.
En eigenlijk geef ik Delta groot gelijk. Of je verbouwt dit forum tot een volwaardig klantenservice orgaan met duidelijke maar vooral actieve moderatie. Of je laat dit forum doodbloeden tot een speelhoek voor gebruikers dan wel je trekt de stekker eruit. Ik denk in ieder geval dat de tijd gepasseerd is dat alles nog goed te praten is met uitspraken als we zetten een streep onder het verleden.
Reageer