Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit ESPN 1 t/m 4 ver onder de maat interactieve tv (deel 2)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ik denk dat jij dan beter de woorden van de moderator moet lezen. Ik denk dat Delta wat betreft klantenservice, waaronder beeldkwaliteit, niets meer op dit forum laat horen. Immers wordt gesteld dat er geen Delta medewerkers op dit forum meer actief zijn. Interne informatie over onder meer diensten waaronder beeldkwaliteit dient op een forum altijd van een actieve medewerker te komen.

En eigenlijk geef ik Delta groot gelijk. Of je verbouwt dit forum tot een volwaardig klantenservice orgaan met duidelijke maar vooral actieve moderatie. Of je laat dit forum doodbloeden tot een speelhoek voor gebruikers dan wel je trekt de stekker eruit. Ik denk in ieder geval dat de tijd gepasseerd is dat alles nog goed te praten is met uitspraken als we zetten een streep onder het verleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

ie is net als mijn tante Beth ie blijft maar komen,zei ook altijd je ziet me nooit meer ,😜😏
      Hoe is ESPN bij jou?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Ik denk dat jij dan beter de woorden van de moderator moet lezen. Ik denk dat Delta wat betreft klantenservice, waaronder beeldkwaliteit, niets meer op dit forum laat horen. Immers wordt gesteld dat er geen Delta medewerkers op dit forum meer actief zijn. Interne informatie over onder meer diensten waaronder beeldkwaliteit dient op een forum altijd van een actieve medewerker te komen.

En eigenlijk geef ik Delta groot gelijk. Of je verbouwt dit forum tot een volwaardig klantenservice orgaan met duidelijke maar vooral actieve moderatie. Of je laat dit forum doodbloeden tot een speelhoek voor gebruikers dan wel je trekt de stekker eruit. Ik denk in ieder geval dat de tijd gepasseerd is dat alles nog goed te praten is met uitspraken als we zetten een streep onder het verleden.
        Hoe is het beeld op ESPN bij jou inmiddels?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Hoe is ESPN bij jou?
          Retestrak kan niet beter Ik heb goed beeld Bor ,je kan het wel
          Laatst bewerkt door koekeroe; 22 Aug 2023, 16:37.

Reageer

Klein zoekplaatje gemaakt in dit topic. Dit om te laten zien hoe vervelend aanpassingen in berichten kunnen zijn.
            PS. De aanpassing is niet persoonlijk bedoeld.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              Klein zoekplaatje gemaakt in dit topic. Dit om te laten zien hoe vervelend aanpassingen in berichten kunnen zijn.
              PS. De aanpassing is niet persoonlijk bedoeld.
              Hoe is het beeld bij ESPN bij jou nu?😉

Reageer

Alleen maar sneeuw.

Reageer

Bor, krijg je plots schuldgevoelens? Eerst ben jij bij uitstek het persoon dat een hele forum bijkans opblaas en nu dit soort reacties? Was dit persoonlijk bedoeld? Ja, want ik schreef Bor.

En mijn beeld bij ESPN is goed. Ik heb ESPN UHD. ESPN HD in 12,5Mbps. En met een kleine omweg ook in 25,3Mbps. Dit niet gezegd om je ogen uit te steken. Maar gewoon omdat je het vroeg.

Reageer

Krampachtige pogingen het topic weer om te buigen naar het onderwerp. Ik denk dat hij gaat zeggen dat er in het verleden fouten zijn gemaakt en dat hij zijn leven wil verbeteren.
                    Maar misschien wil Bor het verleden achter zich laten en is hij daarom vergeten dat hij 4 weken weg zou blijven.
                    Laatst bewerkt door Caiway55; 22 Aug 2023, 17:14.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                      Krampachtige pogingen het topic weer om te buigen naar het onderwerp.
                      Klopt, niet krampachfig, zoals ik al schreef laten we het verleden achter ons laten en vooruit kijken, Dit topic gaat over ESPN.

Jarco Kriek mooi dat je goed beeld hebt! En ook jou roep ik verder op er een streep onder te zetten.
                      Fouten zijn gemaakt, die kan je niet terug draaien, Laten we tenminste proberen weer on topic te gaan met zijn allen en vooruit te gaan.

Reageer

Een nobel streven van je. Maar dat doe je mijns inziens niet door als normale gebruiker je net als vroeger weer als een soort van moderator te gedragen. Als je een streep wil zetten onder het verleden dan moet je denk ik jezelf op gelijke hoogte als anderen plaatsen. En niet herhaaldelijk iets van wat is jouw beeld op ESPN plaatsen. Echt, heel veel lok je zelf echt uit met je gedrag. Wil je een streep zetten onder het verleden dan moet je denk ik wat doen aan je soms autoritair gedrag.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                          Bor, krijg je plots schuldgevoelens? Eerst ben jij bij uitstek het persoon dat een hele forum bijkans opblaas en nu dit soort reacties? Was dit persoonlijk bedoeld? Ja, want ik schreef Bor.
                          Jarco, het begint onprettig om te lezen te worden inmiddels. Ga je nu op elke bor-slak zout blijven leggen? Maak je hem niet veel belangrijker dan hij is? Misschien weer concentreren op relevante content op totaaltv en niet op een troll?

Reageer

Eigenlijk heb je hier helemaal gelijk in. De laatste regel dan.

Reageer

Nu gewoon even alles loslaten, 4 weken rust en genieten. Daarna weer met frisse moed verder. Laten we zien hoe het ook kan zonder steeds in de negativiteit en herhalingen te vervallen.
                              Laatst bewerkt door reddwarf; 22 Aug 2023, 18:52. Reden: Typo en extra zin

Reageer

4 weken geen gemekker van een gammele klapstoel, paddestoel, snoepdoos of whatever is zeker teveel gevraagd?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X