Oorspronkelijk gepost door Paddestoel
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Beeldkwaliteit ESPN 1 t/m 4 ver onder de maat interactieve tv (deel 2)
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Klopt, niet krampachfig, zoals ik al schreef laten we het verleden achter ons laten en vooruit kijken, Dit topic gaat over ESPN.
Jarco Kriek mooi dat je goed beeld hebt! En ook jou roep ik verder op er een streep onder te zetten.
Fouten zijn gemaakt, die kan je niet terug draaien, Laten we tenminste proberen weer on topic te gaan met zijn allen en vooruit te gaan.
Reageer
-
Je zal toch ooit een keer in de spiegel moeten kijken, Bor.
Jij hebt met jouw fratsen hier niet de sfeer bevorderd.
Het zou al helpen als je gelijkwaardiger gedrag vertoont en iets doet aan jouw rapportage drang.
Er ergeren zich meer mensen aan jouw geklaag als jij denkt.
Jij bent de enige die dit kan veranderen door jouw gedrag aan te passen.
Ik hoop dat je wat hebt aan mijn advies.Laatst bewerkt door Praathuis; 23 Aug 2023, 21:28.
- 1 Like
Reageer
-
Hoe is ESPN bij jou?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Hier nog een bericht kreeg ik van de technische dienst van delta: Wij hebben maar een bepaalde bandbreedte beschikbaar voor ESPN en helaas is er geen ruimte meer over. Dit is waarschijnlijk de reden waarom Ziggo een beter beeld geeft. Het kan zijn dat deze iets meer ruimte heeft gekregen. Wat ik altijd al zei gewoon de bitrate omlaag gedraait. Schande. En dan zeggen ze voor klachten naar de klantenservice. Ben ik al 100.000 keer geweest met mijn klacht. Niks wordt gedaan!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
Hier nog een bericht kreeg ik van de technische dienst van delta: Wij hebben maar een bepaalde bandbreedte beschikbaar voor ESPN en helaas is er geen ruimte meer over. Dit is waarschijnlijk de reden waarom Ziggo een beter beeld geeft. Het kan zijn dat deze iets meer ruimte heeft gekregen. Wat ik altijd al zei gewoon de bitrate omlaag gedraait. Schande. En dan zeggen ze voor klachten naar de klantenservice. Ben ik al 100.000 keer geweest met mijn klacht. Niks wordt gedaan!
- 1 Like
Reageer
-
Dat geldt niet voor interactief, daar kan men opschroeven naar 10 Mbits/sec. De toegepaste wijziging vorige week heeft in elk geval succes gehad. Op interactief is het beeld nu prima!
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer