Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit ESPN 1 t/m 4 ver onder de maat interactieve tv (deel 2)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Paddestoel
    Vind je mij mekkeren, meneer dwerg?
    Nou, niet alleen hij, als je je bijdragen leest, ben je enkel fikkies aan het zoeken om op te stoken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Paddestoel
      Vind je mij mekkeren, meneer dwerg?
      Hij niet alleen, veertien berichten gemekker.

Reageer

Joh, probeer dan op z’n minst niet precies dezelfde bewoordingen als klapstoel te gebruiken. Het begint op te vallen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Klopt, niet krampachfig, zoals ik al schreef laten we het verleden achter ons laten en vooruit kijken, Dit topic gaat over ESPN.

Jarco Kriek mooi dat je goed beeld hebt! En ook jou roep ik verder op er een streep onder te zetten.
          Fouten zijn gemaakt, die kan je niet terug draaien, Laten we tenminste proberen weer on topic te gaan met zijn allen en vooruit te gaan.
          wie geschoren wordt kan beter stil kan zitten.Bor

Reageer

Je zal toch ooit een keer in de spiegel moeten kijken, Bor.
            Jij hebt met jouw fratsen hier niet de sfeer bevorderd.

Het zou al helpen als je gelijkwaardiger gedrag vertoont en iets doet aan jouw rapportage drang.
            Er ergeren zich meer mensen aan jouw geklaag als jij denkt.

Jij bent de enige die dit kan veranderen door jouw gedrag aan te passen.
            Ik hoop dat je wat hebt aan mijn advies.
            Laatst bewerkt door Praathuis; 23 Aug 2023, 21:28.

Reageer

Hoe is ESPN bij jou?
              Hier nog een bericht kreeg ik van de technische dienst van delta: Wij hebben maar een bepaalde bandbreedte beschikbaar voor ESPN en helaas is er geen ruimte meer over. Dit is waarschijnlijk de reden waarom Ziggo een beter beeld geeft. Het kan zijn dat deze iets meer ruimte heeft gekregen. Wat ik altijd al zei gewoon de bitrate omlaag gedraait. Schande. En dan zeggen ze voor klachten naar de klantenservice. Ben ik al 100.000 keer geweest met mijn klacht. Niks wordt gedaan!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Hier nog een bericht kreeg ik van de technische dienst van delta: Wij hebben maar een bepaalde bandbreedte beschikbaar voor ESPN en helaas is er geen ruimte meer over. Dit is waarschijnlijk de reden waarom Ziggo een beter beeld geeft. Het kan zijn dat deze iets meer ruimte heeft gekregen. Wat ik altijd al zei gewoon de bitrate omlaag gedraait. Schande. En dan zeggen ze voor klachten naar de klantenservice. Ben ik al 100.000 keer geweest met mijn klacht. Niks wordt gedaan!
                Dat geldt niet voor interactief, daar kan men opschroeven naar 10 Mbits/sec. De toegepaste wijziging vorige week heeft in elk geval succes gehad. Op interactief is het beeld nu prima!

Reageer

Als er maar beperkte bandbreedte beschikbaar is voor ESPN bij Delta kan je UHD wel helemaal schudden, vrees ik.
                  Dat komt dus never nooit op de huidige interactieve kastjes en dat zijn er nogal wat.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Geloofde je wat ze zeiden dan?

Reageer

Dat geldt niet voor interactief, daar kan men opschroeven naar 10 Mbits/sec. De toegepaste wijziging vorige week heeft in elk geval succes gehad. Op interactief is het beeld nu prima!
                      Deels met je eens. Espn 1 lijkt erop als je het via interactieve tv kijkt. Ziggo sports is helemaal top. Maar espn 2 via interactief is nog steeds om te janken. Motion stuttering bij voetbal, en nog steeds niet scherp! Snap niet dat het zo moeilijk is om alle zenders gewoon op dezelfde perfecte kwaliteit uit te zenden als espn 1 nu is!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X