Al enige tijd is het beeld op ESPN ver onder de norm. Het beeld is zeer vlekkerig, onscherp, geen diepte, bewegende beelden niet vloeiend en bij het spelen van de bal is de bal een veeg ipv dat de bal te volgen is.
Ik weet niet wat men heeft lopen klooien, maar het beeld is gewoonweg ondermaats en bar slecht voor een HD zender.
Ik vermoed dat iemand de bitrate ver heeft terug lopen schroeven, dit is een betaalzender onwaardig.
Ik kijk via de decoder overigens, via de apps hetzelfde zoniet nog slechter.
Dit weekend is het huilen met de lamp aan i.p.v. genieten!
Wat gaat er foutL:
* Bij balspelen "vegen"
* Kleuren lijken grote vlakken zonder detail (bijvoorveeld het grasveld)
* De kleuren zijn flets
* Het beeld oogt flets en onscherp
Graag spoedig verandering, dit is niet wat ik er van mag verwachten. Het beeld was eerder vele malen beter.
Wie ondervind dit nog meer? Graag dit topic netjes houden en alleen reageren wanneer je on-topic iets te melden hebt en in nette bewoordingen.
Ik weet niet wat men heeft lopen klooien, maar het beeld is gewoonweg ondermaats en bar slecht voor een HD zender.
Ik vermoed dat iemand de bitrate ver heeft terug lopen schroeven, dit is een betaalzender onwaardig.
Ik kijk via de decoder overigens, via de apps hetzelfde zoniet nog slechter.
Dit weekend is het huilen met de lamp aan i.p.v. genieten!
Wat gaat er foutL:
* Bij balspelen "vegen"
* Kleuren lijken grote vlakken zonder detail (bijvoorveeld het grasveld)
* De kleuren zijn flets
* Het beeld oogt flets en onscherp
Graag spoedig verandering, dit is niet wat ik er van mag verwachten. Het beeld was eerder vele malen beter.
Wie ondervind dit nog meer? Graag dit topic netjes houden en alleen reageren wanneer je on-topic iets te melden hebt en in nette bewoordingen.
Reageer