Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vastlopers terug op IPTV?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
    driepinter Niks mis met de zappsnelheid toch op AndroidTV/GoogleTV?
    Nee dat gaat vlekkeloos hier (zowel up als down)
    Laatst bewerkt door driepinter; 28 Jun 2023, 21:42.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Nee dat gaat vlekkeloos hier (zowel up als down)
      Nu Tizen nog!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
        Do60 Dit moet werken. Als u het 120+ pakket heeft, of het extra TV pakket icm met mobiel van DELTA, wat ook ESPN compleet bevat dan heeft u ook recht op ESPN Watch. Mocht het toch niet lukken kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dit dan rechtzetten.
        Had al contact met de klantenservice gehad. Het lukt niet. Omdat ik het sportpakket hebt. Werkt alleen als je espn compleet los hebt. Ik heb dus espn compleet en ziggo sport in een bundel. Dan werkt de koppelcode vreemd genoeg niet!

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Overigens werkt het koppelen van espn watch niet. aangezien ik espn compleet niet los in het pakket hebt afgesloten. Maar ik heb espn compleet en ziggo sports wel in het pakket. Maar de koppelcode werkt dan niet. Lekker handig weer! Zijn al sinds 2002 lid. Maar ik ga als mijn abo 8 augustus afloopt toch echt wel over naar kpn. Schandalig hoe ze bitrate op vele zenders verlagen op de coax. Maar wel elke keer prijsverhoging. En dan kan ik nu ook nog niet eens mijn espn watch koppelen. omdat dat enkel werkt als je espn compleet los hebt. Waanzin! Ik heb espn compleet en ziggo sports ineen. sportpakket van 25 euro per maand. Maar dan werkt het niet.
          De koppelkode is gelijk aan je Delta-account (inlog)[/QUOTE]

          Klopt, maar werkt niet omdat ik het sportpakket hebt. Espn compleet en ziggosports in een pakket. Koppelcode werkt triest genoeg alleen als je espn in een los pakket hebt aangeschaft, dus niet in een sportbundel!

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

            De koppelkode is gelijk aan je Delta-account (inlog)
            Klopt, maar werkt niet omdat ik het sportpakket hebt. Espn compleet en ziggosports in een pakket. Koppelcode werkt triest genoeg alleen als je espn in een los pakket hebt aangeschaft, dus niet in een sportbundel![/QUOTE]

            Als u een mail stuurt naar [email protected] met uw klantnummer, zal ik kijken of ik hier iets aan kan doen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Wie heeft er vanavond nog meer last van vastlopers, zwart en wegtrekkend beeld?
              Hoi hoe is jou beeld nu via de decoder met interactieve tv? Espn nog steeds niet top? Of inmiddels een hogere bitrate?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                Klopt, maar werkt niet omdat ik het sportpakket hebt. Espn compleet en ziggosports in een pakket. Koppelcode werkt triest genoeg alleen als je espn in een los pakket hebt aangeschaft, dus niet in een sportbundel!
                Als u een mail stuurt naar [email protected] met uw klantnummer, zal ik kijken of ik hier iets aan kan doen.[/QUOTE]

                Inmiddels zeer vriendelijk geholpen door medewerker Caroline

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                  Hoi hoe is jou beeld nu via de decoder met interactieve tv? Espn nog steeds niet top? Of inmiddels een hogere bitrate?
                  Het lijkt iets beter, maar sport zou de hoogst mogelijke bitrate moeten hebben ivm bewegende beelden. Bij voetbal een must.
                  ESPN UHD had er al lang moeten zijn of H.265 toepassen of de bitrate flink opschroeven, maar eerlijk gezegd vind ik ESPN UHD een must, deze bestaat al twee jaar bij andere providers.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Jun 2023, 21:37.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Het lijkt iets beter, maar sport zou de hoogst mogelijke bitrate moeten hebben ivm bewegende beelden. Bij voetbal een must.
                    ESPN UHD had er al lang moeten zijn of H.265 toepassen of de bitrate flink opschroeven, maar eerlijk gezegd vind ik ESPN UHD een must, deze bestaat al twee jaar bij andere providers.
                    Ben het er helemaal mee eens. 8 augustus loopt mijn internetabonnement af bij delta. sinds 2002 lid van zeelandnet/delta. Maar twijfel toch om het te gaan opzeggen en over te gaan naar kpn. Aan de andere kant dit jaar gaat delta toch echt uhd introduceren, of dat ook op espn is blijft nog de vraag

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X