Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vastlopers terug op IPTV?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vastlopers terug op IPTV?

    Wie heeft er vanavond nog meer last van vastlopers, zwart en wegtrekkend beeld?
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Jun 2023, 22:08.

  • #2
    Wie niet …..

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Wie heeft er vanavond nog meer last van vastlopers, zwart en wegtrekkend beeld?
      Kijk jij interactieve tv via het fysieke kastje? Ik kijk nog gewoon via de coax ci+module. Monteur was langs geweest kon niks. Zei ook tegen me dat het goed kan dat ze mindere bitrate doorlaten op de espn zenders. delta tv app via mijn lg tv is nog niet op het niveau van de interactieve tv ontvangers. Hoe is het beeld bij jou op de fysieke interactieve tv ontvanger, op espn e.d perfect en scherp beeld?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

        Kijk jij interactieve tv via het fysieke kastje? Ik kijk nog gewoon via de coax ci+module. Monteur was langs geweest kon niks. Zei ook tegen me dat het goed kan dat ze mindere bitrate doorlaten op de espn zenders. delta tv app via mijn lg tv is nog niet op het niveau van de interactieve tv ontvangers. Hoe is het beeld bij jou op de fysieke interactieve tv ontvanger, op espn e.d perfect en scherp beeld?
        Ik zou gewoon voor een jaartje een HD interactieve tv-ontvanger proberen, huren voor € 2,50 p/mnd meer mogelijkheden heb je simpelweg niet.

        Of je gebruikt ESPN-Watch icm een Chromecast

        ESPN-Watch | DELTA
        Laatst bewerkt door driepinter; 28 Jun 2023, 08:22.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Ik zou gewoon voor een jaartje een HD interactieve tv-ontvanger proberen, huren voor € 2,50 p/mnd meer mogelijkheden heb je simpelweg niet.

          Of je gebruikt ESPN-Watch icm een Chromecast

          ESPN-Watch | DELTA
          Dan zou ik 4k ontvanger moeten hebben. voor als er straks in de toekomst echt 2160p content komt. Hoe is het beeld op jou fysieke ontvanger? En verwacht toch wel dat dit jaar de lg app van delta tv ook op het niveau gaat zitten van de fysieke interactieve ontvangers?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

            Dan zou ik 4k ontvanger moeten hebben. voor als er straks in de toekomst echt 2160p content komt. Hoe is het beeld op jou fysieke ontvanger? En verwacht toch wel dat dit jaar de lg app van delta tv ook op het niveau gaat zitten van de fysieke interactieve ontvangers?
            is overigens 5 euro per maand. was 2.50 per maand. best belachelijk dat je daar ook weer extra voor moet betalen. aangezien we al meer dan 100 per maand betalen. met internet en sportpakket e.d

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

              is overigens 5 euro per maand. was 2.50 per maand. best belachelijk dat je daar ook weer extra voor moet betalen. aangezien we al meer dan 100 per maand betalen. met internet en sportpakket e.d
              Overigens werkt het koppelen van espn watch niet. aangezien ik espn compleet niet los in het pakket hebt afgesloten. Maar ik heb espn compleet en ziggo sports wel in het pakket. Maar de koppelcode werkt dan niet. Lekker handig weer!

              Reageer


              • #8


                [/QUOTE]
                Overigens werkt het koppelen van espn watch niet. aangezien ik espn compleet niet los in het pakket hebt afgesloten. Maar ik heb espn compleet en ziggo sports wel in het pakket. Maar de koppelcode werkt dan niet. Lekker handig weer! Zijn al sinds 2002 lid. Maar ik ga als mijn abo 8 augustus afloopt toch echt wel over naar kpn. Schandalig hoe ze bitrate op vele zenders verlagen op de coax. Maar wel elke keer prijsverhoging. En dan kan ik nu ook nog niet eens mijn espn watch koppelen. omdat dat enkel werkt als je espn compleet los hebt. Waanzin! Ik heb espn compleet en ziggo sports ineen. sportpakket van 25 euro per maand. Maar dan werkt het niet.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
                  Overigens werkt het koppelen van espn watch niet. aangezien ik espn compleet niet los in het pakket hebt afgesloten. Maar ik heb espn compleet en ziggo sports wel in het pakket. Maar de koppelcode werkt dan niet. Lekker handig weer! Zijn al sinds 2002 lid. Maar ik ga als mijn abo 8 augustus afloopt toch echt wel over naar kpn. Schandalig hoe ze bitrate op vele zenders verlagen op de coax. Maar wel elke keer prijsverhoging. En dan kan ik nu ook nog niet eens mijn espn watch koppelen. omdat dat enkel werkt als je espn compleet los hebt. Waanzin! Ik heb espn compleet en ziggo sports ineen. sportpakket van 25 euro per maand. Maar dan werkt het niet.
                  [/QUOTE]

                  De koppelkode is gelijk aan je Delta-account (inlog)

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

                    Dan zou ik 4k ontvanger moeten hebben. voor als er straks in de toekomst echt 2160p content komt. Hoe is het beeld op jou fysieke ontvanger? En verwacht toch wel dat dit jaar de lg app van delta tv ook op het niveau gaat zitten van de fysieke interactieve ontvangers?
                    Ik kijk op een Chromecast met Google TV en dat bevalt me best goed ondanks het feit dat de beeldkwaliteit dan iets minder is dan de interactieve ontvanger.

                    Reageer


                    • #11
                      Do60 Dit moet werken. Als u het 120+ pakket heeft, of het extra TV pakket icm met mobiel van DELTA, wat ook ESPN compleet bevat dan heeft u ook recht op ESPN Watch. Mocht het toch niet lukken kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen dit dan rechtzetten.

                      Heb je ESPN-Watch bij jouw DELTA tv-pakket. Lees hier hoe je jouw account koppelt en het gebruikt.

                      Reageer


                      • #12
                        driepinter wordt aan gewerkt, zodra ik een update heb zal ik dat hier melden. Goed om te horen dat de app u bevalt.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                          driepinter wordt aan gewerkt, zodra ik een update heb zal ik dat hier melden. Goed om te horen dat de app u bevalt.
                          Yes! Dat was al toegezegd, beeldkwaliteit en zapsnelheid is men nog mee bezig. Dat gaat gelijk aan de decoder worden.

                          Reageer


                          • #14
                            driepinter Niks mis met de zappsnelheid toch op AndroidTV/GoogleTV?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                              driepinter Niks mis met de zappsnelheid toch op AndroidTV/GoogleTV?
                              euhm.... dat geloof ik. Op Tizen wel, daar is het zappen nog steeds niet goed en hapert het beeld...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X