Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

701 Demokanaal?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Ik kon vorige week dit demo kanaal 701 niet meer terugvinden op de Smart-box.

Wanneer ik dit kies krijg ik een radio kanaal te horen.

Bestaat dit kanaal inmiddels niet meer ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik kon vorige week dit demo kanaal 701 niet meer terugvinden op de Smart-box.

Wanneer ik dit kies krijg ik een radio kanaal te horen.

Bestaat dit kanaal inmiddels niet meer ?
      Op de Androidbox is deze niet beschikbaar. Via de Kamai is ESPN UHD daar te vinden als demo voor klanten met ESPN.
      ESPN UHD is ook nog (steeds) niet officieel. En mijn onderbuik zegt dat men dit dan voor alle klanten wil doen die ESPN afnemen, ongeacht de decoder/app.
      Dat wil dus zeggen dat men het ook eerst voor de Androidbox moet regelen en wellicht ook voor de apps (of de apps worden de uitzondering).
      Maar nu kijk ik te veel koffiedik, ik weet net zo veel als jou

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Op de Androidbox is deze niet beschikbaar. Via de Kamai is ESPN UHD daar te vinden als demo voor klanten met ESPN.
        ESPN UHD is ook nog (steeds) niet officieel. En mijn onderbuik zegt dat men dit dan voor alle klanten wil doen die ESPN afnemen, ongeacht de decoder/app.
        Dat wil dus zeggen dat men het ook eerst voor de Androidbox moet regelen en wellicht ook voor de apps (of de apps worden de uitzondering).
        Maar nu kijk ik te veel koffiedik, ik weet net zo veel als jou
        alweer luchtfietserij dus

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X