Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Jeroen kun jij puinruimen en wellicht een aantal forumleden aanspreken op hun gedrag of definitief ingrijpen/bannen.
    Of wellicht moet je uitleggen waarom forumleden schyzofreen (meerdere accounts) hun gang kunnen gaan om forumleden te framen en het forum letterlijk kunnen ‘ vervuilen’.

    Het zal mij verder niet boeien, ik ga hier zo lang het klimaat hetzelfde blijft me beperken tot minimaal postgedrag.
    Wat gaan we nu krijgen Bor ? Deze situatie heb je zelf gecreeerd Dit gaat over artikelen die je zelf gepost hebt ,Want jij bent de man bij Delta hoe ,die voorziet hoe het gaat gebeuren,Dit heb je nu al op zoveel sites gedaan ,en je bent daar verwijdert ,en je blijft maar door gaan ? Zeg gewoon sorry ,ik was te voorbarig ,en de kous is afgelopen,Maar niet in de slachtoffer rol gaan vervallen
    Dus trek je plan en wees een Echte TWENTSE VENT

    Reageer


    • #47
      Staat eenzaam aan de rand van het bos en maakt veel lawaai , het is een jankende (borde) Wolf.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Jeroen kun jij puinruimen en wellicht een aantal forumleden aanspreken op hun gedrag of definitief ingrijpen/bannen.
        Of wellicht moet je uitleggen waarom forumleden schyzofreen (meerdere accounts) hun gang kunnen gaan om forumleden te framen en het forum letterlijk kunnen ‘ vervuilen’.

        Het zal mij verder niet boeien, ik ga hier zo lang het klimaat hetzelfde blijft me beperken tot minimaal postgedrag.
        Het boeit je blijkbaar wel Bor, anders zou je niet zo kinderachtig zijn om te gaan vragen een aantal forumleden 'definitief te bannen'.

        Je probeert in dit forum de indruk te wekken dat je inside betrokken bent bij Delta door bijvoorbeeld opmerkingen te plaatsten waarbij je een tijdlijn aangeeft met komende updates en verbeteringen. Of bijvoorbeeld een opmerkingen als "Ik blijf bijdragen aan de toekomst van Delta, maar niet meer zo vaak via dit forum" plaatst waarmee je schijnbaar de indruk wilt wekken dat je op een bepaalde manier betrokken bent bij de ontwikkelingen bij Delta.
        Als je op dit soort opmerkingen wordt aangesproken ga je zielig doen en om een ban van andere forumleden vragen? Grow up and get a life.
        Niet piepen maar incasseren als je door de mand valt en niets meer dan gewoon een klant als alle andere van Delta blijkt te zijn.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

          Het boeit je blijkbaar wel Bor, anders zou je niet zo kinderachtig zijn om te gaan vragen een aantal forumleden 'definitief te bannen'.

          Je probeert in dit forum de indruk te wekken dat je inside betrokken bent bij Delta door bijvoorbeeld opmerkingen te plaatsten waarbij je een tijdlijn aangeeft met komende updates en verbeteringen. Of bijvoorbeeld een opmerkingen als "Ik blijf bijdragen aan de toekomst van Delta, maar niet meer zo vaak via dit forum" plaatst waarmee je schijnbaar de indruk wilt wekken dat je op een bepaalde manier betrokken bent bij de ontwikkelingen bij Delta.
          Als je op dit soort opmerkingen wordt aangesproken ga je zielig doen en om een ban van andere forumleden vragen? Grow up and get a life.
          Niet piepen maar incasseren als je door de mand valt en niets meer dan gewoon een klant als alle andere van Delta blijkt te zijn.
          Ik wil geen enkele indruk wekken, vandaar dat mijn betrokkenheid alhier op een zeer laag pitje is komen te staan.
          Mede ingegeven door het klimaat op dit forum is het niet meer mogelijk je uit te laten over wat je als tv kijker of internetter wenst aan toekomstige zaken, laat staan een als grappig bedoelt topic waarin forumleden wordt opgeroepen een voorspelling te doen over 2023. De wijze waarop zaken uit zijn verband worden getrokken is ronduit stuitend.

          Elk topic is een hoger doel geworden om op forumleden met scherp te schieten.
          Inhoudelijke bijdragen zie je nauwelijks en nieuwe leden posten niet meer, omdat ze na 1 bijdrage al zien dat er geen antwoord komt maar oeverloze bijdragen van forumleden die zichzelf graag horen praten over andere forumleden. Wanneer ik iets fout schrijf zie ik liever iemand die met goede uitleg mij op de inhoud corrigeert.

          Hoe je mijn uitspraak over hoe ik wel ga bijdragen aan ontwikkelingen wil interpreteren laat ik aan jou. Dat kan namelijk op vele manieren.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Feb 2023, 12:52.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Hoe je mijn uitspraak over hoe ik wel ga bijdragen aan ontwikkelingen wil interpreteren laat ik aan jou. Dat kan namelijk op vele manieren.
            Waarom wil je hier niet gewoon antwoord op geven? Het is toch niet zo moeilijk om dat te verduidelijken als iemand hier een opmerking over maakt.

            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            nieuwe leden posten niet meer, omdat ze na 1 bijdrage al zien dat er geen antwoord komt maar oeverloze bijdragen van forumleden die zichzelf graag horen praten over andere forumleden. .
            En hoe kon je aan deze informatie? Je speculeert er maar weer op los. Of ken je alle nieuwe leden persoonlijk?

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

              Waarom wil je hier niet gewoon antwoord op geven? Het is toch niet zo moeilijk om dat te verduidelijken als iemand hier een opmerking over maakt.



              En hoe kon je aan deze informatie? Je speculeert er maar weer op los. Of ken je alle nieuwe leden persoonlijk?
              Ik heb gezegd wat ik nog kwijt wou, daar laat ik het echt bij en daar moet je het mee doen.
              De opmerking “je speculeert er WEER op los” onderschrijft mijn vorige verhaal volledig.
              Nogmaals voor mij reden om een grote stap terug te doen.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Ik heb gezegd wat ik nog kwijt wou, daar laat ik het echt bij en daar moet je het mee doen.
                De opmerking “je speculeert er WEER op los” onderschrijft mijn vorige verhaal volledig.
                Nogmaals voor mij reden om een grote stap terug te doen.
                Ik heb gezegd wat ik nog kwijt wou, Dat is nauw jouw probleem BOR ,je lult een eind de ruimte in ,en later speel je het onschuldige klaasje Je had je beter BEHHHH de Mekkerraar kunnen noemen
                Laatst bewerkt door koekeroe; 26 Feb 2023, 17:18.

                Reageer


                • #53
                  Misschien is iedereen het vergeten, maar het ging hier over Dolby?
                  Fijne zondag nog!

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Ik heb gezegd wat ik nog kwijt wou, daar laat ik het echt bij en daar moet je het mee doen.
                    Dat is het enige antwoord wat je kunt geven als je iets niet kunt verduidelijken.

                    Reageer


                    • #55
                      Als Bordewolf klem zit doet hij altijd zijn trukendoosje open.

                      Reageer


                      • #56
                        wat jammer dat jullie elkaar maar blijven afzeiken.....

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
                          wat jammer dat jullie elkaar maar blijven afzeiken.....
                          Het is meer dat enkele users costant Bordewolf lopen af te zeiken als een stelletje pestende kleuters. Bah!

                          Reageer


                          • #58
                            wat gezellig dat het hier over dolby gaat trieste zooi zeg

                            Reageer


                            • #59
                              Omdat ik denk dat Klapk*t geen vrienden heeft heb ik hem/haar, een duimpje omhoog gegeven.

                              Reageer


                              • #60
                                Nu blijft de vraag na een hoop gerommel te hebben gelezen, Is er al bekend wanneer wij dolby mogen gaan verwelkomen. Een 4K tv met dolby atmos soundbar is er hier klaar voor. nu Delta/Caiway nog 😉 en een kastjes of een lg app die deze voor jullie nieuwe ontwikkelingen aan kan.

                                BVD.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X