Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    DELTA-TV-team kan hierop reageren.

En on topic: ja, ik zou ook graag Dolby terug zien. Mijn verwachting was ook deze maand al, maar men werkt ook aan HD-upgrades en tv-apps. Niet alles kan waarschijnlijk tegelijk. Maar zoals gezegd DELTA-TV-team moet daar feitelijk en juist op reageren. Dan kan er ook niemand naar gaan "gissen" of op terug komen.
    Klopt, mijn persoonlijke focus ligt op Dolby omdat dit iets is wat al heel lang op de agenda staat. Leuk dat er aan allerlei andere zaken gewerkt wordt, maar los eerst op wat niet voor elkaar gekregen wordt of informeer je klanten over wat er aan de hand is. We hebben ervaren wat er misgaat bij een uitrol maar daarna blijft het stil. Niets zo erg als uiteindelijk krijgen wat al heel lang toegezegd is om dat vervolgens weer, zonder duidelijke uitleg en vervolg, weg te halen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Maar zoals gezegd DELTA-TV-team moet daar feitelijk en juist op reageren. Dan kan er ook niemand naar gaan "gissen" of op terug komen.
      Ja sorry hoor, maar nu begrijp ik het niet meer. Nu schrijven "Dan kan er ook niemand naar gaan gissen" terwijl al je verwachting/voorspellingen niets anders waren dan gissingen.
      We mogen geen oude koeien uit de sloot halen maar dit is toch een gevalletje 'de pot verwijt de ketel'.

Reageer

Pas maar op Ixxie, Bordewolf is al weer druk aan het rapporteren aan forumbeheer, lees ik in zijn recente bericht.
        Niet te kritisch zijn naar hem hoor. Ik ben het overigens wel met je eens Ixxie.

Reageer

"Erg jammer. Ik ga dat nu op een andere manier invullen zodat ik blijf bijdragen aan de doorontwikkeling bij Delta"

Ik kijk er naar uit wat die bijdrage dan zal zijn , veel succes.

Reageer

Begrijp ik nu goed dat het de bedoeling is dat je iemand die iets belachelijk neerkladt (en ik bedoel hiermee niet specifiek iemand) dat je dit persoon dan niet bij zijn naam mag noemen?

Mijn advies als dit het geval is: sluit dit forum dan direct.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              Begrijp ik nu goed dat het de bedoeling is dat je iemand die iets belachelijk neerkladt (en ik bedoel hiermee niet specifiek iemand) dat je dit persoon dan niet bij zijn naam mag noemen?

Bij deze dan: Jarco Kriek kladt iets belachelijks en off-topics neer!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Mij advies is sowieso dit forum direct te sluiten, in ieder geval voor al die roddelmeiden van een jaar of twaalf.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                  Pas maar op Ixxie, Bordewolf is al weer druk aan het rapporteren aan forumbeheer, lees ik in zijn recente bericht.
                  Niet te kritisch zijn naar hem hoor. Ik ben het overigens wel met je eens Ixxie.
                  Ik ben niet bang voor de grote boze wolf Klapstoel!

Ik moet hem in dat laatste bericht overigens wel gelijk geven over zijn opmerking dat Delta zelf duidelijkheid zou kunnen verschaffen over waar aan gewerkt wordt.
                  Maar ik begrijp ook dat Delta dat juist niet doet om de verwachtingen niet te hoog te maken. Meestal duurt het allemaal veel langer om iets goed werkend te krijgen is mijn ervaring.

Reageer

Maar als Delta redenen heeft om de verwachtingen te temperen heb je er ook niks aan als iemand anders hier luchtkastelen voorspelt en daar uiteindelijk weinig tot niets van waar blijkt te zijn.

Regelmatig werd er dan onder het mom van inside informatie, dingen beweert terwijl in werkelijkheid niets meer was dan een verlanglijstje van deze schrijver.

Ik vind het prima als iemand verlangens heeft maar breng het dan niet in de vorm vaststaande feiten.

Ik zelf ben daardoor al vaak op het verkeerde been gezet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                      Houdt hoop!
                      Precies waar je dus zelf ook aan hebt meegewerkt. Vaag hoor, een ander iets verwijten om het zelf ook te doen.
                      Uiteraard was dat cynisch bedoelt maar je plaatst het zonder kanttekening.

Reageer

Met “houdt hoop” verwijs ik naar de voorspelling van Bordewolf waarin hij beweert dat in februari 2023 er veel Dolby Digital geluidskanalen worden toegevoegd bij Delta.

Ik wilde de topicstarter hoop geven met de mededeling dat er nog mensen zijn die er heilig in geloven dat het deze maand goedkomt.

Reageer

Dat snap ik, maar de argeloze lezer ziet dat niet of kan het verleden niet weten. Op dat moment zet je dus iemand op het verkeerde been want deze kan echt hoop krijgen door hetgeen er in de verdere tekst staat.
                          Maar kennelijk wil je dat niet zien en blijft het draaien. Daarin ben je dus minstens net zo erg als degene welke je steeds aanvalt.

Reageer

*** zucht ***

in het algemeen - voor en tegen iedereen.

Dit is zo vermoeiend voor de medelezers en deze "discussie" heeft totaal geen zin meer. Waar gaat het in hemelsnaam nog over?
                            Laat iedereen even adem halen en pas op de plaats maken. Inademen door de neus en uit door de mond (of was het nou andersom?)
                            Nou ja, merk je vanzelf 🤪

Reageer

Jeroen kun jij puinruimen en wellicht een aantal forumleden aanspreken op hun gedrag of definitief ingrijpen/bannen.
                              Of wellicht moet je uitleggen waarom forumleden schyzofreen (meerdere accounts) hun gang kunnen gaan om forumleden te framen en het forum letterlijk kunnen ‘ vervuilen’.

Het zal mij verder niet boeien, ik ga hier zo lang het klimaat hetzelfde blijft me beperken tot minimaal postgedrag.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Feb 2023, 13:12.

Reageer

Reageer dan ook niet meer, dit is koren op de molen voor een aantal hier.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X