Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stream ESPN1 IPTV niet goed, beeld waardeloos

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    Ook lekker vaag allemaal. Ineens vraagt iemand op basis van een oude topic espn 1 eens te controleren. Geen idee wie of wat die iemand is, maar Bor schijnt te weten dat dat een Delta medewerker is.
    Er zijn vele nieuwe topics over dit onderwerp, waarin ook al lang de conclusie was getrokken dat ESPN inmiddels een beter beeld zou geven.
    Het wordt toch allemaal steeds vreemder.
    Die conclusie is niet getrokken voor interactieve tv, ook gisteren niet. Vandaag is ESPN1 aangepast kennelijk. Ik kom straks in de lucht met een update!

    Reageer


    • #17
      Blijft vaag en ik zie hier nergens iets over interactieve tv. Wanneer het dan getest zou moeten worden omdat er verbeteringen zouden zijn dan moet er ook door de “Delta-medewerker “ aangegeven worden welk platform getest moet worden of eventuele meerdere platformen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
        Blijft vaag en ik zie hier nergens iets over interactieve tv. Wanneer het dan getest zou moeten worden omdat er verbeteringen zouden zijn dan moet er ook door de “Delta-medewerker “ aangegeven worden welk platform getest moet worden of eventuele meerdere platformen.
        Nee. dit is niet vaag aangezien de vraagsteller eerder al netjes aangaf op welk platform er problemen waren.
        herb1959 de aanpassing leidt in elk geval tot een veel strakker beeld. De rare waas is verdwenen.
        👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

        PS dat er even iemand anders reageert ipv DELTA-TV-team is ivm vakantie naar hef zich laat aanzien.
        Eens dat het beter is dan een Delta-logo in het profiel te zetten o.i.d. of hem ook admin te maken.

        Reageer


        • #19
          Een Delta medewerker moet niet herkenbaar zijn aan een logo, maar aan een titel welke een standaard gebruiker niet kan hebben.
          Zo moet er nog heel wat verbeterd worden aan dit forum, zoals het niet meer kunnen muteren van een bericht zodra er iemand een vervolgbericht geplaatst heeft en tevens het standaard participeren van Delta-medewerkers.
          Ook zou dit forum af moeten van de naam Zeelandnet. Dit staat veel te ver van de huidige klantengroep af.

          Reageer


          • #20
            Overigens is het wel vaag dat de medewerker op dit topic reageert. Ja er staat inderdaad iTV in de vraag, maar ergens staat ook dat het opgelost is, dus waarom nog reageren op een probleem uit februari. In de nieuwe topics wordt vrij algemeen geklaagd over de kwaliteit.
            De zgn. medewerker had nooit op dit topic moeten reageren. Maar ach, deze zal aan vakantie toe zijn.

            Reageer


            • #21
              Interessante ontwikkeling. Om meerdere redenen. Als dit waar is (?) dan is het bedenkelijk dat een provider met bijna een half miljoen abonnees dus zelf geen enkele kwaliteitscontrole heeft. En dat je op een forum kan lezen wie of wat op vakantie is. En wat de vervanging is. Maar goed, je bent nooit te oud voor nieuwe verbazingen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                Overigens is het wel vaag dat de medewerker op dit topic reageert. Ja er staat inderdaad iTV in de vraag, maar ergens staat ook dat het opgelost is, dus waarom nog reageren op een probleem uit februari. In de nieuwe topics wordt vrij algemeen geklaagd over de kwaliteit.
                De zgn. medewerker had nooit op dit topic moeten reageren. Maar ach, deze zal aan vakantie toe zijn.
                Ik vermoed dat hij het rustigste topic heeft genomen, zodat zijn bericht niet verzand. Het wordt tijd dat het gezeik stopt. En eens dat medewerkers van Delta herkenbaar moeten zijn, maar dat is bij Delta-TV-Team en Eduard B wel het geval.

                Verder wil ik wel eens aanvullen op posts en vind ik het ook netjes wanneer je zelf overdrijft, dit te kunnen aanpassen. Dat geldt ook voor typefoutjes.
                Vooral in een forum waar op iedere poep of scheet die dwars ligt wordt gereageerd. Zo, dat was echt mijn laatste post, of er moeten nog meer nieuwe ontwikkelingen komen.
                Succes allen de komende 4 weken. Ik hoop dat moderatie in die tijd zijn werk gaat doen!

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                  Interessante ontwikkeling. Om meerdere redenen. Als dit waar is (?) dan is het bedenkelijk dat een provider met bijna een half miljoen abonnees dus zelf geen enkele kwaliteitscontrole heeft. En dat je op een forum kan lezen wie of wat op vakantie is. En wat de vervanging is. Maar goed, je bent nooit te oud voor nieuwe verbazingen.
                  Dit is slechts een aanname. Normaal reageert het account Delta-TV-team bij ontwikkelingen.
                  Qua aanvoersignaal heeft Delta het zelf niet in handen zoals je weet, die komen via Mediahuis oid?
                  Dus wanneer daar onverhoopt iets wordt aangepast zonder communicatie, moet men dan proactief elke dag de zenders langs of het nog goed is? Op ESPN1 is nu de wollige gloed verdwenen en het beeld weer als vanouds!
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Aug 2023, 20:52.

                  Reageer


                  • #24
                    De basis dat zaken fout gaan is het feit dat je steeds je eigen woorden kunt aanpassen. Eerst overdrijven, dan daarop worden aangeschreven, vervolgens de tekst aanpassen om vervolgens de vermoorde onschuld te kunnen spelen. Dat kan absoluut niet en zou onmiddellijk geblokkeerd moeten worden.

                    En wat betreft je conclusie over het maar reageren op een rustige topic is natuurlijk ook vreemd. Het zou inderdaad een keuze kunnen zijn, maar dan begin je met dit feit te benoemen. Het komt nu ui5 de lucht vallen.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Dit is slechts een aanname. Normaal reageert het account Delta-TV-team bij ontwikkelingen.
                      Qua aanvoersignaal heeft Delta het zelf niet in handen zoals je weet, die komen via Mediahuis oid?
                      Dus wanneer daar onverhoopt iets wordt aangepast zonder communicatie, moet men dan proactief elke dag de zenders langs of het nog goed is? Op ESPN is nu de wollige gloed verdwenen en het beeld weer als vanouds!
                      Natuurlijk is Delta afhankelijk van het aanvoersignaal. Alleen is dit aanvoersignaal voor iedere aanbieder gelijk. Dus als het probleem het aanvoersignaal zou zijn dan hadden of meer providers hier last van, of hadden meer zenders bij Delta die in dezelfde aanvoerstream zitten hier last van moeten hebben, of……, of…… en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Uiteindelijk blijft het punt staan dat Delta geen eigen kwaliteitscontrole op het eindproduct richting klanten heeft. Als dit allemaal waar blijkt te zijn.

                      En eigenlijk hoop ik dat wat hier geschetst wordt helemaal niet waar is.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

                        Natuurlijk is Delta afhankelijk van het aanvoersignaal. Alleen is dit aanvoersignaal voor iedere aanbieder gelijk. Dus als het probleem het aanvoersignaal zou zijn dan hadden of meer providers hier last van, of hadden meer zenders bij Delta die in dezelfde aanvoerstream zitten hier last van moeten hebben, of……, of…… en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Uiteindelijk blijft het punt staan dat Delta geen eigen kwaliteitscontrole op het eindproduct richting klanten heeft. Als dit allemaal waar blijkt te zijn.

                        En eigenlijk hoop ik dat wat hier geschetst wordt helemaal niet waar is.
                        Inderdaad veel aannames, maar het zou mij niets verbazen wanneer veel toch waar blijkt te zijn. Krijg steeds meer de indruk dat Delta zichzelf en haar klanten niet heel serieus neemt.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

                          Natuurlijk is Delta afhankelijk van het aanvoersignaal. Alleen is dit aanvoersignaal voor iedere aanbieder gelijk. Dus als het probleem het aanvoersignaal zou zijn dan hadden of meer providers hier last van, of hadden meer zenders bij Delta die in dezelfde aanvoerstream zitten hier last van moeten hebben, of……, of…… en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Uiteindelijk blijft het punt staan dat Delta geen eigen kwaliteitscontrole op het eindproduct richting klanten heeft. Als dit allemaal waar blijkt te zijn.

                          En eigenlijk hoop ik dat wat hier geschetst wordt helemaal niet waar is.
                          Ik moet me corrigeren, in eerste instantie (feb) was het aanvoersignaal de oorzaak, wat nu de oorzaak was staat er niet bij. Willen we meer weten hoe de controles etc werken bij Delta dan moeten we daar een keer op bezoek. Zou wel eens leuk zijn om te zien hoe alles daar werkt en er aan toe gaat.😉.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Aug 2023, 21:29.

                          Reageer


                          • #28
                            Ik heb liever dat ze hun tijd aan betere zaken besteden.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ik moet me corrigeren, in eerste instantie (feb) was het aanvoersignaal de oorzaak, wat nu de oorzaak was staat er niet bij. Willen we meer weten hoe de controles etc werken bij Delta dan moeten we daar een keer op bezoek. Zou wel eens leuk zijn om te zien hoe alles daar werkt en er aan toe gaat.😉.
                              Willen we meer weten hoe de controles etc werken bij Delta dan moeten we daar een keer op bezoek. Zou wel eens leuk zijn om te zien hoe alles daar werkt en er aan toe gaat.😉.


                              Dan schat ik in ,dat jij met pek en veren terug komt Zeeland hoeft geen wolf ,en zeker geen wolf in schaapskleren
                              Laatst bewerkt door koekeroe; 22 Aug 2023, 13:51.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X