Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stream ESPN1 IPTV niet goed, beeld waardeloos

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Stream ESPN1 IPTV niet goed, beeld waardeloos

    DELTA-TV-team kunnen jullie hier naar kijken? Gisteren tijdens Feyenoord-PSV ook al slecht beeld, nu weer.

    Via IPTV, Kamai7x. Overige zenders zijn prima,
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Denk dat dit een algemeen probleem bij ESPN was en niet vanuit Delta/Caiway. Ook via de Coax was dit bij mij de enige zender met verstoring.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
      Denk dat dit een algemeen probleem bij ESPN was en niet vanuit Delta/Caiway. Ook via de Coax was dit bij mij de enige zender met verstoring.
      Volgens mij bij andere providers geen problemen?

      Reageer


      • #4
        Ik heb maar 1 provider, dus ik heb geen idee. Wat ik wel weet was dat het zowel op Coax al via de de glasvezel was.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Volgens mij bij andere providers geen problemen?
          Volgens jou. Dat zegt al best wat...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            DELTA-TV-team kunnen jullie hier naar kijken? Gisteren tijdens Feyenoord-PSV ook al slecht beeld, nu weer.

            Via IPTV, Kamai7x. Overige zenders zijn prima,
            Heb je je kabels gecontroleerd of ze 5g-shielded zijn?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              Volgens jou. Dat zegt al best wat...
              2192 berichten, expert en dan nog steeds zo kinderachtig, 2 likes van andere vervelia's. Een zin eindigen met een beletselteken lijkt alleen maar intelligent.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

                2192 berichten, expert en dan nog steeds zo kinderachtig, 2 likes van andere vervelia's. Een zin eindigen met een beletselteken lijkt alleen maar intelligent.
                En je doet zelf even hard mee, waarom reageer je dan toch? Je ziet niet dat je precies doet wat je mij verwijt? Iemand verwijten een beletselteken te gebruiken, zelfs maar weten dat dat zo heet en dat uitventen in een semi-verwaande reactie op een forum is wat? Jammer, maar wel precies het niveau weergevend.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek
                  Ligt het nou aan mij Bordewolf, dat ik ervaar dat jij je regelmatig verheven gedraagt?
                  Als ik alles nog moet gaan opschrijven over hoe ik jou ervaar, dan moet ik het hele forum vol gaan schrijven. Ik blijf liever on topic.

                  Reageer


                  • #10
                    Op dit moment is ESPN1 t/m ESPN4 een stuk beter.
                    Was zondag echt slecht door omstandigheden in de aanvoerroute.
                    Nu beter dan het ooit was.
                    Graag checken.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door herb1959 Bekijk bericht
                      Op dit moment is ESPN1 t/m ESPN4 een stuk beter.
                      Was zondag echt slecht door omstandigheden in de aanvoerroute.
                      Nu beter dan het ooit was.
                      Graag checken.
                      Klopt, weer een snaarstrak beeld!

                      Reageer


                      • #12
                        Graag check op beeldkwaliteit ESPN1 versus de rest van ESPN. Rest zal zsm volgen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door herb1959 Bekijk bericht
                          Graag check op beeldkwaliteit ESPN1 versus de rest van ESPN. Rest zal zsm volgen.
                          Beter om een Delta-logo toe te voegen aan je profiel o.i.d.?

                          ESPN1 lijkt strakker, slag om de arm toevallig een praatprogramma. Maar de kleuren en scherpte lijken beter.
                          Ik ga om 20:00 uur even opnieuw kijken met bewegende beelden.

                          Dank in elk geval dat er naar gekeken is en dat er vanuit de tv afdeling gereageerd is/wordt!
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Aug 2023, 20:41.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Beter om een Delta-logo toe te voegen aan je profiel o.i.d.?

                            ESPN1 lijkt strakker, slag om de arm toevallig een praatprogramma. Maar de kleuren en scherpe lijken beter.
                            Ik ga om 20:00 uur even opnieuw kijken met bewegende beelden.

                            Dank in elk geval dat er naar gekeken is en dat er vanuit de tv afdeling gereageerd is/wordt!
                            Ben je er nu weer ??????????????????????????Hij blijft komen en weggaan

                            Reageer


                            • #15
                              Ook lekker vaag allemaal. Ineens vraagt iemand op basis van een oude topic espn 1 eens te controleren. Geen idee wie of wat die iemand is, maar Bor schijnt te weten dat dat een Delta medewerker is.
                              Er zijn vele nieuwe topics over dit onderwerp, waarin ook al lang de conclusie was getrokken dat ESPN inmiddels een beter beeld zou geven.
                              Het wordt toch allemaal steeds vreemder.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X