Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hd op je tv: 720p, 1080i of 1080p

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dus opschalen zorgt er juist voor dat de ontwikkelingen meer tempo krijgen.
    Dat is nog maar de vraag want nu gaan overal de straten 2 keer open voor glas van kpn en delta.
    Als ze iets slimmer waren geweest in Den haag de regering bedoel ik daarmee hadden ze daar een wet voor moeten maken voor 1 glasvezel kabel door heel Nederland.
    Daar kunnen ook alle aansluitingen op van dit land.
    Plus het scheelt een hoop geld.
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_1.png
Bekeken: 294
Grootte: 1,07 Mb
ID: 253691
    Zo je kunt zien zit Nederland maar met 1 glasvezel vast aan Amerika waar 2 miljarden mensen en bedrijven gebruik van maken per uur.
    Dus is het voor mij wel een vraag waarom we in Nederland met 17.5 miljoen mensen 2 glaskabels door het land nodig hebben totale onzin

Reageer

Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

Dat is nog maar de vraag want nu gaan overal de straten 2 keer open voor glas van kpn en delta.
      Als ze iets slimmer waren geweest in Den haag de regering bedoel ik daarmee hadden ze daar een wet voor moeten maken voor 1 glasvezel kabel door heel Nederland.

Zo je kunt zien zit Nederland maar met 1 glasvezel vast aan Amerika waar 2 miljarden mensen en bedrijven gebruik van maken per uur.
      Dus is het voor mij wel een vraag waarom we in Nederland met 17.5 miljoen mensen 2 glaskabels door het land nodig hebben totale onzin
      Dat staat los van wat Delta doet. Geloof me, eind dit jaar praat je anders over het tv product van Delta en is het verhaal van zo veel vezels ook verdwenen.
      Er gaan hoe dan ook fusies ontstaan tussen de investeringsmaatschappijen, want inderdaad al die losse vezels is geen houdbare zaak.

We hebben dit al vaker gezien op een gegeven moment is alleen fuseren een optie omdat een van de partijen uit de markt gedrukt wordt.
      Met name ODF, T Mobile en Delta zitten niet in elkaars vaarwater en om om die reden goede fusiepartners voor elkaar.

Reageer

Dat staat los van wat Delta doet. Geloof me, eind dit jaar praat je anders over het tv product van Delta en is het verhaal van zo veel vezels ook verdwenen.
        Er gaan hoe dan ook fusies ontstaan tussen de investeringsmaatschappijen, want inderdaad al die losse vezels is geen houdbare zaak.

We hebben dit al vaker gezien op een gegeven moment is alleen fuseren een optie omdat een van de partijen uit de markt gedrukt wordt.
        Met name ODF, T Mobile en Delta zitten niet in elkaars vaarwater en om om die reden goede fusiepartners voor elkaar.
        En dan staat er wel weer iemand op die geen toestemming geeft omdat de dan ontstane partij te groot wordt. Of er is wel weer een andere reden om het niet te doen.
        Volgens mij waren er ook ooit plannen met KPN en Caiway, ook gestopt.

En sorry Bor, maar geloven moet men maar in de kerk doen, eerst zien en dan geloven. Ik heb er, zoals bekend, erg weinig vertrouwen in. Beloften maakt schuld en daar moet geen 1,5 jaar overheen gaan. Ik vermoed dat alles lekker door kabbelt en dat we volgens jaar weer sneller internet krijgen, waarop slechts een heel klein deel van de bevolking wacht cq. wat maar een klein deel nodig heeft. Inmiddels zelf gekozen om in 2 stappen terug te gaan in abonnement en zit nu op de goedkoopste met 75 mbps. Het werkt prima.

Reageer

Droom verder weet zeker dat dit niet gebeurt.

Reageer

Dat er veel staat te gebeuren in de glasvezelmarkt dat staat als een paal boven water. Of dat dit jaar al gaat gebeuren daar kan je nog aan twijfelen. Maar vier giganetwerken is teveel voor een klein land als Nederland. Zeker nu in de komende jaren het aantal woningen met naast een Ziggo aansluiting ook nog eens meer dan 1 glasvezeltoegangspunt komt.

Maar investeringsmaatschappijen die een fusie met elkaar aangaan? Die kan je uit een glazen bol verbannen. Dat gaat met de investeerders die ODF en Delta Fiber zitten niet gebeuren. Dat zijn grote internationale speler waarvoor de investeringen in Nederlandse glasvezelnetwerk vergelijkbaar is met een kinderijs in een ijssalon. Als er al iets gebeurt dan is het een overname van een netwerk door een partij en zeker geen fusie van de investeerders daarachter.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              Dat er veel staat te gebeuren in de glasvezelmarkt dat staat als een paal boven water. Of dat dit jaar al gaat gebeuren daar kan je nog aan twijfelen. Maar vier giganetwerken is teveel voor een klein land als Nederland. Zeker nu in de komende jaren het aantal woningen met naast een Ziggo aansluiting ook nog eens meer dan 1 glasvezeltoegangspunt komt.

Maar investeringsmaatschappijen die een fusie met elkaar aangaan? Die kan je uit een glazen bol verbannen. Dat gaat met de investeerders die ODF en Delta Fiber zitten niet gebeuren. Dat zijn grote internationale speler waarvoor de investeringen in Nederlandse glasvezelnetwerk vergelijkbaar is met een kinderijs in een ijssalon. Als er al iets gebeurt dan is het een overname van een netwerk door een partij en zeker geen fusie van de investeerders daarachter.
              Goede toevoeging.

Reageer

Goede toevoeging.
                Vind het niet zo interessant hoor heb nog wel technische vragen over het onderwerp

Reageer

Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

Euh, we zitten echt niet met maar één glasvezel vast aan Amerika

we zitten met meerdere internet kabels verbonden. En die kabels bevatten echt meer dan maar 1 glasvezel, al is het maar vanwege redundantie.

hier een overzicht van de kabels https://www.submarinecablemap.com/country/netherlands

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X