Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bug(s) in software Amino Kamai 7x

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Toch grappig om te zien hoe Bor dit toch weer positief weet te brengen. “Dolby is er op enkele zenders af”, tja het is maar hoe je het brengt. Volgens mij zit het nog maar op een handjevol zenders waar vrijwel niemand naar kijkt. En “wanneer dat is getackeld………”, tja inmiddels is het geloof ik weer 3 á 4 maanden weg en is het koffiedik kijken of het ooit terugkomt. Krijg toch echt stellig de indruk dat men het niet meer weet. Laten ze gewoon eens openkaarf spelen met wat er aan de hand is.

Maar gelukkig is Bor nog positie en heeft hij hoop. Ik een stuk minder.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
      Toch grappig om te zien hoe Bor dit toch weer positief weet te brengen. “Dolby is er op enkele zenders af”, tja het is maar hoe je het brengt. Volgens mij zit het nog maar op een handjevol zenders waar vrijwel niemand naar kijkt. En “wanneer dat is getackeld………”, tja inmiddels is het geloof ik weer 3 á 4 maanden weg en is het koffiedik kijken of het ooit terugkomt. Krijg toch echt stellig de indruk dat men het niet meer weet. Laten ze gewoon eens openkaarf spelen met wat er aan de hand is.

Maar gelukkig is Bor nog positie en heeft hij hoop. Ik een stuk minder.
      Volgens deze post is het sinds 15 oktober dus weg :

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ge4#post242079

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Volgens deze post is het sinds 15 oktober dus weg :

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ge4#post242079
        Dan was mijn gevoel dus goed. Sinds die tijd is het dus stil, heeeeeel stil.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Hi, heb zojuist op post gereageerd over de AndroidTV app en favorietenlijst. Voor wat betreft de bug op de settopbox zou deze verdwenen moeten zijn na onze laatste update. Wellicht dat opnieuw aanmaken iets voor u kan zijn, het zou in de toekomst niet meer moeten voorkomen.

Dan vwb de andere 2 punten:

1) Youtube app switch naar TV heeft een reset van de Kamai7X nodig. Deze heb ik besproken met het testteam en deze gaan het proberen te reproduceren en als bug loggen
          2) Vwb de default zenderlijst, heb ik deze ingebracht als mogelijke verbetering naar de toekomst toe.

Dank voor de meldingen.
          Hartelijk dank voor de terugkoppeling!

En voor de prioriteiten van zaken weet ik wel zeker dat Bor ook niet weet waar die liggen uitgaande van zijn uitspraak dat het op basis van een vermoeden is. Dat mijn probleem met een zenderlijst niet de hoogste prioriteit krijgt kan ik ook wel indenken. Het vervelende is dat de basis functionaliteiten die bijvoorbeeld op Linux satelliet ontvangers al meer dan 20 jaar bestaat niet op de huidige ontvangers mogelijk is. De redenen daarachter kan ik ook wel beredeneren maar dat was nu één van de redenen voor het EU besluit om de koppeling tussen een internetverbinding en de functionaliteit los te koppelen. Helaas heeft Nederland alleen de modem verplichtingen ingevoerd en de set top kastjes uitgezonderd. Als dat wel was ingevoerd had je je eigen set top kastje kunnen kopen die voor elke provider zou werken. En dan kreeg je concurrentie om de beste ervaring te geven.

in elk geval hoop ik dat mijn gemelde problemen wel op een lijstje komen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X