Ze zullen er vast druk mee bezig zijn...maar.....Personeel is bijna niet te krijgen, dit is nu eenmaal hoe het anno nu gaat. Deal er mee.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Storingen via Kamai 7x Interactieve televisie houden al 3 weken aan bij vele abonnees
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Gelul in de ruimte of interessantdoenerij helpt ook niet om de storing te verhelpen.
De titel en de inhoud zeggen voldoen, ik had van de titel ook een opstel kunnen maken, maar de verklarende tekst zegt mijns inziens meer dan voldoende. En dat ik niet de enige ben met deze storing is meer dan duidelijk.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk berichtZe zullen er vast druk mee bezig zijn...maar.....Personeel is bijna niet te krijgen, dit is nu eenmaal hoe het anno nu gaat. Deal er mee.
Reageer
-
Nou nee, 20:46 freeze en weer is het beeld niet om te haggelen.
Reageer
-
Goed dat er een nieuw topic is aangemaakt!
voor mij zijn de problemen begonnen zo rond 3 September j.l. en deze problemen bestaan uit herhaaldelijk zeer slechte beeldkwaliteit en zelfs een bevroren beeld.
de problemen doen zich bij mij veelal voor op de commerciele zenders, maar ik sluit niet uit dat andere zenders ook problemen geven.
Tv afspelen via de app geeft geen enkel probleem.
Er zijn door Delta al diverse reboots en upgrades uitgevoerd op de zwarte decoder, maar niets helpt.
ik sta nu op een mailing lijst waar een update zou worden verstuurd als het probleem is opgelost…. Het klopt dat ik nog geen update gezien via deze mailing lijst want het probleem bestaat na een volle maand nog steeds!
Als ik even meelees bij Caiway is daar precies het zelfde probleem gaande…. Je zou toch denken dat er inmiddels al een aardig crisisteam op de been is die 7x24 in de weer is om dit probleem voor de betalende klanten op te lossen???
zoals meerdere mensen aan hebben gegeven ben ik een beetje moe aan het worden van elke keer maar contact met de helpdesk in de wetenschap dat er toch geen oplossing geboden kan worden.
is er dan niemand vanuit Delta die hier meeleest in het ‘Service Forum’?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Paul La Fors Bekijk bericht
OF........... besteedt het uit............
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Kunt u dat toelichten?
Ik zou het zelf als eerste bij de leveranciers van de onderdelen zoeken die ik mijn systeem heb zitten.Laatst bewerkt door Paul La Fors; 6 Oct 2022, 08:29.
Reageer
-
Lijkt mij sterk dat er geen externe mensen te vinden zijn die dit probleem kunnen tackelen.
Ik zou het zelf als eerste bij de leveranciers van de onderdelen zoeken die ik mijn systeem heb zitten.Laatst bewerkt door driepinter; 6 Oct 2022, 09:03.
Reageer
-
Lijkt mij sterk dat er geen externe mensen te vinden zijn die dit probleem kunnen tackelen.
Ik zou het zelf als eerste bij de leveranciers van de onderdelen zoeken die ik mijn systeem heb zitten.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
En hoe weet u dat ze dat niet doen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk berichtVolgens een forumlid zijn ze bezig zich tandjes aan het werken..
Een storing kan heel veel oorzaken hebben. Wat ik zie is dat Dolby op de SBS zenders nu uit staat. Het lijkt wel of er iets raars zit in het Dolby-signaal van SBS dat een verstoring oplevert.
Gisteren geen storing meer gehad, ook niet op RTL4, waar Dolby WEL aan staat.
Ik vond het geluidsniveau ook erg laag op SBS wanneer Dolby aan stond. Dus wie weet zit het in het aangeleverde signaal dat een storing oplevert op de rest van de zenders omdat deze onder water blijft bestaan of iets dergelijks.
We zullen het nooit weten, want de communicatie is zeer summier.
Reageer
-
Het is de tandjes werken.
- 1 Like
Reageer
-
Delta is erg karig wat informatie betreft, dus ik zou het niet weten waar ze mee bezig zijn, helaas.😥
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer