Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingen via Kamai 7x Interactieve televisie houden al 3 weken aan bij vele abonnees

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat doet vermoeden dat er op het netwerk van glasvezel iets fout zit. Niet zo zeer de decoder zelf.
    Heb je al zonder dat kastje je tv aangesloten op internet en daar dezelfde apps geprobeerd die ook op je probleemkastje staan om te kijken of je dan nog storing heb?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

Heb je al zonder dat kastje je tv aangesloten op internet en daar dezelfde apps geprobeerd die ook op je probleemkastje staan om te kijken of je dan nog storing heb?
      Lastig denk ik, de problemen zijn niet in 'apps' maar in de interactieve tv-dienst, die kun je alleen op het 'kastje' gebruiken.

Reageer

Titel is wel wat ruig weer, maar aanpassen lukt waarschijnlijk niet meer; 'op glasvezelaansluitingen' zou netter zijn geweest.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Titel is wel wat ruig weer, maar aanpassen lukt waarschijnlijk niet meer; 'op glasvezelaansluitingen' zou netter zijn geweest.
          volgens mij is deze voldoende duidelijk.

Mijn opmerking ging om de Delta-app op je telefoon, die kan je streamen om tv te kijken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

volgens mij is deze voldoende duidelijk.

Mijn opmerking ging om de Delta-app op je telefoon, die kan je streamen om tv te kijken.
            Waarom zet je dat er niet bij
            Hier in het forum moet iedereen raden over wat het gaat en nu het over je mobiel gaat kunnen er nog meer dingen zijn die niet werken.

Hoeveel Mbps kan mijn telefoon aan?
            De maximum downloadsnelheid op de 4G-netwerken is 256 Mbps (gemiddeld gehaalde snelheid ligt rond de 20 Mbps), met 4G+ is dit 350 Mbps (gemiddeld 50 Mbps). Voor 3G is dit 7.2 Mb/s (met een gemiddelde van 3.6 Mbps) en met 3G+ 14.4 Mb/s (gemiddeld 10 Mbps)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Lastig denk ik, de problemen zijn niet in 'apps' maar in de interactieve tv-dienst, die kun je alleen op het 'kastje' gebruiken.
              Is dat zo want ik heb interactieve ook op me tv

Reageer

Ik heb het vermoeden dat het wat beter gaat. Heb nog maar een paar keer een ‘freeze’ op een avond en beeld blijft goed

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Vondee Bekijk bericht
                  Ik heb het vermoeden dat het wat beter gaat. Heb nog maar een paar keer een ‘freeze’ op een avond en beeld blijft goed
                  Nou nee, 20:46 freeze en weer is het beeld niet om te haggelen.

Reageer

Storingen via Kamai 7x Interactieve televisie houden al 3 weken aan bij vele abonnees

Volgens mij klopt dit niet als kop tekst.

Je kan enkel maar uit eigen ervaring schrijven niet wat je vermoed van andere abonnees hebben
                    Je kan natuurlijk ook last hebben van aandacht gebrek omdat je dit nu zo neerzet (omdat het nu over glasvezel aansluiting gaat)
                    En nu het hele verhaal te hebben gelezen met alle reacties hier onder komt de aap uit mouw (Mijn opmerking ging om de Delta-app op je telefoon, die kan je streamen om tv te kijken.)

Volgens mij kan ik zo expert worden veel berichten schrijven met onjuiste info

Reageer

Je moet dan wel meer 'haggelen'.......🤣🤣

[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Je moet dan wel meer 'haggelen'.......🤣🤣
                        ja.

Reageer

Hallo allemaal,
                          Ik ben hier nieuw op dit forum, maar zie nu al genoeg ellende.
                          Zojuist gechat met DELTA, maar kreeg hetzelfde antwoord als dat ik weken terug ook kreeg.
                          "We zijn er mee bezig."
                          Mijn vraag was: "Maar hoelang nog? Ik heb dit weken geleden ook al gemeld, maar tot op heden is er totaal geen vooruitgang."
                          "Jullie kunnen beter jullie reklamegeld aan de storingsdienst (extra mensen) geven i.p.v. een 1G net."
                          Ik heb een compensatieverzoek ingediend maar verwacht daar niet veel van, eerlijk gezegd.
                          https://www.delta.nl/klantenservice/...n/compensatie/
                          Misschien als we massaal protesteren, dat er dan werkelijk iets in gang gezet wordt?
                          Ik vind het inmiddels knap irritant worden.
                          Ik weet overigens niet of ik Kamai 7x heb. Ik zit gewoon bij DELTA en ervaar al weken storing.
                          Laatst bewerkt door Paul La Fors; 5 Oct 2022, 11:46.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Paul La Fors Bekijk bericht
                            Hallo allemaal,
                            Ik ben hier nieuw op dit forum, maar zie nu al genoeg ellende.
                            Zojuist gechat met DELTA, maar kreeg hetzelfde antwoord als dat ik weken terug ook kreeg.
                            "We zijn er mee bezig."
                            Mijn vraag was: "Maar hoelang nog? Ik heb dit weken geleden ook al gemeld, maar tot op heden is er totaal geen vooruitgang."
                            Is natuurlijk wel de definitie van storing, dat je niet weet wanneer ze komen en niet wanneer het weer ophoudt...

"Jullie kunnen beter jullie reklamegeld aan de storingsdienst (extra mensen) geven i.p.v. een 1G net."
                            Zou het helpen?

Ik weet overigens niet of ik Kamai 7x heb. Ik zit gewoon bij DELTA en ervaar al weken storing.
                            Staat dacht ik toch onderop het kastje.

Reageer

"Is natuurlijk wel de definitie van storing, dat je niet weet wanneer ze komen en niet wanneer het weer ophoudt..."
                              Een WEKEN-lange storing (inmiddels meer dan 6 weken bekend bij DELTA), is geen storing meer, maar een gebrek aan kennis, wilskracht of geld.
                              i.m.h.o. wanneer de "storing" maar op een paar kanalen zit, voornamelijk RTL4, word de zoektocht al beperkter.

"Zou het helpen?"
                              Zeker weten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (lees wizzards/oplossingen)

"Staat dacht ik toch onderop het kastje."
                              Is idd een Amino Kamai 7X 😀

Reageer

Volgens mij klopt dit niet als kop tekst.

Je kan enkel maar uit eigen ervaring schrijven niet wat je vermoed van andere abonnees hebben
                                Je kan natuurlijk ook last hebben van aandacht gebrek omdat je dit nu zo neerzet (omdat het nu over glasvezel aansluiting gaat)
                                En nu het hele verhaal te hebben gelezen met alle reacties hier onder komt de aap uit mouw (Mijn opmerking ging om de Delta-app op je telefoon, die kan je streamen om tv te kijken.)

Gelul in de ruimte of interessantdoenerij helpt ook niet om de storing te verhelpen.
                                De titel en de inhoud zeggen voldoen, ik had van de titel ook een opstel kunnen maken, maar de verklarende tekst zegt mijns inziens meer dan voldoende. En dat ik niet de enige ben met deze storing is meer dan duidelijk.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X