Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Als we nou eens een maand niet op hem reageren?

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Als we nou eens een maand niet op hem reageren?
      Maakt geen ruk uit. Hij leest niet alle reacties op zijn berichten en de helft daarvan voelt hij als een aantijging of interpreteert hij fout...
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

        De gangmaker en aanstichter van het e.e.a. is al vanaf mei 2019 aan de gang....
        Eens, ik heb een flinke geschiedenis met 'm. Maar dit kan zo niet door gaan toch?

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

          De gangmaker en aanstichter van het e.e.a. is al vanaf mei 2019 aan de gang....
          Maar het komt wel degelijk van 2 kanten. Door het blijven reageren en het blijven stoken van enkele forumleden (wie de schoen past..) blijft het vuurtje branden.

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

            Maar het komt wel degelijk van 2 kanten. Door het blijven reageren en het blijven stoken van enkele forumleden (wie de schoen past..) blijft het vuurtje branden.
            Het zit veel dieper dan je vermoedt....
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

              Maar het komt wel degelijk van 2 kanten. Door het blijven reageren en het blijven stoken van enkele forumleden (wie de schoen past..) blijft het vuurtje branden.
              Ik zit me , gezien de reacties van deze gasten die ik nu doordat je ze citeert wel lees, wel af te vragen waarom ze doorgaan met al die reacties?
              Voor de andere forumleden, het effect of wat? Ik zie hun reacties niet, dus ik vraag me oprecht af wat hun reacties toevoegen aan iedere discussie.
              Alleen maar gelul over mij en effectreactie op mij en forummoderatie en hoe ze slachtoffertje zijn van alles en iedereen inclusief moderatie 🤮🤮🤮🤮🤮

              Hebben ze dan niet door dat ze al vier maand op mijn banlist staan en ze voor mij dus lucht zijn en ik niet meer mee doe aan hun “spelletjes?”,
              Voor overige forumleden: succes met het lezen van de topics, wordt lastig met gedram er tussendoor.

              Dit topic ging over de apps, maar het is ze weer gelukt het te laten ontsporen.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 week geleden.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X