Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aria7x vs Kamai7x

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
    Bor als je een keer lees wat ik gepost heb hoef de vraag niet te stellen of ik de kamai of de aria heb
    Ik heb de vraag helemaal niet gesteld, ik heb enkel aangegeven dat de Kamai meer geheugen aan boord heeft en om die reden ik de omruil verbazend vind.
    De Aria 7x heb ik ook gehad, een onding. Maar ik heb je niets gevraagd, maar ik zit niet in de wedstrijd/op dit forum om iedereen de maat te nemen hier.

    De oplossing voor de Kamai was bij mij:
    Selecteer Caiway als provider/model
    Leer de afstandbediening in met omhoog, dat kan even duren (dus 2x is onvoldoende).
    Het kan per type tv verschillen of je meer dan 2 tot 4 pogingen mag doen, maar bij mij was het zo dat wanneer ik voor Caiway koos ik meer dan 4 pogingen kon doen, ik moest wel echt even opletten welke selecties is moest maken anders ga je per ongeluk weer terug in het menu.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Sep 2022, 10:47.

    Reageer


    • #17
      Dat is tenminste een uitleg waar je wat aan hebt!
      Mijn complimenten voor je heldere taal, Ilankroon 👌🏻

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door ilankroon
        1) verwijder de oude instalaties van caiway enz. Ook beneden in de menubalk caiway etc verwijderen.
        2) start de tv op en start de Amino op met zijn eigen ab
        3) zorg dat hdmi sec aanstaat.
        4) de tv herkent dan een apparaat.
        5) verpaatst dit “apparaat” naar de menubalk.
        6) de tv komt dan op het scherm met een optie “instellen”
        7) loop die instellingen helemaal door maar sla de “backup” optie over
        8 ) uiteindelijk kom je dan weer bij de keuze handmatig instellen
        9) kies als provider Caiway en in de rechter keuzebox Amino
        10) en dan in de linker box zoeken naar “Aria”
        11) doorbladeren naar beneden en dan kiezen voor meer opties en dan kiezen voor de Aria 7 x
        12) en dan met omhoog - omlaag “NEE” blijven kiezen totdat je hem werkelijk ziet schakelen! Zeker 4 tot 6 keer en dus niet weer naar Aria gaan zoeken
        13) als hij werkelijk schakelt “ja” kiezen. Dan werkt alles als het goed is
        Top hier de volledige uitleg! Dank hiervoor! Zo helpen we elkaar verder!
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Sep 2022, 15:24.

        Reageer


        • #19
          Toch nog maar eens de specs van de Kamai 7x in relatie tot het niet kunnen leveren van UHD/4K. De specs tonen aan dat dit prima kan:
          Aangetekend dat men met de HEVC-codec werkt.
          Het enige frappante is dat er wel een optie voor Bluetooth is maar deze niet wordt gebruikt. Het kan dus wel, maar die optie is niet aangekocht door Delta evenals Wifi-support

          Distribute 4K Ultra-HD content without
          sacrificing bandwidth
          • Reduce bandwidth by up to 50% with HEVC
          support
          • Self-configuring Ethernet port and optional Wi-Fi
          connectivity for easy integration with existing inhome networks and broadband services
          • High Dynamic Range (HDR) processing including
          HDR10 and HLG
          • Energy efficient with DeepSleep™ technology
          for reducing power consumption up to 99% in
          standby mode
          • 802.11ac dual-band 2x2 WiFi option
          • Hybrid Tuner Options
          • Higher memory options for Pause Live TV support
          • Option for internal Bluetooth LE for great remote
          control flexibility

          Reageer


          • #20
            Jammer dat je dit (waarschijnlijk) niet leest, maar je/we zul(t)len het er (voorlopig) mee moeten doen.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
              Jammer dat je dit (waarschijnlijk) niet leest, maar je/we zul(t)len het er (voorlopig) mee moeten doen.
              Waarmee? Ik deel slechts de specs en mogelijkheden.
              Er wordt veel twijfel gezaaid of de Kamai 7x uberhaupt 4K kan doorgeven. Daar denk Amino dus zelf anders over.

              En nee, je staat in principe niet op mijn banlijst.

              Reageer


              • #22
                De kopie van die technische specs zal ik ook wel niet vatten, maar wat je tevens noemt wel:

                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                ...........maar die optie is niet aangekocht door Delta evenals Wifi-support
                Als dát echt de situatie is, hangt het grotendeels wel van Delta af wat er gaat gebeuren.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht
                  De kopie van die technische specs zal ik ook wel niet vatten, maar wat je tevens noemt wel:



                  Als dát echt de situatie is, hangt het grotendeels wel van Delta af wat er gaat gebeuren.
                  Je was me nét voor, maar dat bedoelde ik ook.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #24
                    Alles hangt van Delta af.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht
                      De kopie van die technische specs zal ik ook wel niet vatten, maar wat je tevens noemt wel:



                      Als dát echt de situatie is, hangt het grotendeels wel van Delta af wat er gaat gebeuren.
                      4K en UHD zijn standaard zaken op deze decoder
                      Wifi en Bluetooth zijn opties die er bij de Delta-variant niet op zitten.

                      Het blijft aan Delta wanneer ze het gaan inzetten, helemaal eens
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Sep 2023, 22:05.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X