Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vertraging live tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    "De vertragingen variƫren momenteel tussen de 6 en 20 seconden, dit is afhankelijk van de media-ontvanger die door de kijker wordt gebruikt.
    Als het gaat om vertragingen die langer zijn, gaat het zeer waarschijnlijk om technische problemen die buiten onze invloedsfeer liggen, maar we gaan het natuurlijk wel onderzoeken."



    Bron

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      "De vertragingen variƫren momenteel tussen de 6 en 20 seconden, dit is afhankelijk van de media-ontvanger die door de kijker wordt gebruikt.
      Als het gaat om vertragingen die langer zijn, gaat het zeer waarschijnlijk om technische problemen die buiten onze invloedsfeer liggen, maar we gaan het natuurlijk wel onderzoeken."



      Bron
      Makkelijk om hier naar te verwijzen. Waarom kan KPN Interactieve TV en ook Canal Digitaal IPTV o.a. dit wel correct qua tijd doorvoeren en waarom kan DELTA dit nu weer niet?
      6 en 20 seconden is nog steeds 10 seconden korter dan nu bij DELTA gebeurd, 30 seconden...

      Daarnaast staat het volgende o.a. in je bron:
      "3. Verschil tussen providers

      En dan is er nog ontvangstverschil bij de tv-providers. Zo zendt Ziggo via de kabel uit en gebruikt KPN IP-TV, waarbij een ethernetkabel je tv en router met elkaar verbindt. Omdat het andere systemen zijn, is de ontvangstsnelheid van klanten van beide providers nooit gelijk."

      Met andere woorden; DELTA heeft de livestreams niet in orde..

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door canizares Bekijk bericht

        Makkelijk om hier naar te verwijzen. Waarom kan KPN Interactieve TV en ook Canal Digitaal IPTV o.a. dit wel correct qua tijd doorvoeren en waarom kan DELTA dit nu weer niet?
        6 en 20 seconden is nog steeds 10 seconden korter dan nu bij DELTA gebeurd, 30 seconden...

        Daarnaast staat het volgende o.a. in je bron:
        "3. Verschil tussen providers

        En dan is er nog ontvangstverschil bij de tv-providers. Zo zendt Ziggo via de kabel uit en gebruikt KPN IP-TV, waarbij een ethernetkabel je tv en router met elkaar verbindt. Omdat het andere systemen zijn, is de ontvangstsnelheid van klanten van beide providers nooit gelijk."

        Met andere woorden; DELTA heeft de livestreams niet in orde..
        De vraag is of de 30 seconden vertraging ook optreed bij kijken via de App en/of Webtv.

        Want dan pas ligt het aan het (DIT) kastje.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          De vraag is of de 30 seconden vertraging ook optreed bij kijken via de App en/of Webtv.

          Want dan pas ligt het aan het (DIT) kastje.
          Heb even gecheckt via WebTV. Dit loopt bijna synchroon (WebTV loopt half sec. achter).
          Daarnaast heb ik ook de inloggegevens ontvangen van mijn buren die KPN hebben, en heb daar ook via WebTV gekeken en gok eens? Die loopt bijna 30 seconden voor!

          Dus het ligt niet aan het DIT kastje of instellingen, nee het ligt aan DELTA waar de streams permanent dik achterlopen op andere providers!

          Reageer


          • #20
            Er is maar Ć©Ć©n stream die wordt zowel gebruikt voor Webtv, App en DIT, alleen het device (apparaat) maakt natuurlijk wel uit.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Er is maar Ć©Ć©n stream die wordt zowel gebruikt voor Webtv, App en DIT, alleen het device (apparaat) maakt natuurlijk wel uit.
              Dus dan klopt mijn constatering. DELTA zal aan het werk moeten..

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door canizares Bekijk bericht

                Dus dan klopt mijn constatering. DELTA zal aan het werk moeten..
                Klopt, maar men blijft zich verschuilen achter de techniek. Dan is de techniek bij KPN beter.
                Misschien eens afkijken waarom het daar wel goed gaat?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door canizares Bekijk bericht

                  Dus dan klopt mijn constatering. DELTA zal aan het werk moeten..
                  Bij mij op de Chromecast loopt het iets van 26 of 27 seconden achter dus ik geef je gelijk.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door canizares Bekijk bericht

                    Makkelijk om hier naar te verwijzen. Waarom kan KPN Interactieve TV en ook Canal Digitaal IPTV o.a. dit wel correct qua tijd doorvoeren en waarom kan DELTA dit nu weer niet?
                    6 en 20 seconden is nog steeds 10 seconden korter dan nu bij DELTA gebeurd, 30 seconden...

                    Daarnaast staat het volgende o.a. in je bron:
                    "3. Verschil tussen providers

                    En dan is er nog ontvangstverschil bij de tv-providers. Zo zendt Ziggo via de kabel uit en gebruikt KPN IP-TV, waarbij een ethernetkabel je tv en router met elkaar verbindt. Omdat het andere systemen zijn, is de ontvangstsnelheid van klanten van beide providers nooit gelijk."

                    Met andere woorden; DELTA heeft de livestreams niet in orde..
                    Beste Canizares, tegenwoordig zendt Ziggo ook uit met gebruik van IPTV, daarvoor heeft Ziggo sinds kort een nieuwe IPTV ontvanger: "Next mini".
                    De meeste Ziggo klanten kijken nu nog via DVB-C, maar ik verwacht dat Ziggo graag zoveel mogelijk klanten wil laten overstappen op IPTV.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht

                      Beste Canizares, tegenwoordig zendt Ziggo ook uit met gebruik van IPTV, daarvoor heeft Ziggo sinds kort een nieuwe IPTV ontvanger: "Next mini".
                      De meeste Ziggo klanten kijken nu nog via DVB-C, maar ik verwacht dat Ziggo graag zoveel mogelijk klanten wil laten overstappen op IPTV.
                      Dank! Maar dat verklaart de zeer grote vertragingen van DELTA niet ;-). DELTA zou dit zelf moeten aanpassen

                      Reageer


                      • #26
                        Afgelopen weekend de Champions Leaque finale gekeken op tv. Altijd fijn dat je 30 seconden eerder een pushnotificatie krijgt op je telefoon en weet dat je daarna rustig het doelpunt kunt gaan bekijken op TV *sarcastisch*

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Klopt, maar men blijft zich verschuilen achter de techniek. Dan is de techniek bij KPN beter.
                          Misschien eens afkijken waarom het daar wel goed gaat?
                          Is simpel rekenen: KPN heeft een duurder (wellicht zelfs het duurste) platform gekocht (dat er is): https://www.accenture.com/us-en/serv...video-solution
                          Delta heeft een andere, goedkopere (https://www.stoneroos.nl/ott-now/) gekocht en dat merk je nu. Dat of het is domme pech en dat mag niet meer bestaan in 2022 hoor ik wel eens. Wat ook nog kan is dat Delta bezuinigt op bandbreedte maar dat zou eigenlijk niet met deze vertraging te maken mogen hebben. Ik vraag me wel eens af of en hoe Stoneroos dit soort dingen oppakt. Delta zal toch wel een soort van support van ze krijgen? https://www.reddit.com/r/IPTV/commen...lay_than_true/
                          Is de vertraging ook bij kijken via de settopbox of alleen bij streamen/casten?
                          Laatst bewerkt door Koeba; 30 May 2022, 14:24.

                          Reageer


                          • #28
                            Waarom stapt Deltafiber niet over op een betere leverancier dan?
                            Je kan dit je klanten toch niet jaren hiermee opzadelen?

                            Reageer


                            • #29
                              De vertraging is op de gehele stream dus hoe je precies kijkt maakt niet uit.

                              Het zit dus zowel in de app, webtv als settopbox.

                              Reageer


                              • #30
                                DELTA-TV-team care to comment?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X