Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv pakket 90+ zenders

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Ik ga er dan van uit dat je dan maar een TV hebt? Marco ?ik heb het zelfde pakket als jouw ,maar dan nog Telefoon erbij voor de zelfde prijs
    iets van een abonnement uit 2013 geloof ik ,en ik heb 2 tv ,s
    Ik heb wel meerdere tv's maar heb alleen voor de tv beneden interactieve tv gekozen. (Bij coax had ik dit ook). Heb dus nog 1 tv boven maar die gebruik ik eigenlijk alleen om te gamen en films te streamen en mocht ik echt tv programma's willen kijken omdat de vrouw de tv beneden in gebruik heeft dan kijk ik of gewoon via de delta app op de telefoon of ik stream het naar de tv.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht

      Ik heb wel meerdere tv's maar heb alleen voor de tv beneden interactieve tv gekozen. (Bij coax had ik dit ook). Heb dus nog 1 tv boven maar die gebruik ik eigenlijk alleen om te gamen en films te streamen en mocht ik echt tv programma's willen kijken omdat de vrouw de tv beneden in gebruik heeft dan kijk ik of gewoon via de delta app op de telefoon of ik stream het naar de tv.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        Ik vroeg niet om advies ,ik vroeg tot 2 keer toe, aan JOUW , om een berekening ,en dat kun je blijkbaar niet
        Jij had het over goedkoper ?
        Nee ik zei meestal goedkoper, even teruglezen, een ieder moet voor zichzelf een goed prijsvergelijk doen.
        Ik voel me niet geroepen deze voor anderen te maken.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Nee ik zei meestal goedkoper, even teruglezen, een ieder moet voor zichzelf een goed prijsvergelijk doen.
          Ik voel me niet geroepen deze voor anderen te maken.
          Je bent Diep i

          en Diep door de Mand Gevallen Bor
          Laatst bewerkt door koekeroe; 1 May 2022, 13:27.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Je bent Diep i

            en Diep door de Mand Gevallen Bor
            Ik vraag me soms af waarom ik nog reageer op figuren die je alleen maar zoeken om telkens op de man te reageren.
            Ook dit keer is daar totaal geen aanleiding toe. Opnieuw gerapporteerd.

            Reageer


            • #21
              Heb je nog geen zere vingers van het drukken op de rapporteerknop, Bor?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Heb je nog geen zere vingers van het drukken op de rapporteerknop, Bor?
                Hij heeft ondertussen iedereen al gehad denk ik ,dit is een machtig sterk punt van hem Rekenen niet

                Reageer


                • #23
                  Zelfreflectie ook niet.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X