Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv pakket 90+ zenders

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tv pakket 90+ zenders

    Weet iemand waarom het 90+ pakket icm met een coax abonnement 10 euro kost en icm met een glasvezel abonnement 17,50?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Weet iemand waarom het 90+ pakket icm met een coax abonnement 10 euro kost en icm met een glasvezel abonnement 17,50?
    de huur van het kastje wat bij glasvezel hoort om tv te kunnen kijken??

    Reageer


    • #3
      Dat zou ook kunnen al werd er wel tegen mij gezegd dat het 1ste kastje kosteloos was. Een 2e kost 5 euro extra.

      Reageer


      • #4
        Een goede reden is om op de coax te blijven dan heb 90 euro verdiend.

        Reageer


        • #5
          Bij een coax abonnement zit het basispakket televisie standaard in je abonnement.
          Bij een glasvezel abonnement is je basis een internet aansluiting zonder televisie.
          Ik denk dat je dus beter vergelijkt met de totaalprijs van een pakket.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
            Een goede reden is om op de coax te blijven dan heb 90 euro verdiend.
            Voor een goed vergelijk kijk je wat je in totaal kwijt bent aan internet en televisie via coax en glasvezel.
            Meestal is glasvezel goedkoper.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Voor een goed vergelijk kijk je wat je in totaal kwijt bent aan internet en televisie via coax en glasvezel.
              Meestal is glasvezel goedkoper.
              Reken dat even voor ons uit .vergeet niet dat er gezinnen zijn met 3 TV s en moeten dan € 10,00 meer gaan betalen aan huur van een kastje bij Delta
              als je glasvezel hebt, en de ellende er omheen om over te stappen met email en dergelijke wat ik hier lees En dan de telefoon?
              Maar Bor ik hoor het graag van je

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                Reken dat even voor ons uit .vergeet niet dat er gezinnen zijn met 3 TV s en moeten dan € 10,00 meer gaan betalen aan huur van een kastje bij Delta
                als je glasvezel hebt, en de ellende er omheen om over te stappen met email en dergelijke wat ik hier lees En dan de telefoon?
                Maar Bor ik hoor het graag van je
                Even aangenomen dat 1 of 2 devices chromcast heeft mag dat geen probleem zijn. Telefoon… dat kan maar vaste telefonie wordt steeds minder gebruikt.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Even aangenomen dat 1 of 2 devices chromcast heeft mag dat geen probleem zijn. Telefoon… dat kan maar vaste telefonie wordt steeds minder gebruikt.
                  Dit is toch geen antwoord Bor, Ik vraag niet om je geleerde taal ? ,Ik vraag om een totale [ Geldelijke ]vergelijking tussen Coax en Glasvezel 90 Zenders
                  Jij hebt het over Goedkoper Probeer ook eens een vraag te lezen voor je met je antwoord komt ,en ik verwacht niet gelijk bericht
                  u kan het vraagstuk in het grote dierenbos bij Meneer de Uil voor leggen
                  Bij voorbaat dank
                  Laatst bewerkt door koekeroe; 30 Apr 2022, 13:26.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                    Dit is toch geen antwoord Bor, Ik vraag niet om je geleerde taal ? ,Ik vraag om een totale [ Geldelijke ]vergelijking tussen Coax en Glasvezel 90 Zenders
                    Jij hebt het over Goedkoper Probeer ook eens een vraag te lezen voor je met je antwoord komt ,en ik verwacht niet gelijk bericht
                    u kan het vraagstuk in het grote dierenbos bij Meneer de Uil voor leggen
                    Bij voorbaat dank
                    Dat hangt van de situatie af. Ik claim niet altijd, maar vaak goedkoper. Maar ik ben het met je eens dat de smaken waarvoor je kiest soms duurder uit kunnen vallen. Drie tv met decoders, ja dat is al 10 euro verder. Telefonie lijkt me niet duurder/goedkoper,

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Bij een coax abonnement zit het basispakket televisie standaard in je abonnement.
                      Bij een glasvezel abonnement is je basis een internet aansluiting zonder televisie.
                      Ik denk dat je dus beter vergelijkt met de totaalprijs van een pakket.
                      Bij het coax abonnement kost het basis pakket tv ook 6 euro..


                      Als ik even het pakket ga vergelijken tussen coax en glasvezel.

                      Ik heb dus nu 1gb glasvezel en het 90+ zenderpakket en dat kost mij 1 jaar lang 62,50 en na 1 jaar 67,50.

                      Het coax abonnement met 1gb internet en het 90+ zenderpakket zou mij 74,50 kosten per maand.

                      In mijn geval ben ik dus wel goedkoper uit.
                      Laatst bewerkt door Marco198332; 1 May 2022, 12:47.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht

                        Bij het coax abonnement kost het basis pakket tv ook 6 euro..


                        Als ik even het pakket ga vergelijken tussen coax en glasvezel. Het coax abonnement kost 74,50 en met dezelfde producten bij het glasvezel abonnement betaal ik nu een jaar 62,50 en na 1 jaar 67,50.

                        Ik heb dus nu 1gb glasvezel en het 90+ zenderpakket en dat kost mij 1 jaar lang 62,50 en na 1 jaar 67,50.

                        Het coax abonnement met 1gb internet en het 90+ zenderpakket zou mij 74,50 kosten per maand.

                        In mijn geval ben ik dus wel goedkoper uit.
                        Ik ga er dan van uit dat je dan maar een TV hebt? Marco ?ik heb het zelfde pakket als jouw ,maar dan nog Telefoon erbij voor de zelfde prijs
                        iets van een abonnement uit 2013 geloof ik ,en ik heb 2 tv ,s
                        Laatst bewerkt door koekeroe; 1 May 2022, 10:13.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Dat hangt van de situatie af. Ik claim niet altijd, maar vaak goedkoper. Maar ik ben het met je eens dat de smaken waarvoor je kiest soms duurder uit kunnen vallen. Drie tv met decoders, ja dat is al 10 euro verder. Telefonie lijkt me niet duurder/goedkoper,
                          Zoals gewoonlijk Bor een antwoord van Niks Neem een voorbeeld aan Marco die geeft wel een berekening

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                            Zoals gewoonlijk Bor een antwoord van Niks Neem een voorbeeld aan Marco die geeft wel een berekening
                            Min advies aan TS was precies om dat te doen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Min advies aan TS was precies om dat te doen.
                              Ik vroeg niet om advies ,ik vroeg tot 2 keer toe, aan JOUW , om een berekening ,en dat kun je blijkbaar niet
                              Jij had het over goedkoper ?
                              Laatst bewerkt door koekeroe; 1 May 2022, 11:53.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X