Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld bevriest, daarna slechte kwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    TV Beeld blijft zwart en bevriest regelmatig.

    Diverse oplossingen geprobeerd om dit te verhelpen. Zoals herstarten router, interactieve tv box Amino - Kamari 7x (ook van Delta), de primaire Nokia router (van Delta), de mesh routers (Linksys), kabels vervangen etc etc. Nu heb ik Nokia XS 2426-G router van Delta direct op de Samsung Frame 55 inch tv aangesloten. Het tv beeld blijft zwart of bevriest Als ik naar een ander kanaal switch zie ik dat het gebeurt echter blijft het beeld zwart.

    Op de tweede tv gebeurt hetzelfde. Hier verander ik niets aan de installatie maar zodra er beeld is op de eerste tv heb ik ook weer beeld op de andere tv.

    Wat wel goed blijft werken op beide tv’s zijn alle streaming diensten zoals; NetFlix, HBO, Prime, Disney en YouTube. Mijn inziens ligt het sturen van het tv-signaal bij Delta of de TV-box (Amino). Gelukkig geen extra abonnementen via Delta afgesloten

    In april overgestapt naar Delta doordat ik nu op glasvezel zit en de internet snelheid fantastisch is de tv ging in het begin goed. Nu dus regelmatig problemen bij tv.

    Als deze ergernis lang blijft bestaan hoop/verwacht ik van Delta compensatie. Je van een gerenommeerd bedrijf als Delta die kwaliteit en service hoog in het vaandel staan zorgen dat hier prioriteit aan gegeven wordt.

    Ik hoop van Delta een adequate response te ontvangen.

    mvrgr
    Harm



    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Ik duim
      Nou, vanochtend de monteur van Delta op bezoek gehad. Aardige man, zeer terzake kundig maar hij kon het probleem ook niet oplossen. Hij had voordat hij bij mij aanbelde al wat tests gedaan en zag hele vreemde waarden bij signaalsterkte vanuit de regelkast naar de huisaansluiting. Hij heeft voor de zekerheid de huisaansluiting helemaal vernieuwd en het modem vervangen, maar zonder resultaat.

      Volgens hem moet het signaal vanuit de regelkast naar mijn huisadres bijgesteld worden. Hij heeft er vertrouwen in dat dit gaat lukken, maar helemaal zeker wist hij dat ook niet.

      Lekker dan. Zit ik straks precies op een locatie waarbij het signaal niet sterk genoeg is om op een goede manier internet te kunnen ontvangen. Dan gaan er wat mij betreft zeker twee dingen gebeuren:

      1. Delta krijgt een stevige brief waarin ze aansprakelijk gesteld worden voor het feit dat ik geen fatsoenlijk internet heb, terwijl ze me dat op basis van het contract dat we hebben gesloten wel hebben toegezegd;
      2. Ik ga hier en daar eens wat inlichtingen inwinnen bij mensen die er meer verstand van hebben hoe dit allemaal is op te lossen.

      Ik weiger zomaar me over te geven als het gaat om dat slechte internet. In de tegenwoordige tijd zou iedereen, zelfs waar ik woon, op z'n minst een aansluiting moeten kunnen hebben waar er een minimale internetsnelheid kan worden gehaald. We leven inmiddels al lang niet meer in het prehistorische inbelmodem-tijdperk.

      Het goede nieuws is wel dat het niet aan mijn kabels en apparatuur ligt. Dat zag er wat hem betreft allemaal prima uit. Betekent dus ook dat het bezoek van de monteur niet voor mijn rekening is.

      Reageer


      • #18
        Schandalig dat Delta zijn wijkkasten zo slecht afstelt. Volgens mij is het opzet om mensen naar de glasvezel te loodsen.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Tobcoach Bekijk bericht

          Nou, vanochtend de monteur van Delta op bezoek gehad. Aardige man, zeer terzake kundig maar hij kon het probleem ook niet oplossen. Hij had voordat hij bij mij aanbelde al wat tests gedaan en zag hele vreemde waarden bij signaalsterkte vanuit de regelkast naar de huisaansluiting. Hij heeft voor de zekerheid de huisaansluiting helemaal vernieuwd en het modem vervangen, maar zonder resultaat.

          Volgens hem moet het signaal vanuit de regelkast naar mijn huisadres bijgesteld worden. Hij heeft er vertrouwen in dat dit gaat lukken, maar helemaal zeker wist hij dat ook niet.

          Lekker dan. Zit ik straks precies op een locatie waarbij het signaal niet sterk genoeg is om op een goede manier internet te kunnen ontvangen. Dan gaan er wat mij betreft zeker twee dingen gebeuren:

          1. Delta krijgt een stevige brief waarin ze aansprakelijk gesteld worden voor het feit dat ik geen fatsoenlijk internet heb, terwijl ze me dat op basis van het contract dat we hebben gesloten wel hebben toegezegd;
          2. Ik ga hier en daar eens wat inlichtingen inwinnen bij mensen die er meer verstand van hebben hoe dit allemaal is op te lossen.

          Ik weiger zomaar me over te geven als het gaat om dat slechte internet. In de tegenwoordige tijd zou iedereen, zelfs waar ik woon, op z'n minst een aansluiting moeten kunnen hebben waar er een minimale internetsnelheid kan worden gehaald. We leven inmiddels al lang niet meer in het prehistorische inbelmodem-tijdperk.

          Het goede nieuws is wel dat het niet aan mijn kabels en apparatuur ligt. Dat zag er wat hem betreft allemaal prima uit. Betekent dus ook dat het bezoek van de monteur niet voor mijn rekening is.
          Nieuwe kabel van het wijkkastje naar je huis adres en alles is opgelost
          Is bij mij ook gebeurd ,zonder omwegen nieuw modem ,en alle problemen waren opgelost
          Geen fris antwoord van je Stofdoek

          Reageer


          • #20
            Genoeg bedrijven die niet fris handelen hoor, Koekeroe.
            Ik kijk nergens van op.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Genoeg bedrijven die niet fris handelen hoor, Koekeroe.
              Ik kijk nergens van op.
              Dat kan wel zijn ,maar ik ben altijd goed geholpen,en in veel gevallen is het ook wie je als monteur binnen krijgt ,dat was ook mijn redding
              en bij Tobcoach Heeft de monteur het toch gevonden,en dan houdt zijn werk op ,en komt de buitendienst in actie ,en hopelijk snel voor de Klant

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Genoeg bedrijven die niet fris handelen hoor, Koekeroe.
                Vast, maar dat kun je niet tegen (alle) andere bedrijven gebruiken. Dat is ook niet fris.

                Reageer


                • #23
                  Ik hoor wel als de wijkkast onder handen is genomen.
                  Gezien het grote vertrouwen wat sommigen hier hebben is er wellicht nu een monteur druk bezig.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    Ik hoor wel als de wijkkast onder handen is genomen.
                    Gezien het grote vertrouwen wat sommigen hier hebben is er wellicht nu een monteur druk bezig.
                    Wat is de reden dat je andere reageerders belachelijk probeert te maken? Doen anderen dat ook bij jouw reacties?

                    Reageer


                    • #25
                      Ik maak niemand belachelijk. Omgekeerd wordt wel mijn zienswijze als niet fris bestempeld.

                      Wie draait de boel hier nu om?
                      Laat gewoon iedereen zijn mening hebben.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                        Ik maak niemand belachelijk. Omgekeerd wordt wel mijn zienswijze als niet fris bestempeld.

                        Wie draait de boel hier nu om?
                        Laat gewoon iedereen zijn mening hebben.
                        Je wilt dus kunnen zeggen wat je wilt, zonder dat iemand daar iets van mag vinden? Apart. Jammer dat je het zo opvat.

                        Reageer


                        • #27
                          Zeker niet. Vreemde conclusie

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

                            nou ik denk toch echt dat het modem kapot is.....snelheid zou vele malen hoger moeten zijn (rond de 300 a 400 mbps)
                            Modems gaan zelden tot nooit kapot. Het is de adapter die dan kapot gaat. Er zal iets mis zijn met het binnenkomende signaal via de coaxkabel, waar de modem nog het beste van probeert te maken.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Schandalig dat Delta zijn wijkkasten zo slecht afstelt. Volgens mij is het opzet om mensen naar de glasvezel te loodsen.
                              Wijkkasten kunnen ontregeld raken door allerlei zaken, corossie bijvoorbeeld. Of een mierennest.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Tobcoach Bekijk bericht

                                Nou, vanochtend de monteur van Delta op bezoek gehad. Aardige man, zeer terzake kundig maar hij kon het probleem ook niet oplossen. Hij had voordat hij bij mij aanbelde al wat tests gedaan en zag hele vreemde waarden bij signaalsterkte vanuit de regelkast naar de huisaansluiting. Hij heeft voor de zekerheid de huisaansluiting helemaal vernieuwd en het modem vervangen, maar zonder resultaat.

                                Volgens hem moet het signaal vanuit de regelkast naar mijn huisadres bijgesteld worden. Hij heeft er vertrouwen in dat dit gaat lukken, maar helemaal zeker wist hij dat ook niet.
                                Als het in de kast op straat niet in orde is, moeten ze dat bij de klantenservice (wellicht 2e lijns) kunnen zien. En dan is de kans groot dat jij niet de enige bent die problemen heeft in die wijk. Alhoewel het ook zou kunnen dat de kabel die vanaf de kast naar je huis loopt beschadigd is.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X