Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Dolby Digital #1

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    DELTA-TV-team hebben jullie een update?
    Hoe vaker je het vraagt, hoe minder ze geneigd zullen zijn te antwoorden.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Hoe vaker je het vraagt, hoe minder ze geneigd zullen zijn te antwoorden.
      Dat is gelukkig niet mijn ervaring. Tot nu toe geven DELTA-TV-team en Eduard B netjes op alle vragen een antwoord.
      Waarvan akte.

      Reageer


      • #33
        Helaas heb ik momenteel nog geen update. Zoals jullie vast gemerkt hebben is Dolby Digital weer weggehaald voor kanaal Filmbox. Momenteel zijn we bezig met een aantal technische verbeteringen. Zodra die klaar zijn gaan we verder met de uitrol van Dolby Digital voor alle resterende kanalen.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
          Helaas heb ik momenteel nog geen update. Zoals jullie vast gemerkt hebben is Dolby Digital weer weggehaald voor kanaal Filmbox. Momenteel zijn we bezig met een aantal technische verbeteringen. Zodra die klaar zijn gaan we verder met de uitrol van Dolby Digital voor alle resterende kanalen.
          Als in jullie zijn bezig met verbeteringen nav aangedragen feedback of zijn dit andere technische verbeteringen los van Dolby?

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Als in jullie zijn bezig met verbeteringen nav aangedragen feedback of zijn dit andere technische verbeteringen los van Dolby?
            We zijn bezig met technische verbeteringen van de Dolby Digital implementatie.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

              We zijn bezig met technische verbeteringen van de Dolby Digital implementatie.
              Doen jullie ook wat aan de Mensen die slecht beeld bereik hebben Eduard B
              Als ik het zo lees komen er steeds meer mensen met klachten
              of is dat jullie afdeling niet?
              Geen rotte opmerking of zo hoor ,ben erg benieuwd hoe dit opgelost wordt

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                Doen jullie ook wat aan de Mensen die slecht beeld bereik hebben Eduard B
                Als ik het zo lees komen er steeds meer mensen met klachten
                of is dat jullie afdeling niet?
                Geen rotte opmerking of zo hoor ,ben erg benieuwd hoe dit opgelost wordt
                Meer aansluitingen, meer buffering. Men zal daar echt ook wel naar kijken en meer capaciteit bijzetten.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Meer aansluitingen, meer buffering. Men zal daar echt ook wel naar kijken en meer capaciteit bijzetten.
                  Aan wie was de Vraag Gericht Bor???????? Ik dacht aan Eduard B
                  Uw mening is alweer een eigen spinsel in uw hoofd

                  Reageer


                  • #39
                    Uiteraard zijn we op de achtergrond continu bezig met het bewaken en verbeteren van de kwaliteit.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                      Uiteraard zijn we op de achtergrond continu bezig met het bewaken en verbeteren van de kwaliteit.
                      Ik reageer niet om het beter of commentaar te leveren, maar ik zie steeds meer dit verschijnsel voorbij komen
                      dat er nog al wat mensen met klachten zijn, en dat het ook niet meteen is opgelost
                      Maar hoop voor deze mensen dat jullie het spoedig onder de knie hebben, om deze problemen te verhelpen

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X