Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaringen Viaplay zender 200 vs app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Als Viaplay je niet bevalt zou ik eens F1TV proberen of dit misschien beter is.

    Live terugspoelen kan je dus niet op Samsung

    Functionaliteit op onze apparaten - Viaplay
    Zeker, zit er dik in dat ik Viaplay aan de kant doe. Ik ben wel benieuwd of ik mijn abonnement dan door moet betalen.
    Ze leveren tot nu toe absoluut niet wat ik mag verwachten van F1.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Zeker, zit er dik in dat ik Viaplay aan de kant doe. Ik ben wel benieuwd of ik mijn abonnement dan door moet betalen.
      Ze leveren tot nu toe absoluut niet wat ik mag verwachten van F1.
      Als je het via Delta genomen hebt is het volgens mij per maand opzegbaar.

      Daarnaast is het gemakkelijk om al je abonnementen op 1 plek te beheren en via 1 factuur te betalen. Viaplay is maandelijks opzegbaar.

      https://www.delta.nl/televisie/extra...gesteldevragen

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Zeker, zit er dik in dat ik Viaplay aan de kant doe. Ik ben wel benieuwd of ik mijn abonnement dan door moet betalen.
        Ze leveren tot nu toe absoluut niet wat ik mag verwachten van F1.
        Je kan altijd nog naar de Nos kijken met Jan Lammers die hebben er ook een programma voor.
        P.S. is wel na de race

        Reageer


        • #19
          Dit wordt morgen een gedoe. Nog steeds kun je op kanaal 200 niet begin gemist aanzetten.
          Donnie wanneer gaan jullie dit fixen? Wanneer je later thuis bent kun je niets een vanaf het begin de race kijken.
          Ik heb verder Samsungapps van Viaplay, die hebben dit niet.

          Er zijn overigens veel klachten over de streaming op dit moment. Viaplay maakt een hele slechte beurt vanochtend, ook bij abonnees met prima verbindingen en waar de andere apps als een zonnetje draaien.

          Reageer


          • #20
            Schijnbaar maakt het device veel uit bij Viaplay een Apple TV, Google Chromecast met Google TV, Nvidia Shield TV of een Amazon Fire TV Stick 4K zouden betere resultaten (buffering) moeten geven dan een Smart TV app.
            Laatst bewerkt door driepinter; 9 Apr 2022, 15:50.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Rinus

              Er is al eerder en vaker door Delta aangegeven dat begin gemist op kanaal 200 niet gaat gebeuren.
              Vanmorgen totaal geen last gehad met Viaplay trouwens.
              Ik vermoed dat Delta en Viaplay daar even opnieuw over moeten praten. Dat begin gemist en opnieuw kijken niet aan staat is volkomen belachelijk.
              Ik betaal voor deze functionaliteiten!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Viaplay maakt een hele slechte beurt vanochtend, ook bij abonnees met prima verbindingen en waar de andere apps als een zonnetje draaien.
                De Viaplay app ging hier vanmorgen ook een paar minuten op zwart. Als je al op 720p uitzendt en je daarbij te maken krijgt met een piek in kijkgedrag tijdens live uitzendingen, dan is aan tijdelijke uitval en/of minder beeld door lagere doorvoersnelheid niet te ontkomen. Ook voor Viaplay is het een soort trial on error om te kijken wanneer (hoe weten ze wel) ze streaming service een tandje moeten bijschalen.
                Tijdens de race zelf ook gekeken hoe het bij de conculega's van F1 TV Pro toeging en heb daar eigenlijk geen problemen opgemerkt, ondanks dat ze 1080p streamen.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 10 Apr 2022, 00:07.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Wanner ik stream heb ik steeds een soort hickup in beeld. Die heb ik niet bij Netflix, Videoland e.d.
                  F1 wil ik ook niet streamen, ik wil geen risico dat ik iets mis of dat het niet loopt.
                  Ik heb allemaal Samsungapparaten, dus ik kan NERGENS kijken vanaf het begin.
                  Zelfs op kanaal 200 niet, en kom me niet dat Viaplay dat niet wil. Waar er twee onderhandelen… het is ook de schuld van Delta!
                  Bij de 2e wedstrijd zijn we begonnen met Begin gemist op de lineaire zender 200. Dit zou dus moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn voor jou wil je dat hier dan nog even laten weten?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                    Bij de 2e wedstrijd zijn we begonnen met Begin gemist op de lineaire zender 200. Dit zou dus moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn voor jou wil je dat hier dan nog even laten weten?
                    Top het werkt nu!

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                      Bij de 2e wedstrijd zijn we begonnen met Begin gemist op de lineaire zender 200. Dit zou dus moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn voor jou wil je dat hier dan nog even laten weten?
                      Bij mij werkt die niet.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Wanneer ik stream heb ik steeds een soort hickup in beeld. Die heb ik niet bij Netflix, Videoland e.d.
                        F1 wil ik ook niet streamen, ik wil geen risico dat ik iets mis of dat het niet loopt.
                        Ik heb allemaal Samsungapparaten, dus ik kan NERGENS kijken vanaf het begin.
                        Zelfs op kanaal 200 niet, en kom me niet dat Viaplay dat niet wil. Waar er twee onderhandelen… het is ook de schuld van Delta!/QUOTE]


                        Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                        Bij de 2e wedstrijd zijn we begonnen met Begin gemist op de lineaire zender 200. Dit zou dus moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn voor jou wil je dat hier dan nog even laten weten?
                        Heb jij deze wedstrijd opgenomen Bordewolf of via progrmma gemist gekeken bij Delta?


                        Ik vraag dit omdat ik vanmiddag via facebook Delta heb gesproken en die zeggen dat programma gemist niet werkt omdat het van Viaplay niet mag maar dat is toch helemaal niet waar of wel dan?

                        Aangezien ik bij jou gelezen heb dat die het wel doet toch?
                        Laatst bewerkt door loeffenr; 16 Apr 2022, 21:10.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht

                          Heb jij deze wedstrijd opgenomen Bordewolf of via progrmma gemist gekeken bij Delta?


                          Ik vraag dit omdat ik vanmiddag via facebook Delta heb gesproken en die zeggen dat programma gemist niet werkt omdat het van Viaplay niet mag maar dat is toch helemaal niet waar of wel dan?

                          Aangezien ik bij jou gelezen heb dat die het wel doet toch?
                          Ik kan wanneer ik in de gids op de i knop van de afstandbediening kies, kiezen voor kijk vanaf het begin en neem op.
                          Let op de OK knop werkt niet meer zoals voorheen, dat is onlangs gewijzigd.

                          Ik zou er maar blij mee zijn, dit maakt het voorlopig mogelijk races terug te kijken wanneer jij wil door ze op te nemen.
                          Je kan geen uitzendingen terug kijken vanuit het menu. Dus of begin gemist of zelf opnemen.

                          Begin gemist ben ik heel erg blij mee. Lang niet altijd kan ik meteen op het juiste tijdstip kijken, maar ik wil wel de hele race zien.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Apr 2022, 23:35.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Ik kan wanneer ik in de gids op de i knop van de afstandbediening kies, kiezen voor kijk vanaf het begin en neem op.
                            Let op de OK knop werkt niet meer zoals voorheen, dat is onlangs gewijzigd.

                            Ik zou er maar blij mee zijn, dit maakt het voorlopig mogelijk races terug te kijken wanneer jij wil door ze op te nemen.
                            Je kan geen uitzendingen terug kijken vanuit het menu. Dus of begin gemist of zelf opnemen.

                            Begin gemist ben ik heel erg blij mee. Lang niet altijd kan ik meteen op het juiste tijdstip kijken, maar ik wil wel de hele race zien.
                            Bij mij doet die dat dus niet. Kon alleen opnemen bij de live race geen begin gemist. Hoe los ik dat op dan?

                            Reageer


                            • #29

                              Reageer


                              • #30
                                De laatste race kun je nu niet meer benaderen. Je kunt de volgende opnemen of wanneer de race gaande is vanaf het begin kijken.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X