Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaringen Viaplay zender 200 vs app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ervaringen Viaplay zender 200 vs app

    Hoi,

    Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Viaplay op zender 200 ten opzichte van de Viaplay-app. Tijdens F1 buffert de app om de paar minuten zowel op mijn Iphone als direct via de app op mijn LG-tv. Ik heb op dit moment een proefabonnement bij Viaplay zelf waardoor ik zender 200 niet kan testen. Verloopt de uitzending daar zonder problemen en is het daarmee de moeite om Viaplay via de Delta af te sluiten? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bersur Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Viaplay op zender 200 ten opzichte van de Viaplay-app. Tijdens F1 buffert de app om de paar minuten zowel op mijn Iphone als direct via de app op mijn LG-tv. Ik heb op dit moment een proefabonnement bij Viaplay zelf waardoor ik zender 200 niet kan testen. Verloopt de uitzending daar zonder problemen en is het daarmee de moeite om Viaplay via de Delta af te sluiten? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    Ik kan kort zijn, ik kwam later thuis maar kon de race niet vanaf het begin kijken. Ik ben dan ook niet tevreden. Ik betaal net zo veel als bij Ziggo Sports, maar kan niet vanaf het begin kijken of opnemen, laat staan 10 dagen terug kijken. Waardeloos. Ik heb het over kanaal 200.

    Ik ga waarschijnlijk opzeggen en ik eis mijn geld gewoonweg terug, ik ga geen 14 euro betalen voor deze waardeloze zooi, waarbij ik ook nog eens het commentaar van gpradio moet halen omdat Viaplay commentatoren heeft die niks mochten kosten en als twee dooien de race verslaan.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Mar 2022, 21:41.

    Reageer


    • #3
      Bordewolf dat heb ik je op eerdere topics ook horen zeggen en ik ben het met je eens dat ze dat anders moeten regelen, maar Viaplay zal het anders hebben afgedongen. Echter, mijn vraag gaat meer over de kwaliteit. Verloopt de uitzendingen zonder dat deze continu moet bufferen? Dat is namelijk het probleem via de apps van Viaplay zelf.

      Reageer


      • #4
        Ik kijk via de app op lg tv en dan via de wifi 5ghz en er geen storing geweest vandaag als via kanaal 200 kijkt is het geluid 30 seconde later daarom kijk via de app

        Reageer


        • #5
          Hier ook de Viaplay app op de LG tv en gedurende de gehele uitzending geen centje pijn, geen hapering en geluid volledig synchroon.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bersur Bekijk bericht
            Ik heb op dit moment een proefabonnement bij Viaplay zelf waardoor ik zender 200 niet kan testen
            Proefabonnement?

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Vreemd dat jullie 14 euro betalen en ik bij de Delta 9 euro tot 1 augustus dus de klagers betalen aan de verkeerde provider , ik hen een app op mijn LG geweldig ontvangst via de Coax, en op mijn computer idem dito , trouwens ziggo was 15 euro BordeWolf plus dat je daar alleen sport had

              Reageer


              • #8
                We kregen een voucher van de Delta voor een maand Viaplay. Mijn vrouw werkt daar.

                Reageer


                • #9
                  Ik vermoed dat ik het probleem heb achterhaald. Mijn tv zat blijkbaar op het 2.4 ghz netwerk en niet op de 5. Ik heb het aangepast en nu ff afwachten of het bij de volgende wedstrijd wel goed werkt. Viaplay vraagt wel wat meer van de verbinding denk ik, met andere streamingsdiensten ervoer ik geen problemen. Ook niet op de 2.4. Als het proefabonnement is afgelopen zal ik maar het verlengen denk ik. F1 pro schijnt ook niet bepaald stabiel te zijn.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bersur Bekijk bericht
                    Ik vermoed dat ik het probleem heb achterhaald. Mijn tv zat blijkbaar op het 2.4 ghz netwerk en niet op de 5. Ik heb het aangepast en nu ff afwachten of het bij de volgende wedstrijd wel goed werkt. Viaplay vraagt wel wat meer van de verbinding denk ik, met andere streamingsdiensten ervoer ik geen problemen. Ook niet op de 2.4. Als het proefabonnement is afgelopen zal ik maar het verlengen denk ik. F1 pro schijnt ook niet bepaald stabiel te zijn.
                    Het beeld blijft hangen/buffert - Viaplay

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bersur Bekijk bericht
                      We kregen een voucher van de Delta voor een maand Viaplay
                      Dat is nooit weg, geluksvogel :-)
                      Jammer dat Delta dat niet voor alle niet-Viaplay abonnees uitrolt. Wellicht komt dat nog.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Dat is nooit weg, geluksvogel :-)
                        Jammer dat Delta dat niet voor alle niet-Viaplay abonnees uitrolt. Wellicht komt dat nog.
                        Sprookjes bestaan niet Webkabouter

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bersur Bekijk bericht
                          Bordewolf dat heb ik je op eerdere topics ook horen zeggen en ik ben het met je eens dat ze dat anders moeten regelen, maar Viaplay zal het anders hebben afgedongen. Echter, mijn vraag gaat meer over de kwaliteit. Verloopt de uitzendingen zonder dat deze continu moet bufferen? Dat is namelijk het probleem via de apps van Viaplay zelf.
                          Wanner ik stream heb ik steeds een soort hickup in beeld. Die heb ik niet bij Netflix, Videoland e.d.
                          F1 wil ik ook niet streamen, ik wil geen risico dat ik iets mis of dat het niet loopt.
                          Ik heb allemaal Samsungapparaten, dus ik kan NERGENS kijken vanaf het begin.
                          Zelfs op kanaal 200 niet, en kom me niet dat Viaplay dat niet wil. Waar er twee onderhandelen… het is ook de schuld van Delta!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Wanner ik stream heb ik steeds een soort hickup in beeld. Die heb ik niet bij Netflix, Videoland e.d.
                            F1 wil ik ook niet streamen, ik wil geen risico dat ik iets mis of dat het niet loopt.
                            Ik heb allemaal Samsungapparaten, dus ik kan NERGENS kijken vanaf het begin.
                            Zelfs op kanaal 200 niet, en kom me niet dat Viaplay dat niet wil. Waar er twee onderhandelen… het is ook de schuld van Delta!
                            Ik zou hulp zoeken.
                            Hiér krijg je dit niet opgelost.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Wanner ik stream heb ik steeds een soort hickup in beeld. Die heb ik niet bij Netflix, Videoland e.d.
                              F1 wil ik ook niet streamen, ik wil geen risico dat ik iets mis of dat het niet loopt.
                              Ik heb allemaal Samsungapparaten, dus ik kan NERGENS kijken vanaf het begin.
                              Zelfs op kanaal 200 niet, en kom me niet dat Viaplay dat niet wil. Waar er twee onderhandelen… het is ook de schuld van Delta!
                              Als Viaplay je niet bevalt zou ik eens F1TV proberen of dit misschien beter is.

                              Live terugspoelen kan je dus niet op Samsung

                              Functionaliteit op onze apparaten - Viaplay
                              Laatst bewerkt door driepinter; 29 Mar 2022, 08:51.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X