Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #4

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    een mietjes show in UHD met HDR en Dolby Atmos geluid Het is al niet te pruimen ,mag hopen dat het een 1 April grap is

    Reageer


    • #17
      Welnee, we gaan er ieder haar breeduit voor zitten.
      Ben weleens naar buiten geloof toen de puntentelling te spannend werd.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
        Ik snap heel goed wat Koeba bedoelt👍🏻
        Gelukkig kun je niet zelf bepalen of je iets echt snapt en in dit geval had u er niet verder naast kunnen zitten.

        Reageer


        • #19
          Koeba Gelukkig kan jij dat ook niet voor mij bepalen chef.
          Wat een reactie ook weer , iedereen is vrij om haar of zijn mening te geven toch ?
          Hier op dit Forum lijkt het als of iedereen elkaar maar afzeikt , afkraakt.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
            Koeba Gelukkig kan jij dat ook niet voor mij bepalen chef.
            Wat een reactie ook weer , iedereen is vrij om haar of zijn mening te geven toch ?
            Hier op dit Forum lijkt het als of iedereen elkaar maar afzeikt , afkraakt.
            Kunt u uitleggen hoe u bepaalt of u begrijpt wat iemand bedoelde met een reactie zonder de beweegredenen van de reageerder te kennen? Alleen degene die de reactie plaatst weet wat hij bedoelde dus verder dan gokken kunt u niet komen. Uitleg is ook niet verplicht dus ik vind de slachtofferreactie toch nogal stevig terwijl daar geen aanleiding voor is. Blijft de vraag: Waarom zo reageren? Er bestaat zoiets als 'laat maar' maar daar merk ik hier weinig van. Vrijheid van meningsuiting heeft nooit betekend dat je alles kunt zeggen wat je wilt en zeker niet dat je er nooit op aangesproken mag worden.
            Laatst bewerkt door Koeba; 2 Apr 2022, 14:49.

            Reageer


            • #21
              Je beweegredenen lijken mij duidelijk, Je maakt een punt dat niet elke provider het zelfde aanbod heeft, noch verplicht is.
              Daarnaast zijn er op dit Forum genoeg redenen te vinden waarom je een punt zou maken.

              Verder voel ik me niet verplicht of in de gelegenheid om mij nader te verklaren.

              Goed weekend! ❤️

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                Je beweegredenen lijken mij duidelijk, Je maakt een punt dat niet elke provider het zelfde aanbod heeft, noch verplicht is.
                Daarnaast zijn er op dit Forum genoeg redenen te vinden waarom je een punt zou maken.

                Verder voel ik me niet verplicht of in de gelegenheid om mij nader te verklaren.

                Goed weekend! ❤️
                Haha, prima. Eerst verongelijkt reageren en dan de keutel intrekken als er redelijke vragen worden gesteld. Niet verplicht natuurlijk maar het laat je houding duidelijk zien. Daar moet je zelf mee verder.

                Reageer


                • #23
                  Mijn houding? 🤔😅 Hou toch op joh …

                  Reageer


                  • #24
                    Met de thermostaat op 19 graden is bij iedereen de houding anders. 😆

                    Reageer


                    • #25
                      DELTA-TV-team is er al nieuws of moeten we “binnenkort” nog even een kans geven en komt er echt “binnenkort” een update?

                      Reageer


                      • #26
                        Wie geeft wat een kans?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X