Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Olympische winterspelen in 4K.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Yep....nog met een dikke toeter aan de achterkant......🤔🤣

    Jullie zeuren en vragen té veel.
    Elke ontwikkeling heeft zijn tijd nodig.
    Geduld is een schone zaak.
    Zeg Rinus, wat braak je hier voor onzin uit ?
    Als een bedrijf iets in de markt zet moet dit zonder problemen functioneren !
    Functioneerd het product niet zo als je zou mogen verwachten zullen ze het op één of andere manier moeten compenseren.
    En Delta/Caiway maakt er een soepzooitje van, dat is duidelijk in de reacties hier te lezen.

    Overigens vraag ik me af of Delta/Caiway überhaupt een afdeling communicatie heeft, en zo ja dan functioneert deze afdeling bijzonder slecht en kunnen ze die beter opheffen!
    Laatst bewerkt door puccini; 5 Feb 2022, 09:38.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
      En Delta/Caiway maakt er een soepzooitje van, dat is duidelijk in de reacties hier te lezen.
      Iedereen geeft hier zijn mening en niet iedereen is het eens met de gang van zaken bij Delta.
      Ook niet met alle 'onzin' die in reacties wordt geplaatst.
      Laatst bewerkt door Rinus; 5 Feb 2022, 11:07.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

        Iedereen geeft hier zijn mening en niet iedereen is het eens met de gang van zaken bij Delta.
        Ook niet met alle 'onzin' die in reacties wordt geplaatst.
        Kritiek hebben is nog geen zeuren hoor !
        En Delta/Caiway zou eens duidelijker kunnen zijn in hun communicatie, dan zal de kritiek en het ongenoegen ook minder zijn lijkt me.

        Reageer


        • #19
          Interessant. Echt een geweldig programma, dat me veel nuttige informatie helpt te leren over financiën, het sparen van persoonlijke financiën, enz. Het helpt me ook enorm op de website https://promocodius.be/ waar ik regelmatig kortingen en promoties zie op verschillende producten in veel online winkels.
          Laatst bewerkt door RomeoKing; 16 Feb 2022, 10:44.

          Reageer


          • #20
            Gemiste kans. In buitenland is het al jaren wel mogelijk. Jammer!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
              Elke ontwikkeling heeft zijn tijd nodig
              Ik denk dat je daar beter 'Elke implementatie heeft zijn tijd nodig' van kunt maken, want de mogelijkheden waarover wordt geschreven (zeuren klinkt imho wat te negatief) zijn al lang ontwikkeld.
              Tijd en energie steken in iets dat door conculega's al wordt vermarkt is volgens mij kapitaalvernietiging (ook al zijn daar miljoenen voor beschikbaar).
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Feb 2022, 16:39.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                Zal best als je niks gewend bent.
                Zit echter wel een kern van waarheid in. HD is prima kijken als je je niet laat verleiden tot al die technische gekmakerij van fabrikanten. Alles heeft zijn moment en mbt geluid en resolutie heeft Delta een ander pad gekozen dan de conculega's. Daar kunnen we ons wel druk over maken maar laten we even afwachten wat dit jaar ons gaat brengen. Er zijn tot die tijd genoeg alternatieven om te zien wat je wilt zien met de TV die je hebt/wilt.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Feb 2022, 16:50.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Zit echter wel een kern van waarheid in. HD is prima kijken als je je niet laat verleiden tot al die technische gekmakerij van fabrikanten. Alles heeft zijn moment en mbt geluid en resolutie heeft Delta een ander pad gekozen dan de conculega's. Daar kunnen we ons wel druk over maken maar laten we even afwachten wat dit jaar ons gaat brengen. Er zijn tot die tijd genoeg alternatieven om te zien wat je wilt zien met de TV die je hebt/wilt.
                  4K komt er gewoon aan, en kijk maar een een 4K HDR HLG filmpje met Dolby UltraHD via Youtue-app op de decoder. Dan weet je meteen dat 4K en UHD en Dolby UHD/Atmos echt wel gemist worden en deze via deze decoder gewoon doorgegeven kunnen worden.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Feb 2022, 19:43.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    4K komt er gewoon aan, .
                    O vertel wat is je bron of is dit wederom fantasie??

                    Reageer


                    • #25
                      De Cogas bron.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X