Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Olympische winterspelen in 4K.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Olympische winterspelen in 4K.

    Er is een Eurosport UHD kanaal beschikbaar voor de Olympische winterspelen van 2022.

    Gaat Delta dit UHD ook doorgeven?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Er is een Eurosport UHD kanaal beschikbaar voor de Olympische winterspelen van 2022.

    Gaat Delta dit UHD ook doorgeven?
    Hi Stofdoek,

    Dit is niet het geval.

    Donnie

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
      Weer een gemist evenement dat niet in UHD en/of 4K gaat bij Delta.
      Ik zou die vergelijkingen laten voor wat het is, zonde van de energie. Heeft geen zin, wij lezen ook de andere media. Zie het als een gemiste kans. Mbt live uitzendingen is het helaas een misser, maar herhalingen en samenvattingen zijn overal gratis vandaan te halen in 4K/UHD (als dat al niet het geval was).

      Wat ik me nog kan herinneren van de Zomerspelen van 2020 (toen al, nu ook soms al in 8K);FuboTV
      https://www.fubo.tv/signin
      • De omgeving van Boston
      • Chicago
      • Dallas
      • Los Angeles
      • NYC
      * Gebruik een VPN verbinding om het regio-probleem op te lossen.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 Jan 2022, 18:30.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Even wat off-topic reacties verwijderd zodat we (hopelijk) met een schone lei verder kunnen discussieren.
        Of is dit teveel gevraagd?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Ik zou die vergelijkingen laten voor wat het is, zonde van de energie. Heeft geen zin, wij lezen ook de andere media. Zie het als een gemiste kans. Mbt live uitzendingen is het helaas een misser, maar herhalingen en samenvattingen zijn overal gratis vandaan te halen in 4K/UHD (als dat al niet het geval was).

          Wat ik me nog kan herinneren van de Zomerspelen van 2020 (toen al, nu ook soms al in 8K);FuboTV
          https://www.fubo.tv/signin
          • De omgeving van Boston
          • Chicago
          • Dallas
          • Los Angeles
          • NYC
          * Gebruik een VPN verbinding om het regio-probleem op te lossen.
          Dat zijn in elk geval goede tips! Blijft wel de nadronk dat we ook verstoken blijven van ESPN UHD en alles wat UHD/4K raakt kennelijk het zweet laat gutsen bij Delta/Caiway. Dat is geen goede zaak. Ik ga bijna denken dat forumleden die eerder al posten dat het lang gaat duren gelijk krijgen dat UHD en 4K ver weg is, maar dan zitten we ook met het WK voetbal eind dit jaar weer met de gebakken peren.

          Deze kwestie duurt op zich al minimaal 4 jaar.

          Dan kan men volhouden dat er uit commerciele overwegingen geen uitlatingen worden gedaan, maar Ziggo en KPN laten juiste uit marketingtechnische redenen niets er aan ongelegen dat ze iets in UHD en/of 4K gaan doorgeven tijdens een evenement. ESPN UHD is gemeengoed bij menig provider, zelfs kleine providers. Dus hoezo dralen uit commerciele overwegingen?
          Tenzij er een ei gelegd moet worden over een UHD/4K pakket.

          Tot slot moet ik zeggen dat ik niets “wil” of dat Delta per se iets “moet”. Ik heb langzamerhand een slecht gevoel bij UHD en 4K als het om de snelheid waarmee een eerste zender doorgegeven gaat worden.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Jan 2022, 22:32.

          Reageer


          • #6
            Ik verwacht het niet in dit jaar.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Ik verwacht het niet in dit jaar.
              Bij Ziggo al 4 zenders:
              Eurosport 4K en UHD via Next en CI+
              Ziggo Sports 4K via Next en CI+
              ESPN UHD via Next en CI+
              Love Nature 4K via Next

              KPN 4K pakket:
              Xite 4K
              Insight 4K
              LoveNature 4K
              ESPN UHD

              Kleine providers:
              ESPN UHD
              Eurosport UHD

              Ik reken Online/Freedom even niet mee en zo nog enkele die het kwalitatief zeer lage resolutieaanbod van Canal Digital leveren. De Wholesaleproviders van KPN bogen mee op de kanalen van KPN.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Jan 2022, 21:38.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                Er is een Eurosport UHD kanaal beschikbaar voor de Olympische winterspelen van 2022.

                Gaat Delta dit UHD ook doorgeven?
                Net bij de kennissen gezien. Kunstschaatsen niet dat het mij boeit deze sport maar wat een beeld zeg.
                Echt schandalig dat Delta dit weer niet doorgeeft op hun Kamai

                Reageer


                • #9
                  KPN geeft Eurosport 4K ook niet door. Is Ziggo de enige die het nu doorgeeft?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    KPN geeft Eurosport 4K ook niet door. Is Ziggo de enige die het nu doorgeeft?
                    Ja, Ziggo heeft dat prima voor elkaar en van wat ik hoor ook perfect beeld!

                    Reageer


                    • #11
                      Op Delta/Zeelandnet kabel televisie prima beeld.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                        Op Delta/Zeelandnet kabel televisie prima beeld.
                        Zal best als je niks gewend bent. Heb je nog zo'n beeldbuis tv Rinus?

                        Reageer


                        • #13
                          Je hebt met HDR/HLG een kleurendiepte van 10 bit, 50 beelden per seconde en uiteraard 4K resolutie.

                          Het gewone HD beeld heeft dat allemaal niet.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                            Zal best als je niks gewend bent. Heb je nog zo'n beeldbuis tv Rinus?
                            Yep....nog met een dikke toeter aan de achterkant......🤔🤣

                            Jullie zeuren en vragen té veel.
                            Elke ontwikkeling heeft zijn tijd nodig.
                            Geduld is een schone zaak.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Yep....nog met een dikke toeter aan de achterkant......🤔🤣

                              Jullie zeuren en vragen té veel.
                              Elke ontwikkeling heeft zijn tijd nodig.
                              Geduld is een schone zaak.
                              Soms raakt geduld ook op….

                              Kunstrijden, schaatsen, shorttrack etc zijn bewegende beelden. Met HDR en HLG is dan ieder UHD of 4K beeld retestrak ipv vegen bij HD.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Feb 2022, 09:50.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X