Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

"BBC 3"

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht

Dank Bordewolf,

Zeker, een lijst heb ik ook. Van de hierboven genoemde SD zenders is bij KPN alles in HD, zijn er bij Ziggo 3 niet beschikbaar en 4 in SD, en bij T-Mobile nog 7 in SD op IPTV.
    Maar weet je? Het landschap is in beweging.

Zo zijn BBC World news, Arte, Family7 , Ketnet bij Ziggo niet in HD. Euronews, NPO1 extra en TV Oranje niet bij KPN in HD, en Schlager en TV Oranje bij T-Mobile niet in HD. .....overigens bij ons allemaal wel. :-)

Belangrijkste is dat je ziet dat er zenders worden omgezet, weet dat er geluisterd word naar wat er wordt gezegd en dat we continue bezig zijn om ons product te verbeteren of niet?
    Zeker! Geen kritiek verder he, ik zie beweging, er wordt hard gewerkt en daar gaan we dit jaar echt wel resultaten van zien!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      Leuk spelletje Donnie
      Donnie, Daan en Dirk zijn Delta promotor(typetje)s. Ik hoop dat Daan, in navolging van Donny, ook actief wordt in het forum mbt onze vragen en opmerkingen mbt glasvezel en dat Dirk ons kan bijpraten over wanneer waar glasvezel wordt aangelegd in Zeeland
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Jan 2022, 21:16.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Donnie, Daan en Dirk zijn Delta promotor(typetje)s. Ik hoop dat Daan, in navolging van Donny, ook actief wordt in het forum mbt onze vragen en opmerkingen mbt glasvezel en dat Dirk ons kan bijpraten over wanneer waar glasvezel wordt aangelegd in Zeeland
        Donnie is gewoon ook echt medewerker. Dus niet alleen een typetje.
        Of beter gezegd. Donnie mag een nickname zijn zoals Bor, maar er zit wel een echte tv-medewerker die ons informeert.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Jan 2022, 19:08.

Reageer

Ik weet niet of je het in de gaten hebt Bordewolf, maar mij bekruipt het gevoel dat je hier steeds meer een belerend toontje aanslaat door op alle slakken zout te leggen.

Er is nog zoiets als spreektaal wat lang niet altijd de lading heeft die je het zou geven op een weegschaal.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

verheerlijken ,daar moet je mee stoppen Bor ,Dat siert je niet

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Zucht... Ik word hier echt te oud voor.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Het lijkt me een leuk kanaal, dat nieuwe BBC 3.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X