Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

"BBC 3"

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• "BBC 3"

De BBC begint in het voorjaar van 2022 met de nieuwe televisiezender BBC 3.

Gaat deze zender ook door Delta Fiber doorgegeven worden?

Waarschijnlijk alleen op de satelliet dus niet op de kabel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
      De BBC begint in het voorjaar van 2022 met de nieuwe televisiezender BBC 3.

Gaat deze zender ook door Delta Fiber doorgegeven worden?
      Niet echt nieuw; terug van weggeweest.
      Laatst bewerkt door Koeba; 6 Jan 2022, 12:23.

Reageer

Ik zou verwachten dat deze ook weer bij de providers te zien is, mits die licentie er is in Nederland. Zal dan we in HD zijn. Dat houdt dan weer een omzetting van een andere zender naar HD zender tegen?

Het beleid lijkt er bij Delta op dat men druppelsgewijs iedere maand een of twee HD zender(s) omzet.
        Maar goed, dat is meer wat ik van de afgelopen twee maand zag, dus of dit de strategie is kan Donnie beter aangeven.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Jan 2022, 13:02. Reden: b

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Waarschijnlijk alleen op de satelliet dus niet op de kabel.
          DFN = glas
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Ik zou verwachten dat deze ook weer bij de providers te zien is, mits die licentie er is in Nederland. Zal dan we in HD zijn. Dat houdt dan weer een omzetting van een andere zender naar HD zender tegen?

Het beleid lijkt er bij Delta op dat men druppelsgewijs iedere maand een of twee HD zender(s) omzet.
            Maar goed, dat is meer wat ik van de afgelopen twee maand zag, dus of dit de strategie is kan Donnie beter aangeven.
            Strategie is een groot woord voor zender omzettingen, maar er zijn zaken waar rekening meegehouden dient te worden. Ik wil geen verstoringen op het TV product voor onze klanten. Daar zitten allerlei afwegingen in. Contractuele afspraken, capaciteit, planning, TV drager en nog wel een paar. Het kan verschillen, de ene keer meer dan de andere keer, of soms zelfs niet.

Nog wel een vraag aan jullie :-)
            Hoe zou de top 4 gerangschikt zijn als het gaat om aantal beschikbare HD zenders op IPTV per aanbieder volgens jullie?

Reageer

KPN (en aanverwante providers die meebogen in de Wholesale)
              Delta/Caiway
              Ziggo

Delta doet het niet slecht. KPN gaat echter wel door met omzettingen. Ziggo gaat dit jaar vol inspelen op alles naar HD.Maar Donnie ik vindt die vraag niet zo relevant. HD is de standaard tegenwoordig.

Maar als me wil horen dat Delta goed op weg is :klopt, maar veel zenders ook nog niet.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Jan 2022, 17:28.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht
                Hoe zou de top 4 gerangschikt zijn als het gaat om aantal beschikbare HD zenders op IPTV per aanbieder volgens jullie?
                Stel voor dat het forumbeheer hiervoor de poll functie weer activeert. Geeft een overzichtelijk beeld zonder ruis.
                Kun je ons dan vertellen wat onder de top 4 van huidige HD zenders is (doe maar op basis van kijkuren per maand)?
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Jan 2022, 16:26.

Reageer

Nog wel een vraag aan jullie :-)
                  Leuk spelletje Donnie

Doen we gelijk aantal beschikbare 4k zenders en Dolby erbij op IPTV per aanbieder

Oei komt Delta/Caiway wel onderaan te staan
                  Hoe komt dat Donnie?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Stel voor dat het forumbeheer hiervoor de poll functie weer activeert. Geeft een overzichtelijk beeld zonder ruis.
                    Kun je ons dan vertellen wat onder de top 4 van huidige HD zenders is (doe maar op basis van kijkuren per maand)?
                    Je leest zijn vraag niet goed, maar een poll of lijstje van om te zetten zenders kunnen ze zelf wel maken.
                    Voorzet:
                    RTL zenders Lounge, Crime, Telekids
                    RTL Television
                    NDR en WDR
                    SAT1
                    Pro Sieben
                    Kabel1
                    CNN
                    RAI Uno
                    Boomerang en Cartoon Network
                    192TV (die zou bij mij laag staan ivm toch oude beelden)

En inderdaad 4K en UHD en Dolby loopt Delta ver achter, ESPN UHD en Eurosport UHD zijn zelfs bij kleinere providers beschikbaar.

Daarna alles wat niet genoemd is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                      Misschien kun je hier iets vinden Webkabouter? https://kijkonderzoek.nl/

Reageer

Je leest zijn vraag niet goed, maar een poll of lijstje van om te zetten zenders kunnen ze zelf wel maken.
                        Voorzet:
                        RTL zenders Lounge, Crime, Telekids
                        RTL Television
                        NDR en WDR
                        SAT1
                        Pro Sieben
                        Kabel1
                        CNN
                        RAI Uno
                        Boomerang en Cartoon Network
                        192TV (die zou bij mij laag staan ivm toch oude beelden)

En inderdaad 4K en UHD en Dolby loopt Delta ver achter, ESPN UHD en Eurosport UHD zijn zelfs bij kleinere providers beschikbaar.

Daarna alles wat niet genoemd is.
                        Dank Bordewolf,

Zeker, een lijst heb ik ook. Van de hierboven genoemde SD zenders is bij KPN alles in HD, zijn er bij Ziggo 3 niet beschikbaar en 4 in SD, en bij T-Mobile nog 7 in SD op IPTV.
                        Maar weet je? Het landschap is in beweging.

Zo zijn BBC World news, Arte, Family7 , Ketnet bij Ziggo niet in HD. Euronews, NPO1 extra en TV Oranje niet bij KPN in HD, en Schlager en TV Oranje bij T-Mobile niet in HD. .....overigens bij ons allemaal wel. :-)

Belangrijkste is dat je ziet dat er zenders worden omgezet, weet dat er geluisterd word naar wat er wordt gezegd en dat we continue bezig zijn om ons product te verbeteren of niet?
                        Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 6 Jan 2022, 18:52.

Reageer

Maar even “On-topic”, ik hou de ontwikkeling met BBC Three in de gaten ok?

Reageer

Misschien kun je hier iets vinden Webkabouter?
                            Bedankt, maar dat zegt helemaal niets over het kijkgedrag bij specifiek Delta.
                            Dacht even dat je hoog in de Delta-hierarchie zat waar deze cijfers bekend zijn
                            @ https://www.youtube.com/watch?v=wrrsYz1waRc
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Jan 2022, 20:47.

Reageer

een poll of lijstje van om te zetten zenders kunnen ze zelf wel maken.
                              Je leest mijn vraag niet goed.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X