Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Interactieve TV vandaag 4 jaar oud.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Helaas gaat het versturen van prive berichten al 1,5 jaar niet meer.

    https://www.zeelandnet.nl/forum/over...e-mail-functie
    Gaat net zo goed als met de interactieve TV dan.

    Reageer


    • #17
      Zal het ooit nog goed komen met DIT?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht
        Voor Talpa zenders kan dit al.
        Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar in de app kan ik Talpa zenders NIET doorspoelen.

        Of er moet nog een verschil bestaan tussen de app en DIT ontvanger ?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar in de app kan ik Talpa zenders NIET doorspoelen.

          Of er moet nog een verschil bestaan tussen de app en DIT ontvanger ?
          Ik kan het bij Delta op de decoder ook niet. Bij Caiway kon dit echter wel.... :-(
          Hier zit een rechtending waarschijnlijk. Nog verschillende contracten ?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar in de app kan ik Talpa zenders NIET doorspoelen.

            Of er moet nog een verschil bestaan tussen de app en DIT ontvanger ?
            Er zit geen verschil in rechten tussen de app en de ontvanger vwb features. (afgezien van zenders die "onderweg" niet te bekijken zijn.
            Voor Talpa zenders geldt dat vooruitspoelen alleen mag bij opnames. Dus niet bij pauzeren en begin gemist. dit is over de playout platformen (web/mobileapps/ontvanger) gelijk.

            https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...vooruitspoelen

            3 weken geleden
            Over spoelen een aantal zaken:

            - Als DFN Hebben we ongeveer 190 TV zenders, exclusief de radio en lokale TV zenders.
            - Van deze zenders kan er bij +/_ 160 zenders 7 dagen worden teruggekeken, gepauzeerd en Begin gemist worden gebruikt (via app/web en Ontvanger). (uiteraard zijn er programma uitzonderingen welke door de zenderhuizen aan ons doorgegeven worden.)
            - Op dit moment zijn er ongeveer 100 zenders op Interactieve TV in HD, en langzaam en gestaag worden hier op regelmatige basis toevoegingen/wijzigingen gedaan. Voor Digitale TV, is zoals eerder al aangegegeven dit best een puzzel, en zal mijns inziens Digitale TV en Interactieve TV steeds verder uit elkaar gaan lopen.
            - Voor wat betreft specifiek vooruit spoelen (en dus ook door de reclames) geldt dat dit mogelijk is voor 154 TV zenders. Dit is mogelijk bij zowel Opnames in de cloud als bij Pauzeren en Begin gemist (Bij de laatste werkt dit nog niet naar behoren, en hier wordt aan gewerkt.)
            - Er zijn een paar uitzonderingen:
            - Alle MTV's, Nick, Comedy central zenders niet ( bij alle operators)
            - Talpa zenders (o.a. SBS6) alleen vooruitspoelen bij Cloud opnames, niet bij pauzeren of begin gemist.
            - RTL Zenders (o.a. RTL4 etc) Hierbij is vooruitspoelen alleen de eerste 5 minuten toegestaan. Uiteraard kijken we hier continue naar mogelijkheden om dit anders in te vullen/te verbeteren.
            Laatst bewerkt door DELTA-TV-team; 6 Jan 2022, 13:27.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht
              Voor Talpa zenders geldt dat vooruitspoelen alleen mag bij opnames. Dus niet bij pauzeren en begin gemist. dit is over de playout platformen (web/mobileapps/ontvanger) gelijk.

              Sorry, klopt het doorspoelen van Talpa zenders bij eigen opnames werkt inderdaad dus wel.

              Reageer


              • #22
                Over HD wensen:
                RTL Lounge, Crime, Telekids
                RTL Television
                Boomerang
                Cartoon Network
                CNN
                192TV
                RAI Uno


                Daarna: NDR, WDR, SAT1, Kabel1, Pro7 (duitse zenders)

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht


                  Sorry, klopt het doorspoelen van Talpa zenders bij eigen opnames werkt inderdaad dus wel.
                  Daar zit dus iets vreemds in, Waarom bij opnames wel en bij begin gemist niet? Je moet dus wachten tot de uitzending klaar is dan mag het wel.
                  Zeer vreemd.

                  Komt Delta deze maand nog met een omzetting van een zender naar HD?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Komt Delta deze maand nog met een omzetting van een zender naar HD?
                    Geduld is en blijft een schone zaak.

                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Geduld is en blijft een schone zaak.
                      Zeker, dat is met alles zo. En komt net niet, ik blijf zeggen dat ze goed bezig zijn!

                      Reageer


                      • #26
                        Applaus!!!

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Ik zelf wacht nog altijd met smart op een Android TV app.
                          Die is er al een tijdje @ https://play.google.com/store/apps/d...ta&hl=nl&gl=US

                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                            Die is er helaas enkel voor android telefoons en niet voor de Android TV, het zou voor mij ook de oplossing zijn.

                            Reageer


                            • #29
                              Ik zie graag een app voor apple tv en Tizen

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                                Ik zie graag een app voor apple tv en Tizen
                                Zeker en ook Android-TV. Ik ben het helemaal eens. Het zou de decoders overbodig maken en dit is ook handiger voor de tv op de slaapkamer of buiten. Wellicht wordt daar ook de introductie van 4K mee versneld.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X