Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnemen, afspelen en vooruitspoelen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnemen, afspelen en vooruitspoelen

    Ik heb gisteren een folm bekeken waarbij ik de laatste 15 minuten helaas niet meer kon zien en dus heb ik de film "opgenomen".
    vandaag wil ik de laatste 15 minuten gaan bekijken maar wordt ik gedwongen om de hele film opnieuw te bekijken. Wat kan ik hier aan doen? Andere provider ? Weer met een Humax gaan opnemen of doe ik gewoon iets verkeerd? Ik hoop het laatste want zo stompzinnig kan het niet bedoeld zijn ...hoop ik ...

    Jacques

  • #2
    Ik kan me niet voorstellen dat je bij een opname niet kan doorspoelen

    Reageer


    • #3
      Helaas werkt het nu éénmaal zo, daar is al zoveel over geschreven op het forum dus dat is niet nieuw.

      Er bestaan geen persoonlijke opnames het is slechts één opname voor alles.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Helaas werkt het nu éénmaal zo, daar is al zoveel over geschreven op het forum dus dat is niet nieuw.

        Er bestaan geen persoonlijke opnames het is slechts één opname voor alles.
        En dus geen opnames, maar zo wordt het wel verkocht. Dit is ook een doorn in mijn oog, Ze willen niet snappen dat wanneer je halverwege een film of sporrtwedstrijd zit, weg moet en de rest wil opnemen en later kijken, dat dit precies de bedoeling is. Je moet dan heel de film of wedstrijd opnieuw gaan bekijken.
        Dan snap je niet wat een eindgebruiker wil.

        Reageer


        • #5
          Is dit bij KPN en Ziggo ook zo? Ook daar zijn alle opnames in the cloud.

          Reageer


          • #6
            Opnemen op externe harde schijf, ingeplugd in je TV.
            Kun je alles mee doen wat je wilt.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              klinkt mooi die harde schijf heb ik ook gedaan maar als hij aan het opnemen is kun je niet op een andere zender kijken

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                Is dit bij KPN en Ziggo ook zo?
                Ik denk dat we eens moeten stoppen om alles hier te vergelijken met Ziggi of KPNuts.
                Sommige zaken zijn hier (Delta) nu eenmaal anders geregeld. Wil niet zeggen dat ik het met sommige zaken zelf ook niet eens ben, maar we zullen het er even mee moeten doen.

                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door divar2 Bekijk bericht
                  klinkt mooi die harde schijf heb ik ook gedaan maar als hij aan het opnemen is kun je niet op een andere zender kijken
                  Je had het over een stukje film wat je ging missen.. Dáár is het een prima oplossing.
                  Zet er anders een Humax tussen.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Zelfs bij NL ziet kan je later verder kijken waar je gebleven bent in een programma . Ik vind dit zo vreemd van Delta.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Je had het over een stukje film wat je ging missen.. Dáár is het een prima oplossing.
                      Zet er anders een Humax tussen.
                      Je moet dus iets anders erbij aan gaan schaffen omdat wat Delta jou belooft niet werkt.
                      Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Van eigen opnames verwacht je dat je ze kan doorspoelen of beginnen waar je gebleven was.

                      Reageer


                      • #12
                        Ben blij dat ik een Samsung HD recorder heb en niks geen interactive TV.
                        Kan 2 programma's opnemen en op de tv naar een andere kijken.
                        Of opnemen en een opgenomen programma kijken.
                        Heb 3 dagen zo'n interactief gehad en daarna gelijk terug gestuurd, had het gelijk in de gaten dat het niks was en nu 2 jaar later dus of steeds niet.
                        ​​​

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
                          Ben blij dat ik een Samsung HD recorder heb en niks geen interactive TV.
                          Kan 2 programma's opnemen en op de tv naar een andere kijken.
                          Of opnemen en een opgenomen programma kijken.
                          Heb 3 dagen zo'n interactief gehad en daarna gelijk terug gestuurd, had het gelijk in de gaten dat het niks was en nu 2 jaar later dus of steeds niet.
                          ​​​
                          Die conclusie deel ik niet. Na 2 jaar is er flink doorontwikkeld.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Je moet dus iets anders erbij aan gaan schaffen omdat wat Delta jou belooft niet werkt.
                            Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Van eigen opnames verwacht je dat je ze kan doorspoelen of beginnen waar je gebleven was.
                            Zonder interactieve TV heb je ook geen problemen.
                            En Delta heeft me ook niets beloofd, dus ik red me prima en hoef dus ook niet naar ze te wijzen.
                            Met het interactieve gedoe heb je blijkbaar veel meer problemen, waar niemand op zit te wachten.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                              Zelfs bij NL ziet kan je later verder kijken waar je gebleven bent in een programma
                              Dat komt omdat NLziet NLziet is en Delta Delta. Het idee is dat we over een tijdje zelf kunnen kiezen bij wie we wat gaan kijken. In Zeeland is geen enkele marktwerking omdat de infrastructuur in het bezit is van Delta ism de gemeentes (die daar indertijd ook geld in hebben gestoken). Totdat dit wel het geval is, staat elke vergelijking met conculega's op een laag pitje. Noem het negeren en/of frustrerend maar het is even niet anders.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X