Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve TV buffering

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • snoepdoos
    antwoordde
    Jaren, verwacht ik. De aandacht ligt hoofdzakelijk zoveel mogelijk aansluitingen verwezenlijken
    snoepdoos in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Het artikel geeft duidelijk aan dat mensen terug willen naar KPN en Ziggo daar in omgeving Steenwijk. Hun zijn de ervaringen van wat ze hadden en nu hebben aan het wegen. Dit zou Delta toch echt wel wakker moeten schudden.
    Maar als het argument is langzaam verbeteren want anders ligt alles er weer uit, dan weet ik niet wanneer het voor elkaar gaat komen.
    Weken, maanden?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Het artikel geeft duidelijk aan dat mensen terug willen naar KPN en Ziggo daar in omgeving Steenwijk. Hun zijn de ervaringen van wat ze hadden en nu hebben aan het wegen. Dit zou Delta toch echt wel wakker moeten schudden.
    snoepdoos in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Steeds meer problemen met interactieve televisie hoewrl Delta het af doet als incidenten worden steeds meer mensen het zat.
    Geen woord over ontbreken van Dolby en goed geluid en UHD en 4K. Zaken die KPN EN Ziggo wel voor elkaar hebben.
    Het grootste probleem in Twente is dat Ziggo er afgewipt is door Caiway en dat KPN nog steeds inferieur koper heeft liggen.
    Ik was anders al lang en breed overgestapt. De tv-dienst is HET onderscheidende product. Snel internet en mooie aanbiedingen hebben ze allemaal.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Steeds meer problemen met interactieve televisie hoewrl Delta het af doet als incidenten worden steeds meer mensen het zat.

    Storingen, slecht WiFi signaal... vanuit de Kop van Overijssel wordt er veel geklaagd over glasvezel van Delta. Verschillende mensen zijn de problemen zo zat dat ze opzeggen en weer overstappen naar KPN of Ziggo. „Wij hadden een bericht op Facebook gezet en vervolgens regende het reacties van mensen met dezelfde slechte ervaringen”, aldus een inwoonster van Oldemarkt.

    Laat een reactie achter:


  • sk1der
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Ik zou je toch echt aanraden even te bellen met onze helpdesk. De helpdesk heeft een hele reeks stappen en technieken om eventuele problemen op te sporen in het netwerk. Als het probleem niet aan jouw kant blijkt te zitten, kunnen ze een monteur langs sturen om het probleem aan onze klant op de lossen.

    Helaas kan ik je zo 1-2-3 niet helpen op een forum, maar de helpdesk heeft hier dagelijks mee te maken.
    Oké dan zal ik dat eens proberen, hopen dat hier wat aan gedaan kan worden.
    sk1der in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Eduard B
    antwoordde
    Ik zou je toch echt aanraden even te bellen met onze helpdesk. De helpdesk heeft een hele reeks stappen en technieken om eventuele problemen op te sporen in het netwerk. Als het probleem niet aan jouw kant blijkt te zitten, kunnen ze een monteur langs sturen om het probleem aan onze kant op de lossen.

    Helaas kan ik je zo 1-2-3 niet helpen op een forum, maar de helpdesk heeft hier dagelijks mee te maken.
    Eduard B in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Eduard B; 14 Sep 2021, 00:26.

    Laat een reactie achter:


  • sk1der
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
    Heb je je modem dan wel in bridge mode gezet? Want anders heb je twee routers en dat kan problemen geven.
    De router functie van van Delta is inderdaad niet meer actief.
    sk1der in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sk1der Bekijk bericht

    Hij is verbonden met een UTP kabel via switch op tp-link router.
    Heb je je modem dan wel in bridge mode gezet? Want anders heb je twee routers en dat kan problemen geven.

    GoeRoe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • fastspinner
    antwoordde
    Heb precies het zelfde probleem. Via laptop en tablet geen probleem
    fastspinner in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • rasimaging
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sk1der Bekijk bericht
    Hallo forumleden,

    Ik heb een DIT amino ontvanger (witte met Delta logo) en soms dan bufferd het beeld. En het frustreert me enorm dat dan de beeldkwaliteit zo slecht worden dat het niet te bekijken valt.
    Na ongeveer 10 seconden dan wordt het weer HD beeld en na weer zoveel x seconden gebeurd het weer.

    Heeft iemand dit ook of herkend men zich hierin? Zo het aan de ontvanger kunnen liggen?

    Ik heb een 400 mbit lijn en de snelheden op overige apparaten zijn gewoon goed dus hieraan kan het niet liggen volgens mij. Spanning van apparaat en resetten middels knop aan achterzijde heb ik meerdere keren gedaan en verandert niets.
    Hier exact zelfde probleem. Kwaliteit zakt steeds terug. Met name NPO1 en SBS 6
    rasimaging in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sk1der Bekijk bericht
    Zou ik een ander model moeten hebben omdat je vraagt of ik het laatste model hebt?
    Ik heb geen DIT meer; kan mij herinneren dat ik indertijd ook een wit model had.
    De link @ https://www.delta.nl/televisie/inter...tv/#ontvangers doet vermoeden dat het een zwart model zou moeten zijn.
    Weet niet wat het verschil van beide is. Misschien dat iemand anders hier meer over kan vertellen?


    Wat je nog zou kunnen proberen is de stroom helemaal van de DIT af - 20 sec wachten - stroom er weer op.
    Mocht dat geen uitkomst bieden dan zou je, na contact met de klantenservice (ik noem het liever geen helpdesk), het apparaat om kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar.
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • sk1der
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Buffering is bandbreedte gerelateerd. Bij een lagere bandbreedte wordt de resolutie daarop aangepast. Weet niet exact waar de grens ligt, maar voor HD heb je toch minstens 5Mbit nodig (bij UHD/4k is dat 25Mbit).

    - Is DIT aangesloten via een UTP kabeltje of verbonden via Wifi? In het geval van de laatste is het best mogelijk dat je Wifi signaal wordt gestoord. Zoek even uit of dat niet een mogelijkheid zou kunnen zijn.
    - Heb je hetzelfde probleem als je via de DeltaTV app kijkt?
    - Wat is het type van je DIT?
    Zie dat Amino tegenwoordig zwarte kastjes uitlevert; heb je toch wel het laatste model?
    https://www.delta.nl/televisie/inter...tv/#ontvangers
    https://www.amino.tv/amino-devices/
    Bedankt,

    Hij is verbonden met een UTP kabel via switch op tp-link router. Bij de TV app geen problemen.

    Het type is de witte ontvanger met Delta logo, volgens mij is dit het eerste type. Zou ik een ander model moeten hebben omdat je vraagt of ik het laatste model hebt?
    Ik zie mijn type trouwens ook niet staan op de Amino site.
    sk1der in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • sk1der
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Dan zou je toch eens met een speedtest moeten kijken of je wel echt de snelheid haalt.
    Heb ik gedaan, snelheid is goed ik haal de volle snelheid op meerdere apparaten getest.
    sk1der in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Velzen666
    antwoordde
    Dat tv internet kastje kost geld en is bij lange niet zo goed als digitale tv via een card en decoder.
    Velzen666 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X