Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve TV buffering

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sk1der Bekijk bericht
    Heeft iemand dit ook of herkend men zich hierin? Zo het aan de ontvanger kunnen liggen?
    Buffering is bandbreedte gerelateerd. Bij een lagere bandbreedte wordt de resolutie daarop aangepast. Weet niet exact waar de grens ligt, maar voor HD heb je toch minstens 5Mbit nodig (bij UHD/4k is dat 25Mbit).

    - Is DIT aangesloten via een UTP kabeltje of verbonden via Wifi? In het geval van de laatste is het best mogelijk dat je Wifi signaal wordt gestoord. Zoek even uit of dat niet een mogelijkheid zou kunnen zijn.
    - Heb je hetzelfde probleem als je via de DeltaTV app kijkt?
    - Wat is het type van je DIT?
    Zie dat Amino tegenwoordig zwarte kastjes uitlevert; heb je toch wel het laatste model?
    https://www.delta.nl/televisie/inter...tv/#ontvangers
    https://www.amino.tv/amino-devices/
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Sep 2021, 21:59.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sk1der Bekijk bericht

    Ja dat heb ik ook gedaan, maar dat geeft ook geen verschil helaas…
    Dan zou je toch eens met een speedtest moeten kijken of je wel echt de snelheid haalt.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • sk1der
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Kun het apparaat eens via het men herstarten, via instellingen. Eens kijken of deze nieuwe soft- en firmware wil oppikken,

    Je zit nog op COAX, op glasvezel werkt dit inmiddels als een zonnetje (eerder wel eens klachten gehad)
    Ja dat heb ik ook gedaan, maar dat geeft ook geen verschil helaas…
    sk1der in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sk1der Bekijk bericht
    Hallo forumleden,

    Ik heb een DIT amino ontvanger (witte met Delta logo) en soms dan bufferd het beeld. En het frustreert me enorm dat dan de beeldkwaliteit zo slecht worden dat het niet te bekijken valt.
    Na ongeveer 10 seconden dan wordt het weer HD beeld en na weer zoveel x seconden gebeurd het weer.

    Heeft iemand dit ook of herkend men zich hierin? Zo het aan de ontvanger kunnen liggen?

    Ik heb een 400 mbit lijn en de snelheden op overige apparaten zijn gewoon goed dus hieraan kan het niet liggen volgens mij. Spanning van apparaat en resetten middels knop aan achterzijde heb ik meerdere keren gedaan en verandert niets.
    Kun het apparaat eens via het menu herstarten, via instellingen. Eens kijken of deze nieuwe soft- en firmware wil oppikken,

    Je zit nog op COAX, op glasvezel werkt dit inmiddels als een zonnetje (eerder wel eens klachten gehad)
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Sep 2021, 19:41.

    Laat een reactie achter:


  • sk1der
    begon een topic Interactieve TV buffering
    Interactieve TV buffering
    Hallo forumleden,

    Ik heb een DIT amino ontvanger (witte met Delta logo) en soms dan bufferd het beeld. En het frustreert me enorm dat dan de beeldkwaliteit zo slecht worden dat het niet te bekijken valt.
    Na ongeveer 10 seconden dan wordt het weer HD beeld en na weer zoveel x seconden gebeurd het weer.

    Heeft iemand dit ook of herkend men zich hierin? Zo het aan de ontvanger kunnen liggen?

    Ik heb een 400 mbit lijn en de snelheden op overige apparaten zijn gewoon goed dus hieraan kan het niet liggen volgens mij. Spanning van apparaat en resetten middels knop aan achterzijde heb ik meerdere keren gedaan en verandert niets.
    sk1der in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door sk1der; 12 Sep 2021, 14:32.

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X