Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Met al die binnengeharkte miljarden vraag ik me af waarom Delta Fiber het maar niet lukt.

    Reageer


    • #92
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Met al die binnengeharkte miljarden vraag ik me af waarom Delta Fiber het maar niet lukt.
      Het lukt, maar we willen het gisteren omdat KPN het ook heeft. Appels. Peren.

      Reageer


      • #93
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Het lukt, maar we willen het gisteren omdat KPN het ook heeft. Appels. Peren.
        Wat ik er van lees & mijn persoonlijke mening willen we dit al jaren.
        We lopen echt achter maar goed, geduld geduld 🤓🤔 ik ben echt benieuwd hoe veel mensen er straks toch overstappen.

        Reageer


        • #94
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Het lukt, maar we willen het gisteren omdat KPN het ook heeft. Appels. Peren.
          Nee hoor was al jaren standaard (Dolby) bij Caiway. Zowel via coax als via iptv.
          Alleen ze hebben weer een verkeerde keuze gemaakt net als T-Mobile. Nu moet je weer wachten totdat het contract af loopt met die Stoneroos club.

          Ook UHD is niet mogelijk via deze manier. Dus gewoon betalen en een paar jaar geduld hebben

          Reageer


          • #95
            Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

            Nee hoor was al jaren standaard (Dolby) bij Caiway. Zowel via coax als via iptv.
            Alleen ze hebben weer een verkeerde keuze gemaakt net als T-Mobile. Nu moet je weer wachten totdat het contract af loopt met die Stoneroos club.

            Ook UHD is niet mogelijk via deze manier. Dus gewoon betalen en een paar jaar geduld hebben
            Je kunt over Accenture AVS zeggen dat het duur is, maar niet dat het niet werkt!
            Maar Stoneroos is toch eigenlijk ook geen Aldi-niveau zou je zeggen?
            En wie zegt dat dat contract niet gewoon verlengd wordt? Als alle providers inkopen bij 1 winkel, is het ook niet goed.
            Laatst bewerkt door Koeba; 15 Oct 2021, 11:59.

            Reageer


            • #96
              We vergelijken op de basiszaken, beeld HD en geluid Dolby Surround gewoon met wat er op COAX was en wat ik al jaaaaaaaaaaaaaaren op glasvezel had via Caiway Multiscreen.
              Dus ja, we willen het gisteren hebben omdat het gemeengoed is. Dolby Surround bestaat al minimaal sinds 2010 en wordt ook al jaaaaaaaaaaaaaren doorgegeven.

              Dat Dolby Atmos en 4K/UHD nieuwe technieken zijn, ja het zal wel. Maar ook daar voor geldt dat dit niet van de een op de andere dag er is. 4K/UHD bestaat ook al jaaaaaaaaaaaren en KPN heeft er vier jaar geleden al mee getest op de decoders.

              Stoneroos is al lang overgenomen door een professionelere club. Vandaar dat er ook meer beweging is.
              Lees dit bericht maar eens, al mag je je afvragen hoe serieus dat is gezien dat de ontwikkelingen nog steeds veel te traag gaan:
              https://www.spreekbuis.nl/stoneroos-...omen-door-nep/

              Reageer


              • #97
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                We vergelijken op de basiszaken, beeld HD en geluid Dolby Surround gewoon met wat er op COAX was en wat ik al jaaaaaaaaaaaaaaren op glasvezel had via Caiway Multiscreen.
                Dus ja, we willen het gisteren hebben omdat het gemeengoed is. Dolby Surround bestaat al minimaal sinds 2010 en wordt ook al jaaaaaaaaaaaaaren doorgegeven.

                Dat Dolby Atmos en 4K/UHD nieuwe technieken zijn, ja het zal wel. Maar ook daar voor geldt dat dit niet van de een op de andere dag er is. 4K/UHD bestaat ook al jaaaaaaaaaaaren en KPN heeft er vier jaar geleden al mee getest op de decoders.

                Stoneroos is al lang overgenomen door een professionelere club. Vandaar dat er ook meer beweging is.
                Lees dit bericht maar eens, al mag je je afvragen hoe serieus dat is gezien dat de ontwikkelingen nog steeds veel te traag gaan:
                https://www.spreekbuis.nl/stoneroos-...omen-door-nep/
                Veel tekst terwijl je ook had kunnen volstaan met: Maar ik wil het nu. Anderen hebben het ook. En als je dan al weet dat dat niet (meteen) gebeurt, omdat je klant bent bij een toko die minder hard investeert, blijf je dus teleurgesteld. Je zoekt dus bewust de teleurstelling op. Apart.

                (Stoneroos overgenomen door een toko die NEP heet, dat verzin je ook niet...)
                Laatst bewerkt door Koeba; 15 Oct 2021, 14:17.

                Reageer


                • #98
                  Gezien de abonnementsprijzen verwacht je niet van Caiway of Delta dat het minder investeert in zijn televisie platform. Dus dat de klant de teleurstelling zelf op zoekt ben ik niet met je eens.

                  Reageer


                  • #99
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Gezien de abonnementsprijzen verwacht je niet van Caiway of Delta dat het minder investeert in zijn televisie platform. Dus dat de klant de teleurstelling zelf op zoekt ben ik niet met je eens.
                    Je verwacht KPN-kwaliteit van een kleinere provider. Wringt hoe dan ook. Stel je verwachtingsniveau dus bij.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Je verwacht KPN-kwaliteit van een kleinere provider. Wringt hoe dan ook. Stel je verwachtingsniveau dus bij.
                      Wij verwachten van een tv product dat de basisfunctionaliteiten beeld en geluid op het niveau zitten van 2010.
                      Dus nee wij verwachten helemaal niets, maar wel dat het basisproduct op orde is hoe klein de provider ook is.
                      Zelfs de kleinste providers in dit land leveren netjes Dolby Surround geluid op de kanalen die dit signaal doorgeven.
                      Dus tot zo ver MIJN verwachtingen niveau en mijn inziens ligt die lat gewoon erg laag en zou e.e.a. 3 jaar geleden al voor elkaar moeten zijn bij uitrol van dit platform. Dus eind dit jaar Dolby op enkele kanalen moet gewoon haalbaar zijn. Sterker, hoe kun je het verkopen dat het na 3 jaar nog steeds geen Dolby beschikbaar is?

                      Verder schrijf ik steeds maar weer het rustig even af te wachten en WEL begrip heb voor een gecontroleerde uitrol en WEL begrip heb dat men voor 4K/UHD en Dolby Atmos nog werk heeft te verzetten. Maar ondertussen mogen we toch wel verwachten in Q1 de eerste 4K kanalen of UHD kanalen te zien.
                      Viaplay komt er aan, Formule 1 in 4K. Ik ben erg benieuwd. Wij zien dit soort ontwikkelingen, Delta toch ook ?

                      Ik kan niet over op KPN of Ziggo, ben dus voor mijn abonnementsgeld afhankelijk van de lead providers op het netwerk en dat zijn Delta en Caiway (soon te be Delta). Dat ben ik al bijna 8 jaar.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Oct 2021, 18:17.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        het rustig even af te wachten

                        Precies dat ga je de komende jaren doen.

                        Reageer


                        • Ik denk dat er genoeg gezegd is over zo iets “ simpels “ als beter geluid bij bijvoorbeeld momenteel zo iets belachelijks als de dansmarathon op 6.
                          🥸🥸 Zelf zou ik ook graag willen dat ze deze update’s is door duwen door de Zeeuwse klei, maar blijkbaar is Delta nog te klein en qua capaciteiten ook.
                          Ik snap er de #@ niet van hoe dit nu straks in 2022 nog kan? Maar goed God zij dank zijn er zoveel ergere dingen in de wereld gaande.

                          Wat een geklungel bah.
                          Graag zsm de beloofde update’s doorvoeren.
                          Laatst bewerkt door profiel-verwijderd; 15 Oct 2021, 23:27.

                          Reageer


                          • Het enige wat gebeurt in 2022 is meer aansluitingen en de snelheidsverhoging naar 8 Gbps. Maar het geluid blijft nog tot 2024 stereo als hoogst haalbare.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Wij verwachten
                              wij verwachten helemaal niets
                              Dat is in twee zinnen precies het tegenovergestelde.
                              Weer veel overbodige tekst, conclusie: je verwacht te veel. En als de beschikbaarheid van een techniek in 2010 een serieus argument wordt, is de hele discussie zinloos. Kleuterniveau dat steeds weer terugkomt op: Ik wil het / ik had het al moeten hebben en als ik het niet krijg, zijn ze stom. Ik ga van de zon genieten vandaag, probeer het eens.
                              Laatst bewerkt door Koeba; 16 Oct 2021, 08:50.

                              Reageer


                              • Hallo Koeba. Wat mag je dan wel verwachten van een provider die in de hoogste regionen met zijn tarieven zit
                                en miljarden uittrekt om meer glasvezelaansluitingen aan te leggen in Nederland?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X