Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Constante storingen
Samenvouwen
X
-
Zo chaotisch is het nou ook weer niet (niet overdrijven) er zit een tikfout in zal 2020 bedoelen, maar de man heeft helemaal gelijk, mbt tot die storingen hier in de achterhoek heb ik hetzelfde probleem ervaren met caiway, en nog zijn er regelmatig problemen met het TV signaal, en naastde kosten van Caiway moet je ook nog eens 13 euro p/mnd betalen voor de aanlegvan glasvezel.
En weet wat het ergste is, dit is zo'n beetje de enige provider op het glasvezel dus je hebt niets te kiezen, ja terug naar 3/4 Mb verbinding via het koper.
Dus overheid gooi die glasvezel verplicht open voor alle providers want van Delta/Caiway alleen heb je niets.Laatst bewerkt door puccini; 3 Jun 2021, 09:11.
- 1 Like
Reageer
-
Jammer dat er altijd mensen zijn die iemand graag afbranden, zoals hillebregt, de fout in het jaartal maakte het verwarrend voor je, maar met een beetje begrijpend lezen had je er wel uitgekomen. Blijkbaar irriteer hillebregt zich aan mensen die minder blij zijn met Delta, jammer dat een (ervaren) lid zo reageert op een beginner. Ben er wel achter dat ik hier niet thuis hoort met al die knappe koppen, dus klaar met dit forum.
Reageer
-
Er zijn inderdaad een paar forumleden hier die gespecialiseerd zijn in afleidingsmanoeuvres met betrekking tot minder positieve constateringen en ervaringen met betrekking tot Delta.
Het probleem wordt niet opgelost en de kritiek wordt niets mee gedaan. Dat is een beetje de sfeer zoals ik hier deze ervaar.
Het forum voor Ziggo klanten is veel meer oplossingsgericht. Onvergelijkbaar meer oplossingsgericht.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk berichtIk geef het op
Jammer van je ervaring, succes verder!Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk berichtJammer dat er altijd mensen zijn die iemand graag afbranden, zoals hillebregt, de fout in het jaartal maakte het verwarrend voor je, maar met een beetje begrijpend lezen had je er wel uitgekomen. Blijkbaar irriteer hillebregt zich aan mensen die minder blij zijn met Delta, jammer dat een (ervaren) lid zo reageert op een beginner. Ben er wel achter dat ik hier niet thuis hoort met al die knappe koppen, dus klaar met dit forum.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Als u er na 1 reactie al 'klaar' mee bent, zegt dat ook iets over uw incasseringsvermogen. Jammer dat u het zo opvat.
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtEr zijn inderdaad een paar forumleden hier die gespecialiseerd zijn in afleidingsmanoeuvres met betrekking tot minder positieve constateringen en ervaringen met betrekking tot Delta.
Het probleem wordt niet opgelost en de kritiek wordt niets mee gedaan. Dat is een beetje de sfeer zoals ik hier deze ervaar.
Het forum voor Ziggo klanten is veel meer oplossingsgericht. Onvergelijkbaar meer oplossingsgericht.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk berichtJammer dat er altijd mensen zijn die iemand graag afbranden, zoals hillebregt, de fout in het jaartal maakte het verwarrend voor je, maar met een beetje begrijpend lezen had je er wel uitgekomen. Blijkbaar irriteer hillebregt zich aan mensen die minder blij zijn met Delta, jammer dat een (ervaren) lid zo reageert op een beginner. Ben er wel achter dat ik hier niet thuis hoort met al die knappe koppen, dus klaar met dit forum.
Wanneer iemand in Zeeland overstapt op glasvezel, en geloof me dat wil Delta graag, dan moet die iemand kunnen verwachten dat alles minimaal zo werkt als op COAX.
Met een tv-dienst die hapert, zenders op zwart en zapgedrag dat niet goed zit al een week lang kan ik me de frustratie voorstellen.
Daar komt nog eens bij dat Dolby nadat hier al drie jaar lang (en geloof me niet alleen door mij) over geklaagd is niet wordt geleverd op ITV en men doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Terwijl Dolby al zeker 10 jaar lang de standaard is voor zenders me docu's , films, sport en muziek.
NPO 4K leveren is ook te moeilijk, kost geld of men moet uit de winterslaap. Kleinere providers als SKV en SKP komen gewoon met een 4K kanaal via COAX voor een ieder.
Dan krijg je van Delta het statement dat we het in FULL HD kunnen zien. Op navraag of dit klopt en dat dit inderdaad dan 1080P met HDR is nog steeds geen antwoord.
Ze hebben nog 8 dagen om te leveren wat ze nu in een mediabericht aan TotaalTV toezeggen!Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Jun 2021, 20:36.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dat afbranden en afleiden van het topic dat over slechte service of slechte diensten gaat is hier constant aan de hand en op normale vragen krijg je van zowel Delta als Caiway (ook niet via social media) geen antwoord.
Wanneer iemand in Zeeland overstapt op glasvezel, en geloof me dat wil Delta graag, dan moet die iemand kunnen verwachten dat alles minimaal zo werkt als op COAX.
Met een tv-dienst die hapert, zenders op zwart en zapgedrag dat niet goed zit al een week lang kan ik me de frustratie voorstellen.
Daar komt nog eens bij dat Dolby nadat hier al drie jaar lang (en geloof me niet alleen door mij) over geklaagd is niet wordt geleverd op ITV en men doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Terwijl Dolby al zeker 10 jaar lang de standaard is voor zenders me docu's , films, sport en muziek.
NPO 4K leveren is ook te moeilijk, kost geld of men moet uit de winterslaap. Kleinere providers als SKV en SKP komen gewoon met een 4K kanaal via COAX voor een ieder.
Dan krijg je van Delta het statement dat we het in FULL HD kunnen zien. Op navraag of dit klopt en dat dit inderdaad dan 1080P met HDR is nog steeds geen antwoord.
Ze hebben nog 8 dagen om te leveren wat ze nu in een mediabericht aan TotaalTV toezeggen!
Google nou eerst maar wat Full HD is.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer