Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Constante storingen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Constante storingen


  • #2

    Reageer


    • #3
      Zo chaotisch is het nou ook weer niet (niet overdrijven) er zit een tikfout in zal 2020 bedoelen, maar de man heeft helemaal gelijk, mbt tot die storingen hier in de achterhoek heb ik hetzelfde probleem ervaren met caiway, en nog zijn er regelmatig problemen met het TV signaal, en naastde kosten van Caiway moet je ook nog eens 13 euro p/mnd betalen voor de aanlegvan glasvezel.
      En weet wat het ergste is, dit is zo'n beetje de enige provider op het glasvezel dus je hebt niets te kiezen, ja terug naar 3/4 Mb verbinding via het koper.
      Dus overheid gooi die glasvezel verplicht open voor alle providers want van Delta/Caiway alleen heb je niets.
      Laatst bewerkt door puccini; 3 Jun 2021, 09:11.

      Reageer


      • #4
        Gelukkig kan Nickoo kiezen voor Ziggo in Hoek van Holland.

        Reageer


        • #5
          Jammer dat er altijd mensen zijn die iemand graag afbranden, zoals hillebregt, de fout in het jaartal maakte het verwarrend voor je, maar met een beetje begrijpend lezen had je er wel uitgekomen. Blijkbaar irriteer hillebregt zich aan mensen die minder blij zijn met Delta, jammer dat een (ervaren) lid zo reageert op een beginner. Ben er wel achter dat ik hier niet thuis hoort met al die knappe koppen, dus klaar met dit forum.

          Reageer


          • #6
            Er zijn inderdaad een paar forumleden hier die gespecialiseerd zijn in afleidingsmanoeuvres met betrekking tot minder positieve constateringen en ervaringen met betrekking tot Delta.

            Het probleem wordt niet opgelost en de kritiek wordt niets mee gedaan. Dat is een beetje de sfeer zoals ik hier deze ervaar.

            Het forum voor Ziggo klanten is veel meer oplossingsgericht. Onvergelijkbaar meer oplossingsgericht.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
              Ik geef het op
              Ik zou er ook mee klaar zijn. Gelukkig kun je nog voor Ziggo kiezen. Pas wel op met hun fakturen want daar is meestal ook ook wel wat mis mee.
              Jammer van je ervaring, succes verder!
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
                Jammer dat er altijd mensen zijn die iemand graag afbranden, zoals hillebregt, de fout in het jaartal maakte het verwarrend voor je, maar met een beetje begrijpend lezen had je er wel uitgekomen. Blijkbaar irriteer hillebregt zich aan mensen die minder blij zijn met Delta, jammer dat een (ervaren) lid zo reageert op een beginner. Ben er wel achter dat ik hier niet thuis hoort met al die knappe koppen, dus klaar met dit forum.
                Als u er na 1 reactie al 'klaar' mee bent, zegt dat ook iets over uw incasseringsvermogen. Jammer dat u het zo opvat.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Als u er na 1 reactie al 'klaar' mee bent, zegt dat ook iets over uw incasseringsvermogen. Jammer dat u het zo opvat.
                  En bij deze is snoepdoos zijn stelling ook alweer onderbouwd....

                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Er zijn inderdaad een paar forumleden hier die gespecialiseerd zijn in afleidingsmanoeuvres met betrekking tot minder positieve constateringen en ervaringen met betrekking tot Delta.

                  Het probleem wordt niet opgelost en de kritiek wordt niets mee gedaan. Dat is een beetje de sfeer zoals ik hier deze ervaar.

                  Het forum voor Ziggo klanten is veel meer oplossingsgericht. Onvergelijkbaar meer oplossingsgericht.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht

                    En bij deze is snoepdoos zijn stelling ook alweer onderbouwd....
                    Anderen de maat nemen over stoken, maar zelf ook wel het vuurtje opstoken. I rest my case.

                    Reageer


                    • #11
                      Er wordt niet gestookt, gewoon een constatering.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
                        Jammer dat er altijd mensen zijn die iemand graag afbranden, zoals hillebregt, de fout in het jaartal maakte het verwarrend voor je, maar met een beetje begrijpend lezen had je er wel uitgekomen. Blijkbaar irriteer hillebregt zich aan mensen die minder blij zijn met Delta, jammer dat een (ervaren) lid zo reageert op een beginner. Ben er wel achter dat ik hier niet thuis hoort met al die knappe koppen, dus klaar met dit forum.
                        Dat afbranden en afleiden van het topic dat over slechte service of slechte diensten gaat is hier constant aan de hand en op normale vragen krijg je van zowel Delta als Caiway (ook niet via social media) geen antwoord.

                        Wanneer iemand in Zeeland overstapt op glasvezel, en geloof me dat wil Delta graag, dan moet die iemand kunnen verwachten dat alles minimaal zo werkt als op COAX.
                        Met een tv-dienst die hapert, zenders op zwart en zapgedrag dat niet goed zit al een week lang kan ik me de frustratie voorstellen.

                        Daar komt nog eens bij dat Dolby nadat hier al drie jaar lang (en geloof me niet alleen door mij) over geklaagd is niet wordt geleverd op ITV en men doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Terwijl Dolby al zeker 10 jaar lang de standaard is voor zenders me docu's , films, sport en muziek.

                        NPO 4K leveren is ook te moeilijk, kost geld of men moet uit de winterslaap. Kleinere providers als SKV en SKP komen gewoon met een 4K kanaal via COAX voor een ieder.

                        Dan krijg je van Delta het statement dat we het in FULL HD kunnen zien. Op navraag of dit klopt en dat dit inderdaad dan 1080P met HDR is nog steeds geen antwoord.
                        Ze hebben nog 8 dagen om te leveren wat ze nu in een mediabericht aan TotaalTV toezeggen!
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Jun 2021, 20:36.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Dat afbranden en afleiden van het topic dat over slechte service of slechte diensten gaat is hier constant aan de hand en op normale vragen krijg je van zowel Delta als Caiway (ook niet via social media) geen antwoord.

                          Wanneer iemand in Zeeland overstapt op glasvezel, en geloof me dat wil Delta graag, dan moet die iemand kunnen verwachten dat alles minimaal zo werkt als op COAX.
                          Met een tv-dienst die hapert, zenders op zwart en zapgedrag dat niet goed zit al een week lang kan ik me de frustratie voorstellen.

                          Daar komt nog eens bij dat Dolby nadat hier al drie jaar lang (en geloof me niet alleen door mij) over geklaagd is niet wordt geleverd op ITV en men doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Terwijl Dolby al zeker 10 jaar lang de standaard is voor zenders me docu's , films, sport en muziek.

                          NPO 4K leveren is ook te moeilijk, kost geld of men moet uit de winterslaap. Kleinere providers als SKV en SKP komen gewoon met een 4K kanaal via COAX voor een ieder.

                          Dan krijg je van Delta het statement dat we het in FULL HD kunnen zien. Op navraag of dit klopt en dat dit inderdaad dan 1080P met HDR is nog steeds geen antwoord.
                          Ze hebben nog 8 dagen om te leveren wat ze nu in een mediabericht aan TotaalTV toezeggen!
                          Waarom ben je overal aan het verkondigen dat Full HD 1080p is en HDR? Dat is gewoon niet waar. Houd nou eens op, je verpest de sfeer op die hele forum joh.

                          Google nou eerst maar wat Full HD is.

                          Reageer


                          • #14
                            Ha lekker, vanavond met een bak nootjes lezen hoe dit weer gaat uitdraaien op een lekker flauw, sneu en zielig potje schelden, terugschelden en cancelarij!

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X