Nee Bordie ook dat gaat niet lukken. Het is wachten op de Android decoder.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
NPO 1 4K wellicht toch tijdens sportzomer, ook bij Delta/Caiway?
Samenvouwen
X
-
Ziggo wijst op mogelijke beeldproblemen NPO 1 UHD | Totaal TV
Dat doet Ziggo goed. HDR is overigens meestal een optie die op de decoder of de TV ook uitgezet kan worden. Staat het op beide aan dan kun je ook vreemde zaken verwachten.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtZiggo wijst op mogelijke beeldproblemen NPO 1 UHD | Totaal TV
Dat doet Ziggo goed. HDR is overigens meestal een optie die op de decoder of de TV ook uitgezet kan worden. Staat het op beide aan dan kun je ook vreemde zaken verwachten.
Was het maar zo eenvoudig als het hier staat. Dan had Delta nu direct met UHD begonnen.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtZiggo wijst op mogelijke beeldproblemen NPO 1 UHD | Totaal TV
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
ik probeer met de beste wil van de wereld te begrijpen wat hier staat. Maar het lukt maar niet.
Was het maar zo eenvoudig als het hier staat. Dan had Delta nu direct met UHD begonnen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Het is zeker niet gemakkelijk met HLG en HDR en WLG. Maar nogmaals Delta heeft niet gezegd dat ze het niet gaan doen, doorgeven of testen!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Ik ga er na ieder bericht hierover minder van begrijpen. Een vraag: wat is WLG?
Reageer
-
https://www.totaaltv.nl/nieuws/komst...estuitzending/
Zoals ik steeds heb geropen: Delta kan nog niets bevestigen maar ontkent ook niet... Wanneer er echt helemaal niet mee bezig zijn dan had men dat al lang aangegeven aan Jarco :-).
Het worden spannende dagen....
Reageer
-
Anderen zullen zeggen dat dit soort uitspraken gezien kan worden als klanten aan lijntje houden. Ik denk dat iedere provider een week van te voren al zou moeten kunnen aangeven of een bepaalde nieuwe techniek een week later wel of niet doorgegeven kan worden. Als het echt van die laatste week afhangt of iets wel of niet kan worden aangeboden dan is de kans op kinderziektes echt groot vanwege onvoldoende testtijd. Je ziet het nu al bij Ziggo. Ondanks dat deze provider echt weet hoe zij UHD bij klanten moeten afleveren, zijn de eerste meldingen over slecht beeld door niet goede HDR/HLG ondersteuning alweer te lezen.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtAnderen zullen zeggen dat dit soort uitspraken gezien kan worden als klanten aan lijntje houden. Ik denk dat iedere provider een week van te voren al zou moeten kunnen aangeven of een bepaalde nieuwe techniek een week later wel of niet doorgegeven kan worden. Als het echt van die laatste week afhangt of iets wel of niet kan worden aangeboden dan is de kans op kinderziektes echt groot vanwege onvoldoende testtijd. Je ziet het nu al bij Ziggo. Ondanks dat deze provider echt weet hoe zij UHD bij klanten moeten afleveren, zijn de eerste meldingen over slecht beeld door niet goede HDR/HLG ondersteuning alweer te lezen.
En een testkanaal optuigen dat net nog niet helemaal lekker werkt is in deze toch ook goed? Ervaring opdoen?
Reageer
-
Ik zeg Bor verander je naam in Disney. Je gelooft in sprookjes. Zie nog steeds geen pakketje komen om mijn retro ontvanger om te wisselen naar een ontvanger die uhd/4k aan kan. Kom nou niet met het argument dat ze een app hebben. Ja die hebben ze , maar werkt niet op alle tv’s. Jij kan makkelijk lullen met je "nieuwste" ontvanger. Ik zeg Bor je kijkt gewoon het EK in HD bij Delta/caiway.
DELTA-TV-team wanneer gaan jullie bij caiway testen? We voelen ons nu 2e rangs klanten.
Reageer
-
Standaard reacties van Delta/Caiway medewerkers:
Op dit moment hebben we hier nog geen update over maar geen zorgen, mochten we deze wel hebben dan zullen we dit uiteraard communiceren!
Zo gaat het al jaren bij Caiway/Delta. Ik heb inmiddels al popcorn gekocht voor volgende week vrijdag 14 juni. Ben heel benieuwd of je kan kijken in UHD Bordie en wat je reactie is als je weer het EK in full hd gaat kijken.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer