Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom kan het bij KPN allemaal weg!! Dolby Atmos via glasvezel bij het songfestival op NPO1

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    Ik begrijp hieruit dat het allemaal geluidsgerelateerde problemen zijn en niet het beeld. Kan iemand mij dat vertellen? Niet dat het mij wat uitmaakt qua geluid want ik ben toch doof in de letterlijke zin.
    Daar valt genoeg over te zeggen, maar ik zal mij hier maar beperken tot de geluidskwaliteit dan.

Het geluid wordt uitgezonden in 96Kb AAC dit is vergelijkbaar met het geluid van mijn DAB+ tafelradio.

Het zou al een hele verbetering zijn wanneer deze naar 320Kb AAC gaat.

Verder bevat de Kamai 7 geen (digitale) audio uitgang zodat je niet naar de radio kunt luisteren zonder de tv aan te zetten.

Degene die dit dan wil moet maar een nieuw apart topic openen op dit forum bijvoorbeeld : "Wensen en Tekortkomingen DIT"

En hierin allemaal verklaren en opsommen wat er allemaal mis is met DIT.
    Laatst bewerkt door driepinter; 30 Apr 2021, 08:52.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Degene die dit dan wil moet maar een nieuw apart topic openen op dit forum bijvoorbeeld : "Wensen en Tekortkomingen DIT"

En hierin allemaal verklaren en opsommen wat er allemaal mis is met DIT.
      Bordewolf? En dan zonder je riedel over wat je had en niet meer krijgt?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Bordewolf? En dan zonder je riedel over wat je had en niet meer krijgt?
        Helemaal mee eens, aan het hele Multiscreen verhaal hebben nieuwe glasvezelklanten geen enkele boodschap aan.

Blijf objectief en zeg wat de tekortkomingen en wensen zijn voor het huidige DIT.

Betrek de situatie alleen op nieuwe glasvezelklanten wat ze wel en niet krijgen.
        Laatst bewerkt door driepinter; 30 Apr 2021, 10:37.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Wat ik serieus niet snap is dat je van Delta hetzelfde niveau verwacht als van KPN. Die zijn toch veel groter en kunnen toch veel meer investeren in bijv. tv-platform van Accenture? https://forum.kpn.com/interactieve-t...latform-506147

De eigenaar van Delta Fiber, EQT heeft schijnbaar geld genoeg op de plank liggen om heel dat ''grotere'' KPN in te lijven ofwel op te kopen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
            Ik begrijp hieruit dat het allemaal geluidsgerelateerde problemen zijn en niet het beeld. Kan iemand mij dat vertellen? Niet dat het mij wat uitmaakt qua geluid want ik ben toch doof in de letterlijke zin.
            Volgens een van mijn buren zijn veel zenders niet meer beschikbaar en van degenen die er wel zijn, zijn er minder in HD.

DELTA legt dit zelf hier niet erg goed uit, het onderwerp zelf is hier eerder besproken. Edwinb kan er een fatsoenlijke vergelijking worden gemaakt tussen televisie via coax en DIT?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

Volgens een van mijn buren zijn veel zenders niet meer beschikbaar en van degenen die er wel zijn, zijn er minder in HD.

DELTA legt dit zelf hier niet erg goed uit, het onderwerp zelf is hier eerder besproken. Edwinb kan er een fatsoenlijke vergelijking worden gemaakt tussen televisie via coax en DIT?
              https://www.delta.nl/media/1910/tv-z...icht-delta.pdf

Dat het voor het gevoel lijkt dat er een aantal zenders niet HD zijn, dat zou wel kunnen kloppen maar dat komt waarschijnlijk door de vrij lage bitrate van 4500Kbps.

Waardoor de beleving anders is dan bij coax tv.
              Laatst bewerkt door driepinter; 30 Apr 2021, 17:52.

Reageer

Ik heb al eens een tekortkomingen forum geopend.
                Laat ik beginnen te zeggen dat DIT/Interactief veel meer HD heeft:
                Oranje TV HD
                ALLE regionalen zijn HD, behalve gek genoeg L1 en AT5
                SchlagerTV HD
                ARD HD
                NPO2 Extra HD
                Alle premium kanalen (FOX Sports, Ziggo Sports en Film1)
                Een aantal kanalen die ik vergeten ben..

Daar komen dit jaar ook weer meer HD zenders bij als ik tussen de regels door lees van een bericht van Delta dat onlangs in het Deltablad kwam.
                Het HD beeld is 8000Kbps en de NPO kanalen zelfs hoger. Dus tot zover de onzin over de beeldkwaliteit, die is uitstekend en in sommige gevallen zelfs beter dan COAX.
                Daarnaast is eindelijke de horizontale tv gids gefixt, top!

wat heb je niet tov COAX
                * Dolby en Dolby Atmos ( en dat vind ik echt iets dat minimaal geleverd moet worden!)
                * Teletekst schaalt niet mee naar 16:9
                * Doorspoelen van opnames is niet mogelijk
                * Doorspoelen gemist op RTL en SBS zenders niet mogelijk vanwege slecht onderhandelde contracten
                * De app toont niet heel je abonnement. De drogreden rechten klopt niet. Binnen de EU zouden we alle EU zenders kunnen en mogen zien. De app moet voorzien in overal je abo kunnen kijken, bijvoorbeeld op de camping.
                * Er is geen AndroidTV app zodat kijken zonder decoder via de tv mogelijk wordt (KPN, T Mobile, Online, Canal Digital, Ziggo wel).
                * Geen 4K (op COAX ook niet), maar veel providers geven al 4K door,
                * Geen series en films gratis
                * Geen netflix/Videoland/Disney op de decoders

En rest me te zeggen dat ik verder tevreden ben over het tv product, het fixen van het geluid heeft voor mij de grootste prioriteit.
                Daar stoor ik me elke dag aan wanneer ik films kijk of een documentaire of concerten.
                De andere zaken zijn niet fijn, maar voor mij geen showstoppers, maar wel zaken waar andere providers voor nagenoeg hetzelfde abogeld meer bieden richting de klant.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Apr 2021, 18:55.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Ik heb al eens een tekortkomingen forum geopend.

En rest me te zeggen dat ik verder tevreden ben over het tv product, het fixen van het geluid heeft voor mij de grootste prioriteit.
                  Wat een lijst wat Delta Fiber niet levert en vervolgens zeg je dat je tevreden bent. Er zit echt wat los bij je in je hoofd.
                  ZOEK HULP!!!!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

Wat een lijst wat Delta Fiber niet levert en vervolgens zeg je dat je tevreden bent. Er zit echt wat los bij je in je hoofd.
                    ZOEK HULP!!!!!
                    Iemand mag toch de voor en nadelen opsommen zonder uitgescholden te worden neem ik aan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

ZOEK HULP!!!!!
                      Volgens mij zijn dit soort reacties zeer onnodig. Ik ben niet tevreden over het doorgegeven geluid. Dat is een verregaande achteruitgang tov COAX.
                      Mag ik verder neerzetten dat voor de rest het tv product in de basis goed is, maar dat er stappen zijn te zetten wanneer je kijkt naar andere providers?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X