Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ARD Das Erste HD nu toegevoegd op DIT

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Edit: nog steeds is ARD HD een SD-stream op DIT/Interactief.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Sep 2020, 13:59. Reden: Edit: nog steeds is ARD HD een SD-stream op DIT/Interactief.

    Reageer


    • #17
      Wellicht iemand van Delta die weet wanneer deze dan HD gaat worden? Een SD stream van een HD kanaal doorgeven is vrij amateuristisch.

      Reageer


      • #18
        En vandaag staat daar kan toch de HD-versie van ARD HD. Chapeau voor Delta (en Caiway!)

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            Ik hoef niet mijn zin, maar verwacht wel de zenders conform de aangeboden zenderlijst. TVE HD ontbreekt nog op DIT, maar dat is een zender waar ik zelf niet naar kijk. ARD en SchlagerTV wel.

            ik heb al uitgelegd dat vooruitspoelen bij opnames gewoon jarenlang heeft gewerkt bij Caiway. Ik stap naar een nieuw platform van Delta en het werkt niet meer.
            Dan wordt ik kritisch, gewoon omdat ik functionaliteiten mis die ik jarenlang had. Dat geldt ook voor pauzeren en verder kijken, Dolby Surround en nu zelfs Dolby Atmos dat o.a. bij ARD HD meegeleverd wordt.

            ik zeur niet over nieuwe zaken, maar over zaken die ik jarenlang had en nu niet werken doordat Delta het tv platform faciliteert.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Ik hoef niet mijn zin, maar verwacht wel de zenders conform de aangeboden zenderlijst. TVE HD ontbreekt nog op DIT, maar dat is een zender waar ik zelf niet naar kijk. ARD en SchlagerTV wel.

              ik heb al uitgelegd dat vooruitspoelen bij opnames gewoon jarenlang heeft gewerkt bij Caiway. Ik stap naar een nieuw platform van Delta en het werkt niet meer.
              Dan wordt ik kritisch, gewoon omdat ik functionaliteiten mis die ik jarenlang had. Dat geldt ook voor pauzeren en verder kijken, Dolby Surround en nu zelfs Dolby Atmos dat o.a. bij ARD HD meegeleverd wordt.

              ik zeur niet over nieuwe zaken, maar over zaken die ik jarenlang had en nu niet werken doordat Delta het tv platform faciliteert.
              >TVE HD ontbreekt nog op DIT
              Waarom ontbreekt dit nog? Op basis waarvan? Ik zit zelf bij Delta en ik ontvang gewoon TVE, nergens is mij verteld dat dit HD zou zijn.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door VlissingenAanZee Bekijk bericht

                >TVE HD ontbreekt nog op DIT
                Waarom ontbreekt dit nog? Op basis waarvan? Ik zit zelf bij Delta en ik ontvang gewoon TVE, nergens is mij verteld dat dit HD zou zijn.
                Wel degelijk. TVE is bij Caiway en Delta op COAX ook HD sinds februari dit jaar. De zenderlijst vermeld dit zelfs ook voor interactief.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Wel degelijk. TVE is bij Caiway en Delta op COAX ook HD sinds februari dit jaar. De zenderlijst vermeld dit zelfs ook voor interactief.
                  Hey Bordewolf, waar dan precies?

                  In het zenderoverzicht op de Delta website staat van niet:
                  https://www.delta.nl/televisie/zenderoverzicht/

                  Ook in het .pdf zenderoverzicht op de Caiway website staat van niet:
                  https://www.delta.nl/televisie/zenderoverzicht/

                  Op de Caiway website zelf staat er wel een blauw HD icoontje maar dat is het HD icoontje voor DTV. Het Interactieve TV icoontje is oranje, dus ook daar staat van niet.
                  https://www.caiway.nl/televisie/zenderoverzicht

                  Ik denk dat het laatste het probleem is, dat je het icoontje verwarrend vind? Dat is natuurlijk dan wel een heel ander probleem.

                  Reageer


                  • #24
                    Bij Caiway is Oranje alles wat op Interactief Extra in Hd wordt doorgegeven tov COAX.
                    Alles wat als Hd aangemerkt staat in blauw is op COAX EN interactief HD.
                    Bij TVE is dat nog niet het geval.

                    Het zenderoverzicht van Delta klopt standaard niet.

                    Overigens zie ik nu pas dat SchlagerTV nieuw is toegevoegd bij Delta en deze is ook bij Delta op DIT/interactief HD is net als alle regionalen behalve AT5, die staan ook niet op het zenderoverzicht,
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Sep 2020, 00:15.

                    Reageer


                    • #25
                      Ik snap je niet. Jij zegt dat TVE HD moet zijn, in het Delta zenderoverzicht staat van niet.. en dan zeg jij dat het zenderoverzicht fout zit? Dat is de omgekeerde wereld. Dan zit je er gewoon naast. Ook op de Caiway website staat vrij duidelijk dat TVE niet in HD is op ITV.

                      Daarnaast staat SchlagerTV gewoon in het zenderoverzicht van Delta (net als ARD nog niet HD, het zenderoverzicht komt uit juli).
                      Laatst bewerkt door Dahl1994; 25 Sep 2020, 01:19.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Dahl1994 Bekijk bericht
                        Ik snap je niet. Jij zegt dat TVE HD moet zijn, in het Delta zenderoverzicht staat van niet.. en dan zeg jij dat het zenderoverzicht fout zit? Dat is de omgekeerde wereld. Dan zit je er gewoon naast. Ook op de Caiway website staat vrij duidelijk dat TVE niet in HD is op ITV.

                        Daarnaast staat SchlagerTV gewoon in het zenderoverzicht van Delta (net als ARD nog niet HD, het zenderoverzicht komt uit juli).
                        TVE staat bij Caiway als HD aangemerkt (blauwe HD logo). Bij Delta is TVE HD in februari via een persbericht aangekondigd en toegevoegd op COAX en nog niet op Interactief. Dat is vrij slordig. Bij Caiway wordt TVE op COAX in HD doorgegeven en ook bij Caiway is deze zender als HD aangekondigd (generiek persbericht waaruit ik opmaak dat dit voor alle platformen zo is).

                        Ik kijk zelf niet naar deze zender, dus voor minder belangrijk, maar op interactief zou deze wel degelijk ook HD moeten zijn, gelijk aan COAX. Interactief levert normaliter nooit minder HD tov COAX, alleen maar meer.

                        Reageer


                        • #27
                          Zoals ik dus eerder zei: je begrijpt de icoontjes op de Caiway website verkeerd. De blauwe icoontjes zijn voor HD op DTV, de oranje icoontjes zijn voor HD op ITV. Ik geef je wel na dat het oranje icoontje op veel plaatsen mist.

                          Nu heb ik je bewezen dat er op de websites en zenderoverzichten niets over staat, maar nu is er opeens een persbericht ooit geweest? Dat is wel erg handig voor je.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door VlissingenAanZee Bekijk bericht
                            Zoals ik dus eerder zei: je begrijpt de icoontjes op de Caiway website verkeerd. De blauwe icoontjes zijn voor HD op DTV, de oranje icoontjes zijn voor HD op ITV. Ik geef je wel na dat het oranje icoontje op veel plaatsen mist.

                            Nu heb ik je bewezen dat er op de websites en zenderoverzichten niets over staat, maar nu is er opeens een persbericht ooit geweest? Dat is wel erg handig voor je.
                            Je wilt een Caiwayklant uitleggen hoe het zit? Oranje = DTV, Blauw = HD via COAX en DTV

                            De blauwe zijn op beide beschikbaar. Dat is al jaren zo. TVE is daar de enige uitzondering op, die moet op DTV nog steeds naar HD.

                            Was TVE HD Oranje geweest dan was deze ALLEEN op DTV te ontvangen in HD.

                            Verder is het overzicht van Caiway ook niet bij, bij de regionalen staat nog geen oranje HD icoontje.

                            Reageer


                            • #29
                              Oke, dus je hebt eigenlijk alleen klachten over Caiway? Dit is toch echt het Delta service forum, gedeeld platform of niet.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X