Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
T-Mobile met hetzelfde TV-product veel verder dan Delta en Caiway
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk berichtWat ik gehoord heb is in het Cogas gebied, de keuze, reuze !!
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtPs ik zie uit naar KPN, die hebben wel een goed tv-product.(Geintje!)
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Als ik regel dat ze jou eerst aansluiten, ga je dan weg?(Geintje!)
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtHet televisie product van Delta Fiber blijft nog wel een jaar of vijf in stereo.
Reageer
-
Bordewolf
Bor,
Dit forum is voornamelijk bestemd om andere leden te helpen bij hun problemen en vragen.
Je bericht hierboven heb ik dan ook verwijderd. Ik vond het eigenlijk niks toevoegen aan de discussie.
Als je blijft klagen is dit forum misschien niet de juiste plek voor jou.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk berichtInderdaad modereren... graag normaal en inhoudelijk reageren op topics.
Uitgebreid blijven klagen voegt weinig toe aan een discussie
We leven niet in een staat waar mensen monddood moeten worden gemaakt lijkt me.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Het zou Delta sieren eens te acteren op problemen ipv op forumleden die klagen over die problemen al jaren.
We leven niet in een staat waar mensen monddood moeten worden gemaakt lijkt me.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Vrijheid van meningsuiting is niet van toepassing op forums, daar bepaalt de moderator/eigenaar. Je wordt niet monddood gemaakt. De bedoeling is dat je iets toevoegt. Elke dag meerdere keren hetzelfde posten, ook in topics van anderen, voegt nu eenmaal weinig meer toe. Bovendien doe je hetzelfde ook op het caiway-forum. Je vraagt er wel een klein beetje om.
Maar kom op zeg! Delta toont geen enkel initiatief tot verbetering en weigert te reageren wanneer men iets gaat oplossen. Men laat alles bij wat het is.
Klacht of niet.
Ik zie dat bij ander providers actief medewerkers van de provider reageren, kijk maar eens op de fora van KPN en Ziggo.
Daar wordt netjes geantwoord en houden ze ook de status bij. Bovendien zie je bij deze providers telkens weer innovaties en vooruitgang.
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer