Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

T-Mobile met hetzelfde TV-product veel verder dan Delta en Caiway

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    De COAX-kijker zal zeer tevreden zijn in Zeeland........
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #32
      Wat ik gehoord heb is in het Cogas gebied, de keuze, reuze !!

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
        Wat ik gehoord heb is in het Cogas gebied, de keuze, reuze !!
        Helaas nog niet, maar KPN gaat alles verglazen hier.

        Reageer


        • #34
          Ps ik zie uit naar KPN, die hebben wel een goed tv-product.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Ps ik zie uit naar KPN, die hebben wel een goed tv-product.
            Als ik regel dat ze jou eerst aansluiten, ga je dan weg? (Geintje!)

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              Als ik regel dat ze jou eerst aansluiten, ga je dan weg? (Geintje!)
              Ik ben de eerste die overstapt, dat wel :-). Tenministe als de diensten van Delta en Caiway op dit niveau blijven.

              Reageer


              • #37
                Het televisie product van Delta Fiber blijft nog wel een jaar of vijf in stereo.


                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Het televisie product van Delta Fiber blijft nog wel een jaar of vijf in stereo.

                  Of gaat terug naar mono. En zwart-wit.

                  Reageer


                  • #39
                    Bordewolf

                    Bor,

                    Dit forum is voornamelijk bestemd om andere leden te helpen bij hun problemen en vragen.
                    Je bericht hierboven heb ik dan ook verwijderd. Ik vond het eigenlijk niks toevoegen aan de discussie.
                    Als je blijft klagen is dit forum misschien niet de juiste plek voor jou.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Frieterie
                      Wordt er hier nu ook al gecensureerd? Het lijkt de Sovjet Unie wel!
                      volgens mij heet dat modereren.

                      Reageer


                      • #41
                        Inderdaad modereren... graag normaal en inhoudelijk reageren op topics.
                        Uitgebreid blijven klagen voegt weinig toe aan een discussie

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                          Inderdaad modereren... graag normaal en inhoudelijk reageren op topics.
                          Uitgebreid blijven klagen voegt weinig toe aan een discussie
                          Het zou Delta sieren eens te acteren op problemen ipv op forumleden die klagen over die problemen al jaren.
                          We leven niet in een staat waar mensen monddood moeten worden gemaakt lijkt me.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Het zou Delta sieren eens te acteren op problemen ipv op forumleden die klagen over die problemen al jaren.
                            We leven niet in een staat waar mensen monddood moeten worden gemaakt lijkt me.
                            Vrijheid van meningsuiting is niet van toepassing op forums, daar bepaalt de moderator/eigenaar. Je wordt niet monddood gemaakt. De bedoeling is dat je iets toevoegt. Elke dag meerdere keren hetzelfde posten, ook in topics van anderen, voegt nu eenmaal weinig meer toe. Bovendien doe je hetzelfde ook op het caiway-forum. Je vraagt er wel een klein beetje om.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                              Vrijheid van meningsuiting is niet van toepassing op forums, daar bepaalt de moderator/eigenaar. Je wordt niet monddood gemaakt. De bedoeling is dat je iets toevoegt. Elke dag meerdere keren hetzelfde posten, ook in topics van anderen, voegt nu eenmaal weinig meer toe. Bovendien doe je hetzelfde ook op het caiway-forum. Je vraagt er wel een klein beetje om.
                              Klanten die steeds zout strooien in een open wond zijn niet fijn. Ja ik val soms in de herhaling, ik zal me wat dat betreft minderen.
                              Maar kom op zeg! Delta toont geen enkel initiatief tot verbetering en weigert te reageren wanneer men iets gaat oplossen. Men laat alles bij wat het is.
                              Klacht of niet.

                              Ik zie dat bij ander providers actief medewerkers van de provider reageren, kijk maar eens op de fora van KPN en Ziggo.
                              Daar wordt netjes geantwoord en houden ze ook de status bij. Bovendien zie je bij deze providers telkens weer innovaties en vooruitgang.

                              Reageer


                              • #45
                                Kan je bij T-Mobile wel opnames doorspoelen?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X