Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle zenders uit het 120+ pakket niet zichtbaar.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    De helpdesk van Delta gaf toe dat ik gewoon alle zenders uit het 120 + pakket zou moeten kunnen zien. Ze hadden daar ook zelf alle 120+ zenders, inclusief de beperkingen op TV5 Europe ( niet opnemen en terugkijken en Franse EPG).

    Het zou binnen vijf dagen opgelost moeten zijn, dat van alle zenders kijken.

    Inzake de beperkingen van TV5 Europe wacht ook Pratensis nog op antwoord van Delta zelf.
    Ze zijn er totaal niet blij mee dat het niet goed werkt bij Delta. Het probleem is hen al langer bekend, de beperkingen bij Delta interactieve televisie met hun zender. Er hebben meer klanten geklaagd. Maar oplossen doet Delta het vooralsnog niet.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
      De helpdesk van Delta gaf toe dat ik gewoon alle zenders uit het 120 + pakket zou moeten kunnen zien. Ze hadden daar ook zelf alle 120+ zenders, inclusief de beperkingen op TV5 Europe ( niet opnemen en terugkijken en Franse EPG).

      Het zou binnen vijf dagen opgelost moeten zijn, dat van alle zenders kijken.

      Inzake de beperkingen van TV5 Europe wacht ook Pratensis nog op antwoord van Delta zelf.
      Ze zijn er totaal niet blij mee dat het niet goed werkt bij Delta. Het probleem is hen al langer bekend, de beperkingen bij Delta interactieve televisie met hun zender. Er hebben meer klanten geklaagd. Maar oplossen doet Delta het vooralsnog niet.
      Ik lees nergens(!) dat je een email met de gevraagde gegevens hebt verstuurd aan [email protected]

      Als je van de juiste mensen enige hulp verwacht, is het raadzaam hier gehoor aan te geven.
      Deze mensen kennen de (juiste) weg binnen de organisatie.
      Dit serviceforum fungeert niet als helpdesk.
      De hulp via het forumbeheer werkt veel directer dan via de algemene helpdesk.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #33
        Ik ben nu een week verder. Nadat mij vorige week telefonisch is beloofd dat het probleem binnen vijf werkdagen zou worden opgelost, zie ik nu dus wat ik al verwachtte dat er niets is gedaan!

        Ik kan nog steeds deze zenders niet zien.
        Je vraagt je af waarom een helpdesk er is als er toch niets wordt gedaan met aantoonbare klachten.

        Ik heb nu dus een e-mail gestuurd aan forum beheer. Ik ben benieuwd..
        Ik wordt dit geklungel zo ontzettend spuugzat en ik ben pas een maand klant bij Delta.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
          Ik ben nu een week verder. Nadat mij vorige week telefonisch is beloofd dat het probleem binnen vijf werkdagen zou worden opgelost, zie ik nu dus wat ik al verwachtte dat er niets is gedaan!

          Ik kan nog steeds deze zenders niet zien.
          Je vraagt je af waarom een helpdesk er is als er toch niets wordt gedaan met aantoonbare klachten.

          Ik heb nu dus een e-mail gestuurd aan forum beheer. Ik ben benieuwd..
          Ik wordt dit geklungel zo ontzettend spuugzat en ik ben pas een maand klant bij Delta.
          Ik wens je nog veel succes de komende 11 maanden.

          Reageer


          • #35
            Bedankt voor het compliment Rinus. Nu vooral afwachten of dit wat oplevert.

            Reageer


            • #36
              Is het probleem inmiddels verholpen?

              Reageer


              • #37
                Nee, ik heb vorige week een e-mail gestuurd zoals een forumbeheerder van hier adviseerde.
                Maar ik heb nog geen antwoord gehad op deze e-mail en het probleem is nog precies hetzelfde.

                Het moet iets heel ingewikkelds zijn vermoed ik. . . .

                Reageer


                • #38
                  Is je probleem al opgelost door Delta? Heb je nu alle zenders?

                  Reageer


                  • #39
                    Nee Snoepdoos, nog steeds niet. Twee weken geleden een e-mail gestuurd op advies van een moderator van dit forum.
                    Automatisch antwoord gehad dat ze streven binnen vijf werkdagen dingen terug te koppelen.
                    Nog steeds geen antwoord gehad en nog steeds slotjes op de zenders die ik wel hoor te ontvangen.

                    Ik vind niet dat Delta zo met zijn klanten kan omgaan. Ik heb al gebeld met de klantenservice van Delta met de mededeling dat ik wil opzeggen omdat Delta niet levert, wat ze moeten leveren.
                    Toen werd er gezegd dat ik nog in mijn contractperiode zit en werd er gelijk gedreigd met een boeteclausule.
                    Hoe respectloos kan je zijn naar je klanten als je als bedrijf zelf steek na steek laat vallen.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                      Nee Snoepdoos, nog steeds niet. Twee weken geleden een e-mail gestuurd op advies van een moderator van dit forum.
                      Automatisch antwoord gehad dat ze streven binnen vijf werkdagen dingen terug te koppelen.
                      doe es een poging via Facebook.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                        Nee Snoepdoos, nog steeds niet. Twee weken geleden een e-mail gestuurd op advies van een moderator van dit forum.
                        Automatisch antwoord gehad dat ze streven binnen vijf werkdagen dingen terug te koppelen.
                        Nog steeds geen antwoord gehad en nog steeds slotjes op de zenders die ik wel hoor te ontvangen.

                        Ik vind niet dat Delta zo met zijn klanten kan omgaan. Ik heb al gebeld met de klantenservice van Delta met de mededeling dat ik wil opzeggen omdat Delta niet levert, wat ze moeten leveren.
                        Toen werd er gezegd dat ik nog in mijn contractperiode zit en werd er gelijk gedreigd met een boeteclausule.
                        Hoe respectloos kan je zijn naar je klanten als je als bedrijf zelf steek na steek laat vallen.
                        Ik heb dit even voor je nagekeken maar zie op dit moment geen e-mail van je terug.

                        Heb je deze gericht aan [email protected] ?

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                          Ik heb dit even voor je nagekeken maar zie op dit moment geen e-mail van je terug.

                          Heb je deze gericht aan [email protected] ?
                          Beste Edwin,

                          Op 19 maart 2020 heb ik een email hierover gestuurd naar
                          [email protected]
                          Op 19 maart 2020 heb ik ook een automatisch antwoord gekregen van [email protected]
                          Bijgevoegde bestanden
                          Laatst bewerkt door Frieterie; 3 Apr 2020, 13:21.

                          Reageer


                          • #43
                            Dus je hebt al e-mail verstuurd naar opgegeven adres. En dan zegt iemand van Delta dat tie geen e-mail van je ontvangen heeft. Dus behalve de interactieve televisiediensten is hun mailbox ook niet op orde. Wat lachwekkend dit.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Dus je hebt al e-mail verstuurd naar opgegeven adres. En dan zegt iemand van Delta dat tie geen e-mail van je ontvangen heeft. Dus behalve de interactieve televisiediensten is hun mailbox ook niet op orde. Wat lachwekkend dit.
                              Je moet het maar durven. Getuigt ook van totaal ontbreken van enige empathie.

                              Reageer


                              • #45
                                Ik begrijp gewoon niet dat dit na vijf weken nog niet opgelost is, ondanks dat ik wekelijks hierover bel naar Delta.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X