Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle zenders uit het 120+ pakket niet zichtbaar.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    De helpdesk van Delta gaf toe dat ik gewoon alle zenders uit het 120 + pakket zou moeten kunnen zien. Ze hadden daar ook zelf alle 120+ zenders, inclusief de beperkingen op TV5 Europe ( niet opnemen en terugkijken en Franse EPG).

    Het zou binnen vijf dagen opgelost moeten zijn, dat van alle zenders kijken.

    Inzake de beperkingen van TV5 Europe wacht ook Pratensis nog op antwoord van Delta zelf.
    Ze zijn er totaal niet blij mee dat het niet goed werkt bij Delta. Het probleem is hen al langer bekend, de beperkingen bij Delta interactieve televisie met hun zender. Er hebben meer klanten geklaagd. Maar oplossen doet Delta het vooralsnog niet.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
      De helpdesk van Delta gaf toe dat ik gewoon alle zenders uit het 120 + pakket zou moeten kunnen zien. Ze hadden daar ook zelf alle 120+ zenders, inclusief de beperkingen op TV5 Europe ( niet opnemen en terugkijken en Franse EPG).

      Het zou binnen vijf dagen opgelost moeten zijn, dat van alle zenders kijken.

      Inzake de beperkingen van TV5 Europe wacht ook Pratensis nog op antwoord van Delta zelf.
      Ze zijn er totaal niet blij mee dat het niet goed werkt bij Delta. Het probleem is hen al langer bekend, de beperkingen bij Delta interactieve televisie met hun zender. Er hebben meer klanten geklaagd. Maar oplossen doet Delta het vooralsnog niet.
      Ik lees nergens(!) dat je een email met de gevraagde gegevens hebt verstuurd aan forumbeheer@zeelandnet.nl

      Als je van de juiste mensen enige hulp verwacht, is het raadzaam hier gehoor aan te geven.
      Deze mensen kennen de (juiste) weg binnen de organisatie.
      Dit serviceforum fungeert niet als helpdesk.
      De hulp via het forumbeheer werkt veel directer dan via de algemene helpdesk.

      Reageer


      • #33
        Ik ben nu een week verder. Nadat mij vorige week telefonisch is beloofd dat het probleem binnen vijf werkdagen zou worden opgelost, zie ik nu dus wat ik al verwachtte dat er niets is gedaan!

        Ik kan nog steeds deze zenders niet zien.
        Je vraagt je af waarom een helpdesk er is als er toch niets wordt gedaan met aantoonbare klachten.

        Ik heb nu dus een e-mail gestuurd aan forum beheer. Ik ben benieuwd..
        Ik wordt dit geklungel zo ontzettend spuugzat en ik ben pas een maand klant bij Delta.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
          Ik ben nu een week verder. Nadat mij vorige week telefonisch is beloofd dat het probleem binnen vijf werkdagen zou worden opgelost, zie ik nu dus wat ik al verwachtte dat er niets is gedaan!

          Ik kan nog steeds deze zenders niet zien.
          Je vraagt je af waarom een helpdesk er is als er toch niets wordt gedaan met aantoonbare klachten.

          Ik heb nu dus een e-mail gestuurd aan forum beheer. Ik ben benieuwd..
          Ik wordt dit geklungel zo ontzettend spuugzat en ik ben pas een maand klant bij Delta.
          Ik wens je nog veel succes de komende 11 maanden.

          Reageer


          • #35
            Bedankt voor het compliment Rinus. Nu vooral afwachten of dit wat oplevert.

            Reageer


            • #36
              Is het probleem inmiddels verholpen?

              Reageer


              • #37
                Nee, ik heb vorige week een e-mail gestuurd zoals een forumbeheerder van hier adviseerde.
                Maar ik heb nog geen antwoord gehad op deze e-mail en het probleem is nog precies hetzelfde.

                Het moet iets heel ingewikkelds zijn vermoed ik. . . .

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X