Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afspraak monteur

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afspraak monteur

    15 oktober is er iemand bij mij aan de deur geweest en heb ik Delta TV en internet afgesloten. Er zou contact met mij worden opgenomen om een afspraak met een monteur te maken. Ik heb nu inmiddels verschillende mails gestuurd, helaas zonder resultaat. Wanneer kan ik nu eindelijk de mail verwachten om een afspraak met een monteur te maken.

  • #2
    stuur een email naar [email protected]
    vermeld alle gegevens, zoals naam, adres, postcode, etc.etc.

    Reageer


    • #3
      Dat heb ik inmiddels al 3 keer gedaan, maar krijg helemaal nergens bericht terug. Begin er nu al een beetje moe van te worden en dan ben ik nog niet eens aangesloten

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Don0180 Bekijk bericht
        Dat heb ik inmiddels al 3 keer gedaan, maar krijg helemaal nergens bericht terug. Begin er nu al een beetje moe van te worden en dan ben ik nog niet eens aangesloten
        dan begin je een discussie op Facebook.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Don0180 Bekijk bericht
          Dat heb ik inmiddels al 3 keer gedaan, maar krijg helemaal nergens bericht terug. Begin er nu al een beetje moe van te worden en dan ben ik nog niet eens aangesloten
          Ik zie geen e-mail van je in de e-mailbox staan. Dan heb je er, of al een reactie op ontvangen, of er is iets mis gegaan bij het verzenden van je e-mail naar ons toe. Kan je de e-mail nogmaals toesturen? Dan kijk ik het graag voor je na.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            dan begin je een discussie op Facebook.
            Wat een achterlijk antwoord!!!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht

              Wat een achterlijk antwoord!!!
              ja, weet je, dom geboren en niks bijgeleerd

              maar een ander vraagje: waarom gebruik je jouw email-adres als forumnaam, op een openbaar forum ??
              niet echt slim, want dat is een ideale manier om spam te krijgen

              Reageer


              • #8
                Bedankt Mathijs. Ik heb net een mail gestuurd met mijn gegevens naar [email protected]

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht

                  Wat een achterlijk antwoord!!!
                  Jij ontvangt graag spam? Het is heel erg onverstandig om een e-mailadres als gebruikersnaam te gebruiken op een openbaar forum.

                  Daarnaast is de reactie van fred44nl niet achterlijk. Die reactie van jou daarin tegen is dat wel. Je kan je gewoon gedragen hier op het forum.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Don0180 Bekijk bericht
                    Bedankt Mathijs. Ik heb net een mail gestuurd met mijn gegevens naar [email protected]
                    Ontvangen en beantwoord
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Ik weet ook niet hoe het komt dat mijn naam als email adres word weer gegeven. Snap niet wat of ik verkeerd heb gedaan. Heb vasculaire dementie. Kunnen jullie het niet voor mij weg halen?

                      Reageer


                      • #12
                        Stuur even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens en een link naar dit bericht. Dan passen wij de gebruikersnaam voor je aan

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X