15 oktober is er iemand bij mij aan de deur geweest en heb ik Delta TV en internet afgesloten. Er zou contact met mij worden opgenomen om een afspraak met een monteur te maken. Ik heb nu inmiddels verschillende mails gestuurd, helaas zonder resultaat. Wanneer kan ik nu eindelijk de mail verwachten om een afspraak met een monteur te maken.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Afspraak monteur
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
stuur een email naar forumbeheer@zeelandnet.nl
vermeld alle gegevens, zoals naam, adres, postcode, etc.etc.
-
Oorspronkelijk gepost door Don0180 Bekijk berichtDat heb ik inmiddels al 3 keer gedaan, maar krijg helemaal nergens bericht terug. Begin er nu al een beetje moe van te worden en dan ben ik nog niet eens aangesloten
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Don0180 Bekijk berichtDat heb ik inmiddels al 3 keer gedaan, maar krijg helemaal nergens bericht terug. Begin er nu al een beetje moe van te worden en dan ben ik nog niet eens aangeslotenA prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
dan begin je een discussie op Facebook.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ycmiedema@zeelandnet.nl Bekijk bericht
Wat een achterlijk antwoord!!!
maar een ander vraagje: waarom gebruik je jouw email-adres als forumnaam, op een openbaar forum ??
niet echt slim, want dat is een ideale manier om spam te krijgen
Reageer
-
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ycmiedema@zeelandnet.nl Bekijk bericht
Wat een achterlijk antwoord!!!
Daarnaast is de reactie van fred44nl niet achterlijk. Die reactie van jou daarin tegen is dat wel. Je kan je gewoon gedragen hier op het forum.A prudent question is one-half of wisdom
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Don0180 Bekijk berichtBedankt Mathijs. Ik heb net een mail gestuurd met mijn gegevens naar forumbeheer@zeelandnet.nlA prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Stuur even een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantgegevens en een link naar dit bericht. Dan passen wij de gebruikersnaam voor je aan
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer