Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Regionalen naar HD bij andere kabelaars. Wanneer volgt Delta/Caiway nu eens?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Regionalen naar HD bij andere kabelaars. Wanneer volgt Delta/Caiway nu eens?

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/meer-...-hd-via-kabel/

    In Twente willen we graag TV Oost ook in HD. Nu Delta/Caiway landelijk opereert zou het mooi zijn dat ook daar de regionalen zo veel mogelijk naar HD gaan op DIT.
    Wanneer kunnen we dit verwachten en wanneer kunnen we nog meer HD uitbreidingen verwachten en welke?

  • #2
    Zeker met DIT moet het probleemloos kunnen.

    Reageer


    • #3
      Die zenders staan al op de DIT zijn alleen nog niet vrijgegeven heb ik al eens een tijd geleden een post van gedaan .

      Reageer


      • #4
        Delta werft alleen nieuwe abonnees.
        Voor bestaande klanten doen ze NIETS

        Reageer


        • #5
          Er zijn legio zenders die bij Ziggo in HD worden doorgegeven.
          Delta blijft hierin ver achter.
          Zoals FOX Sports 5 (de tenniszender) nog steeds in SD

          Reageer


          • #6
            Foxsports 5 HD en Foxsports 6 HD wordt gewoon compleet aangeboden bij DIT hoor en ook nog bij Delta online en de appmet de gemist optie en dit zelfde geldt ook voor het hele Ziggo Sport Totaal pakket ook daar compleet in HD zowel wel bij DIT,online en op de appenige uitzondering is bij gemist dat daar geen Ziggosport Docu HD bij zit en geen Ziggosport Extra HD.

            Reageer


            • #7
              Enig nadeel is nog steeds dat bij Foxsports 5 HD en Foxsports 6 HD bij gemist de SD stream wordt gebruikt en niet de HD stream die daarvoor wel bedoeld is.

              Reageer


              • #8
                Ziggo geeft ook de regionale zenders niet door in HD en ook Arte niet. Tevensl is BBC 4 verdwenen bij Ziggo.
                Laatst bewerkt door snoepdoos; 5 Nov 2019, 16:39.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                  Die zenders staan al op de DIT zijn alleen nog niet vrijgegeven heb ik al eens een tijd geleden een post van gedaan .
                  Hoe kom je bij die wijsheid? Ik weet wel dat ARD HD nog op de rol staat, die moet ivm dat Caiway deze al doorgeeft naar HD.
                  Ik heb ook geruchten gehoord over RTL Lounge, Telekids en Crime.

                  Ander gegadigde zenders zijn CNN, WDR, NDR, RTL Television, Kabel1, VOX, SAT1, MTV Live HD, MTV Hits HD, Boomerang, Cartoon Network.
                  Ik ageer op de regionale zenders omdat deze meer en meer wel in HD worden doorgegeven door diverse providers en ook omdat Omroep Zeeland wel in HD is, maar mensen in Twente hebben dan TV Oost weer niet in HD. Beetje oneerlijke politiek.

                  Welke zenders staan er volgens jou nog op de rol?

                  Wie weet kan iemand van Delta reageren?
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Nov 2019, 19:33.

                  Reageer


                  • #10
                    Wordt Fox Sports 5 alleen in HD doorgegeven als je DIT hebt aangeschaft??

                    Reageer


                    • #11
                      Nee ook gewoon online Via pc,en via de app op telefoon en tablet dus je kan gewoon indien je een Chromecast heb Foxsports 5 HD zelf casten in HD.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                        Nee ook gewoon online Via pc,en via de app op telefoon en tablet dus je kan gewoon indien je een Chromecast heb Foxsports 5 HD zelf casten in HD.
                        Klopt en aangezien Delta die ook niet meer gaat toevoegen op COAX (dat wordt gezien de berichten over glasvezel uitgefaseerd) is dat de beste optie naast DIT natuurlijk.
                        Maar daar ging dit topic niet over.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door briksem Bekijk bericht
                          Er zijn legio zenders die bij Ziggo in HD worden doorgegeven.
                          Delta blijft hierin ver achter.
                          Zoals FOX Sports 5 (de tenniszender) nog steeds in SD
                          Nee dat weet ik Bordewolf beantwoordde alleen het bericht hier boven op

                          Reageer


                          • #14
                            https://www.stichtingrpo.nl/rpo-nieu...it-breidt-uit/

                            Dit is het bericht van de RPO. Zoals ik het lees gaan meer providers (gedwongen) over naar HD, mede omdat de regionale omroepen gezamenlijk via 1 punt nu alles aanleveren.
                            SD wordt uitgefaseerd.

                            Het zou mooi zijn wanneer Delta/Caiway dit gaat bevestigen.

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X