Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Niet onder de indruk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Niet onder de indruk


  • #2
    War kan je allemaal doorspoelen bij KPN en niet bij Delta? Delta beweert namelijk dat het niet mag van de zenders zelf. Maar als ik jouw verhaal lees, lijkt het dat het wel degelijk kan maar Delta gewoon ern verkeerde deal heeft gesloten.

    Reageer


    • #3
      als de provider een hogere fee voor de content betaald, dan is doorspoelen (soms) wel mogelijk.
      iets dergelijks is al eens eerder ter sprake gekomen.

      Reageer


      • #4
        Ik vind dit een zeer kwalijke zaak. Wel de hoofdprijs betalen en dan krijg je een uitgekleed product.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Ik vind dit een zeer kwalijke zaak. Wel de hoofdprijs betalen en dan krijg je een uitgekleed product.
          je betaalt niet de hoofdprijs.
          de abonnementen bij Ziggo en KPN hebben hetzelfde prijsniveau.

          Reageer


          • #6
            Jawel maar kan je dus wel doorspoelen en wellicht ook gelijk een programma terugkijken. Als ik het acht uur journaal heb gemist wil ik het graag om half negen alsnog kunnen bekijken. En geen uur wachten minimaal.

            Reageer


            • #7
              Dat is inderdaad ook een tegenvaller. Je kunt wel het programma vanaf het begin starten, maar als het net is afgelopen, moet je een tijd wachten voor je het kunt starten. Ben ik ook niet gewend.
              Ik zie nu naar een scherm te kijken met een overzicht van de opnamen. Grote plaatjes die niets zeggen en enorm kleine letters die niet te lezen zijn. Heeft er iemand nagedacht over deze user interface? Praktisch is een helder leesbaar overzicht en niet een glimmie glimmie scherm waar je niets mee kunt als je op de bank zit.

              Reageer


              • #8
                Dus bij KPN hoef je niet te wachten en kan je gelijk een programma terugzien?

                Reageer


                • #9
                  Klopt.

                  Reageer


                  • #10
                    Lijkt me ook niet meer als normaal in 2019. We zijn gewend met Netflix en Videoland en Disney en NL Ziet dat je gelijk iets kan bekijken wanneer jij dat wilt.
                    Dat heeft KPN dus goed begrepen.

                    Waarom Delta zich dan tevreden stelt met zo'n knullige oplossing die niet van deze tijd is met "effe uurtje wachten .." is voor mij onbegrijpelijk.

                    Dat is voor mij een urgent verbeterpunt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Lijkt me ook niet meer als normaal in 2019. We zijn gewend met Netflix en Videoland en Disney en NL Ziet dat je gelijk iets kan bekijken wanneer jij dat wilt.
                      Dat heeft KPN dus goed begrepen.

                      Waarom Delta zich dan tevreden stelt met zo'n knullige oplossing die niet van deze tijd is met "effe uurtje wachten .." is voor mij onbegrijpelijk.

                      Dat is voor mij een urgent verbeterpunt.
                      In de oude Caiway-app kon je beginnen wanneer je wou met begin gemist. Kortom dit is een achteruitgang tov wat we hadden bij Caiway!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        In de oude Caiway-app kon je beginnen wanneer je wou met begin gemist.
                        je kunt met begin gemist beginnen, wanneer je maar wil.
                        echter, alleen als het programma nog niet is afgelopen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          je kunt met begin gemist beginnen, wanneer je maar wil.
                          echter, alleen als het programma nog niet is afgelopen.
                          Tja. Feit blijft dat interactieve TV van KPN onnoemelijk veel beter en gebruiksvriendelijker is. Bij Delta is het in de loop der tijd alleen (zeker qua beeld) alleen maar slechter geworden.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik ben ook 'niet onder de indruk'....: klagen over iets wat je vantevoren had kunnen weten....
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Hmm, van te voren had kunnen weten, beetje kort door de bocht als je geen abonnee bent.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X