Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Niet onder de indruk
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtIk vind dit een zeer kwalijke zaak. Wel de hoofdprijs betalen en dan krijg je een uitgekleed product.
de abonnementen bij Ziggo en KPN hebben hetzelfde prijsniveau.
Reageer
-
Dat is inderdaad ook een tegenvaller. Je kunt wel het programma vanaf het begin starten, maar als het net is afgelopen, moet je een tijd wachten voor je het kunt starten. Ben ik ook niet gewend.
Ik zie nu naar een scherm te kijken met een overzicht van de opnamen. Grote plaatjes die niets zeggen en enorm kleine letters die niet te lezen zijn. Heeft er iemand nagedacht over deze user interface? Praktisch is een helder leesbaar overzicht en niet een glimmie glimmie scherm waar je niets mee kunt als je op de bank zit.
Reageer
-
Lijkt me ook niet meer als normaal in 2019. We zijn gewend met Netflix en Videoland en Disney en NL Ziet dat je gelijk iets kan bekijken wanneer jij dat wilt.
Dat heeft KPN dus goed begrepen.
Waarom Delta zich dan tevreden stelt met zo'n knullige oplossing die niet van deze tijd is met "effe uurtje wachten .." is voor mij onbegrijpelijk.
Dat is voor mij een urgent verbeterpunt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtLijkt me ook niet meer als normaal in 2019. We zijn gewend met Netflix en Videoland en Disney en NL Ziet dat je gelijk iets kan bekijken wanneer jij dat wilt.
Dat heeft KPN dus goed begrepen.
Waarom Delta zich dan tevreden stelt met zo'n knullige oplossing die niet van deze tijd is met "effe uurtje wachten .." is voor mij onbegrijpelijk.
Dat is voor mij een urgent verbeterpunt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
In de oude Caiway-app kon je beginnen wanneer je wou met begin gemist.
echter, alleen als het programma nog niet is afgelopen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
je kunt met begin gemist beginnen, wanneer je maar wil.
echter, alleen als het programma nog niet is afgelopen.
Reageer
-
Ik ben ook 'niet onder de indruk'....: klagen over iets wat je vantevoren had kunnen weten....[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer