Het zou mooi zijn wanneer er nog meer HD komt!!! Wat betreft de regionalen alleen Omroep Zeeland is wat mager en niet fair voor andere regio's.
Ook RTL Lounge en RTL Crime en diverse duitse zenders zouden naar HD kunnen.
Verder ben ik ook benieuwd wat de update brengt. Ik hoop zelf op meer apps en favorietenlijstjes.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Update voor Interactieve tv..
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
-
Ik zelf maak geen gebruik van deze dienst,maar DIT is op 04-01-2018 geintroduceerd.
En er zijn blijkbaar nog steeds meerdere problemen,ik vraag mij eigen af wanneer dit eindigt.
https://www.delta.nl/over-delta/pers...naar-woonkamer
Laat een reactie achter:
-
Die van de settopbox maar of dat het probleem oplost van het stotterende beeld en geluid .
het is leuk kijken via de DIT maar door dat gestotter raak je wel gefrustreerd , en dat vindt ik dat weer zonde geld .
Ik ben zo een beetje heel mijn leven al klant van Delta , maar af en toe heb ik toch de neiging om over te stappen naar een ander die zonder problemen is.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk berichtWaar blijft de update / hoe kan ik zien /hoe kan ik die kast updaten .
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk berichtHet is heel dom van de omroepen dat je niet kan doorspoelen. Ik kies dan meestal om helemaal niet meer te kijken naar het programma
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtOver enkele dagen komt er een update beschikbaar voor de problemen met het vastlopen van de settopbox. Ik wil je vragen deze even af te wachten.
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: