Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Update voor Interactieve tv..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Update voor Interactieve tv..

    Nou dus ik krijg net jullie mail binnen over de mei updates van het platform.
    Dit wijzigt er in mei
    Dus ik denk oke oke delta jullie zijn echt heel goed bezig had niet verwacht veronica enzo te kunnen doorspoelen dus oke oke petje af voor dit!!!

    En dan kom je bij het volgende..
    Daarnaast passen we twee functies aan als gevolg van gewijzigde uitzendrechten vanuit de zenderaanbieders.
    What the actual ****! Dus we kunnen veronica sbs en al die kanalen doorspoelen maar alle rtl kanalen niet meer?
    Sorry hoor maar dit is zo fout ik heb hier gewoon echt geen woorden voor.. of het nou van jullie komt of van de zenderaanbieders.

    Kansloos!

    Sorry maar dit moest ik echt even kwijt.

  • #2
    Goed ik zal het allemaal even in mijn eigen topic houden.

    Het betreft vandaag de youtube app, ik kan het volume hier niet in controleren met de afstandbediening nog kan ik ook maar ergens iets van een volume iets vinden in de app zelf.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor het melden. Ik ga dit voor je laten nazien.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN Bekijk bericht
        Het betreft vandaag de youtube app, ik kan het volume hier niet in controleren met de afstandbediening nog kan ik ook maar ergens iets van een volume iets vinden in de app zelf.
        zojuist de youtube app gebruikt.
        eerst kwam er een melding, dat ik opnieuw moest opstarten.
        daarna werkt de youtube app en ook de instelling van het volume.
        misschien is er een update van de app geweest
        Laatst bewerkt door fred44nl; 17 Jun 2019, 12:07.

        Reageer


        • #5
          Allemaal Mooi En Prachtig.
          Maar als ik eind de middag via DIT wil kijken komen er weer al storingen of het geluid valt weg of het beeld staat even stil al met al draait het nog steeds niet vlekkeloos .

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
            Allemaal Mooi En Prachtig.
            Maar als ik eind de middag via DIT wil kijken komen er weer al storingen of het geluid valt weg of het beeld staat even stil al met al draait het nog steeds niet vlekkeloos .
            heb je DIT bedraad aangesloten of gaat het via Wifi ??

            Reageer


            • #7
              De DIT is aangesloten via kabel ,en die heb ik ook all een keer gewisseld om er zeker van te zijn dat het niet aan de kabel ligt .

              Reageer


              • #8
                Staat deze rechtstreeks op het modem aangesloten of zit er nog een router, accespoint of powerlan adapter tussen?

                Reageer


                • #9
                  Deze staat aan een fortigate gekoppeld .

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                    Deze staat aan een fortigate gekoppeld .
                    en hoe gaat het als je die firewall er een poosje tussenuit laat ??

                    Reageer


                    • #11
                      Dat durf ik niet te zeggen , feit is wel dat het heel verschillend is van dag tot dag gisteravond een paar kleine geluid storingen gehad en vandaag een paar uur zitten kijken zonder enig probleem .
                      Dit is dus een probleem wat moeilijk te achterhalen is waar de storing vandaan komt .

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                        Dat durf ik niet te zeggen ,
                        dan probeer je dat toch een poosje

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                          Dat durf ik niet te zeggen , feit is wel dat het heel verschillend is van dag tot dag gisteravond een paar kleine geluid storingen gehad en vandaag een paar uur zitten kijken zonder enig probleem .
                          Dit is dus een probleem wat moeilijk te achterhalen is waar de storing vandaan komt .
                          Zet je DIT in de DMZ van de Fortigate.

                          Reageer


                          • #14
                            Allen nog bedankt voor het meedenken maar ik denk dat ik die ... kast een zwieper terug richting Delta geef scheeld weer 3,50 per maand .
                            Wil ik echt dan nog eens iets terug zien kan ik het altijd via de pc het opnemen .

                            Reageer


                            • #15
                              Over enkele dagen komt er een update beschikbaar voor de problemen met het vastlopen van de settopbox. Ik wil je vragen deze even af te wachten.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X